Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2015 στην Κύπρο και έχει αδειοδοτηθεί απο την Κεντρική Τράπεζα το 2016 ως Ίδρυμα Ηλεκτρονικού Χρήματος (Electronic Money Institution) με την υπ’ αριθμό άδεια 115.1.3.18.
H SEPAGA εξειδικεύεται στην έκδοση, μεταφορά και εξαργύρωση ηλεκτρονικού χρήματος, όπως ρυθμίζεται από τις πρόνοιες των περί Ηλεκτρονικού Χρήματος Νόμων του 2012 και του 2018.
Μέσω ενός δυναμικού λογισμικού και στρατηγικών συμφωνιών είναι σε θέση να προσφέρει λύσεις πληρωμών σε εταιρείες ιδιωτικού ή δημοσίου συμφέροντος, οι οποίες ενδιαφέρονται να εισαχθούν στο χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών, με σκοπό την ασφαλέστερη και την ταχύτερη εκτέλεση των πληρωμών τους. Βασικό πλεονέκτημα της SEPAGA είναι η καταρτισμένη ομάδα που την απαρτίζει. Νεαροί επαγγελματίες από τους χώρους της τεχνολογίας, της νομικής και της λογιστικής καθιστούν την εταιρεία ικανή να βρει πρωτοπόρες λύσεις με σοβαρότητα, επιστημονική γνώση και ενθουσιασμό.
Προϊόντα - υπηρεσίες
Η SEPAGA προσφέρει ένα φάσμα υπηρεσιών με κύριο στοιχείο το ηλεκτρονικό χρήμα και τις ηλεκτρονικές πληρωμές, όπως:
Α. Άνοιγμα ηλεκτρονικού λογαριασμού (e-wallet) σε νομικά πρόσωπα (εταιρικός ηλεκτρονικός λογαριασμός ή/και λογαριασμούς εξυπηρέτησης πελατών ή/και escrow accounts σε αδειοδοτημένους escrow agents).
Β. Επιλογή χρήσης προσωπικού IBAN αριθμού σε κάθε λογαριασμό για ευκολότερη και ταχύτερη εκτέλεση των πληρωμών της εταιρείας από και πρός την επωνυμία της.
Γ. Εκτέλεση πληρωμών (SEPA Payments / SWIFT Payments/ Target 2 Payments), οι οποίες εκτελούνται από τον ίδιο τον πελάτη, χρησιμοποιώντας τη διαδικτυακή πλατφόρμα (online portal).
Δ. Έκδοση καρτών (prepaid Mastercard) μέσω στρατηγικών συνεργασιών με αδειοδοτημένες εταιρείες έκδοσης.
Ε. Μετατροπή νομισμάτων (FX Conversion) μέσω στρατηγικών συνεργασιών με αδειοδοτημένες εταιρείες μετατροπής.
Ευελιξία, εμπειρία, τεχνογνωσία
Η SEPAGA, αν και startup εταιρεία, κατάφερε να αναγνωριστεί για την ευελιξία, την εμπειρία και την τεχνογνωσία της. Οι αξίες αυτές την έχουν καταστήσει έναν κατάλληλο, αν όχι και αναγκαίο συνεργάτη, που αντιλαμβάνεται τις ανάγκες των πελατών και συνεργατών, συμβουλεύοντας και προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις. Σημαντικότερη εξέλιξη στα δύο πρώτα χρόνια λειτουργίας θεωρείται η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό και η ανάπτυξη του συστήματος της εταιρείας, το οποίο προσαρμόζεται στις απαιτητικές ανάγκες ενός ηλεκτρονικού ιδρύματος.
Τεχνολογικές εξελίξεις και εμπόριο
Η τεχνολογία έχει πλέον εισβάλει στη ζωή όλων, άρα η ανάπτυξη και οι καινοτομίες καθίστανται αναγκαίες, ιδιαίτερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και στην εξέλιξη των πληρωμών που διενεργούνται χωρίς τον παράγοντα «μετρητά».
Η αναδιαμόρφωση της γενιάς καλύπτεται πλέον από millennials αλλά και post-millennials, άτομα τα οποία θα κυριαρχήσουν σε πολυεθνικές επιχειρήσεις, startups, αλλά ακόμη και σε κρατικούς οργανισμούς. Οι μεν αναζητούν την εξέλιξη στον τρόπο αγοράς και ταχύτητας στα μέσα πληρωμών και οι δε μορφώνονται τεχνολογικά σε άριστο βαθμό, ακολουθώντας νέους ρυθμούς. Έτσι δημιουργείται η άμεση ανάγκη εξέλιξης καινούργιων εμπειριών και υπηρεσιών.
Τάσεις στα online payments
Μέγιστη σημασία στις ηλεκτρονικές πληρωμές δίδεται στην ασφάλεια και την ταχύτητα με την οποία επιτυχώς ολοκληρώνονται. Βασισμένες σε αυτές τις αρχές, οι εποπτικές Αρχές και οι νομοθέτες προχωρούν σε υιοθέτηση και εφαρμογή νομοθεσιών για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των φυσικών προσώπων, όπως το GDPR (General Data Protection Regulation) και το PSD2 (Payments Services Directive 2), τις οποίες απαιτείται να εφαρμόζουν όλα τα αδειοδοτημένα ηλεκτρονικά ιδρύματα. Ταυτόχρονα, η ταχύτητα στοχεύεται από όλα τα ηλεκτρονικά ιδρύματα, καθώς στον εν λόγω τομέα το «ο χρόνος είναι χρήμα» είναι πάντα αληθές.
Κύπριος καταναλωτής και ηλεκτρονικές πληρωμές
Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, η οποία εισέρχεται περισσότερο στη συνείδηση της κυπριακής κοινωνίας, είναι αναπόφευκτη και η στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο Κύπριος καταναλωτής ανήκει σε μια ευρωπαϊκή αγορά, η οποία αλλάζει λόγω και της έκθεσής της σε ένα διαδικτυακό κόσμο που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο. Ως αποτέλεσμα, ο Κύπριος καταναλωτής εξοικειώνεται περισσότερο με το ηλεκτρονικό εμπόριο, αναζητεί αγορές που εξυπηρετούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες του, που ίσως λόγω της περιορισμένης αγοράς της Κύπρου να μην ικανοποιούνται. Ανασφάλειες και φοβίες, οι οποίες κυριαρχούσαν στο μυαλό του καταναλωτή, είναι φανερό ότι έχουν εξαλειφθεί από τη νέα γενιά. Παράλληλα, η ανάγκη για πρόσβαση σε αγορές ανά το παγκόσμιο είναι πλέον άμεση.
Η εξέλιξη αυτή δίδει το απαιτούμενο έναυσμα σε τραπεζικά ή ηλεκτρονικά ιδρύματα να δημιουργήσουν και να αναζητήσουν λύσεις, που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Η επόμενη τριετία
Πρωταρχικός στόχος της SEPAGA είναι η εδραίωσή της ως ενός εκ των ασφαλέστερων και πιο σταθερών ηλεκτρονικών ιδρυμάτων, όχι μόνο στην κυπριακή αλλά και στην ευρωπαϊκή και ευρύτερη αγορά.
Στο πλαίσιο αυτό, στα προσεχή πλάνα της εταιρείας είναι η αύξηση της δυναμικής, η έρευνα και η ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων μέσω δημιουργίας περαιτέρω στρατηγικών συμφωνιών με οργανισμούς ή/και τραπεζικά Ιδρύματα στο εξωτερικό, αλλά και εντός της Κύπρου.
Διευθυντική ομάδα
Έλενα Κοντού, CEO/Executive Director
Σοφοκλής Σοφοκλέους, CFO/Executive Director
Scott Wilson, Non-Executive Director
Jonathan Frankenstein, Independent Non-Executive Director
Facts & Figures
Έτος ίδρυσης: 2015
Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού: ComplyAdvantage, SWIFT και ACI Universal Payments
Σημαντικοί πελάτες: Michael Vorkas & Partners LLC, Artemiou, Pieri & Associates LLC,
CEX.IO LTD, Axiory Global Ltd, TGR Solutions Ltd
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Διεύθυνση: Βούλγαρη 7, 5ος οροφος, 1070, Λευκωσία (από Νοέμβριο:
Στασικράτους 29, 3ος όροφος, Λευκωσία)
Τηλέφωνο: 22283100
Φαξ: 22283109
E-mail: sepaga@sepaga.com
H SEPAGA εξειδικεύεται στην έκδοση, μεταφορά και εξαργύρωση ηλεκτρονικού χρήματος, όπως ρυθμίζεται από τις πρόνοιες των περί Ηλεκτρονικού Χρήματος Νόμων του 2012 και του 2018.
Μέσω ενός δυναμικού λογισμικού και στρατηγικών συμφωνιών είναι σε θέση να προσφέρει λύσεις πληρωμών σε εταιρείες ιδιωτικού ή δημοσίου συμφέροντος, οι οποίες ενδιαφέρονται να εισαχθούν στο χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών, με σκοπό την ασφαλέστερη και την ταχύτερη εκτέλεση των πληρωμών τους. Βασικό πλεονέκτημα της SEPAGA είναι η καταρτισμένη ομάδα που την απαρτίζει. Νεαροί επαγγελματίες από τους χώρους της τεχνολογίας, της νομικής και της λογιστικής καθιστούν την εταιρεία ικανή να βρει πρωτοπόρες λύσεις με σοβαρότητα, επιστημονική γνώση και ενθουσιασμό.
Προϊόντα - υπηρεσίες
Η SEPAGA προσφέρει ένα φάσμα υπηρεσιών με κύριο στοιχείο το ηλεκτρονικό χρήμα και τις ηλεκτρονικές πληρωμές, όπως:
Α. Άνοιγμα ηλεκτρονικού λογαριασμού (e-wallet) σε νομικά πρόσωπα (εταιρικός ηλεκτρονικός λογαριασμός ή/και λογαριασμούς εξυπηρέτησης πελατών ή/και escrow accounts σε αδειοδοτημένους escrow agents).
Β. Επιλογή χρήσης προσωπικού IBAN αριθμού σε κάθε λογαριασμό για ευκολότερη και ταχύτερη εκτέλεση των πληρωμών της εταιρείας από και πρός την επωνυμία της.
Γ. Εκτέλεση πληρωμών (SEPA Payments / SWIFT Payments/ Target 2 Payments), οι οποίες εκτελούνται από τον ίδιο τον πελάτη, χρησιμοποιώντας τη διαδικτυακή πλατφόρμα (online portal).
Δ. Έκδοση καρτών (prepaid Mastercard) μέσω στρατηγικών συνεργασιών με αδειοδοτημένες εταιρείες έκδοσης.
Ε. Μετατροπή νομισμάτων (FX Conversion) μέσω στρατηγικών συνεργασιών με αδειοδοτημένες εταιρείες μετατροπής.
Ευελιξία, εμπειρία, τεχνογνωσία
Η SEPAGA, αν και startup εταιρεία, κατάφερε να αναγνωριστεί για την ευελιξία, την εμπειρία και την τεχνογνωσία της. Οι αξίες αυτές την έχουν καταστήσει έναν κατάλληλο, αν όχι και αναγκαίο συνεργάτη, που αντιλαμβάνεται τις ανάγκες των πελατών και συνεργατών, συμβουλεύοντας και προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις. Σημαντικότερη εξέλιξη στα δύο πρώτα χρόνια λειτουργίας θεωρείται η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό και η ανάπτυξη του συστήματος της εταιρείας, το οποίο προσαρμόζεται στις απαιτητικές ανάγκες ενός ηλεκτρονικού ιδρύματος.
Τεχνολογικές εξελίξεις και εμπόριο
Η τεχνολογία έχει πλέον εισβάλει στη ζωή όλων, άρα η ανάπτυξη και οι καινοτομίες καθίστανται αναγκαίες, ιδιαίτερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και στην εξέλιξη των πληρωμών που διενεργούνται χωρίς τον παράγοντα «μετρητά».
Η αναδιαμόρφωση της γενιάς καλύπτεται πλέον από millennials αλλά και post-millennials, άτομα τα οποία θα κυριαρχήσουν σε πολυεθνικές επιχειρήσεις, startups, αλλά ακόμη και σε κρατικούς οργανισμούς. Οι μεν αναζητούν την εξέλιξη στον τρόπο αγοράς και ταχύτητας στα μέσα πληρωμών και οι δε μορφώνονται τεχνολογικά σε άριστο βαθμό, ακολουθώντας νέους ρυθμούς. Έτσι δημιουργείται η άμεση ανάγκη εξέλιξης καινούργιων εμπειριών και υπηρεσιών.
Τάσεις στα online payments
Μέγιστη σημασία στις ηλεκτρονικές πληρωμές δίδεται στην ασφάλεια και την ταχύτητα με την οποία επιτυχώς ολοκληρώνονται. Βασισμένες σε αυτές τις αρχές, οι εποπτικές Αρχές και οι νομοθέτες προχωρούν σε υιοθέτηση και εφαρμογή νομοθεσιών για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των φυσικών προσώπων, όπως το GDPR (General Data Protection Regulation) και το PSD2 (Payments Services Directive 2), τις οποίες απαιτείται να εφαρμόζουν όλα τα αδειοδοτημένα ηλεκτρονικά ιδρύματα. Ταυτόχρονα, η ταχύτητα στοχεύεται από όλα τα ηλεκτρονικά ιδρύματα, καθώς στον εν λόγω τομέα το «ο χρόνος είναι χρήμα» είναι πάντα αληθές.
Κύπριος καταναλωτής και ηλεκτρονικές πληρωμές
Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, η οποία εισέρχεται περισσότερο στη συνείδηση της κυπριακής κοινωνίας, είναι αναπόφευκτη και η στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο Κύπριος καταναλωτής ανήκει σε μια ευρωπαϊκή αγορά, η οποία αλλάζει λόγω και της έκθεσής της σε ένα διαδικτυακό κόσμο που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο. Ως αποτέλεσμα, ο Κύπριος καταναλωτής εξοικειώνεται περισσότερο με το ηλεκτρονικό εμπόριο, αναζητεί αγορές που εξυπηρετούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες του, που ίσως λόγω της περιορισμένης αγοράς της Κύπρου να μην ικανοποιούνται. Ανασφάλειες και φοβίες, οι οποίες κυριαρχούσαν στο μυαλό του καταναλωτή, είναι φανερό ότι έχουν εξαλειφθεί από τη νέα γενιά. Παράλληλα, η ανάγκη για πρόσβαση σε αγορές ανά το παγκόσμιο είναι πλέον άμεση.
Η εξέλιξη αυτή δίδει το απαιτούμενο έναυσμα σε τραπεζικά ή ηλεκτρονικά ιδρύματα να δημιουργήσουν και να αναζητήσουν λύσεις, που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Η επόμενη τριετία
Πρωταρχικός στόχος της SEPAGA είναι η εδραίωσή της ως ενός εκ των ασφαλέστερων και πιο σταθερών ηλεκτρονικών ιδρυμάτων, όχι μόνο στην κυπριακή αλλά και στην ευρωπαϊκή και ευρύτερη αγορά.
Στο πλαίσιο αυτό, στα προσεχή πλάνα της εταιρείας είναι η αύξηση της δυναμικής, η έρευνα και η ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων μέσω δημιουργίας περαιτέρω στρατηγικών συμφωνιών με οργανισμούς ή/και τραπεζικά Ιδρύματα στο εξωτερικό, αλλά και εντός της Κύπρου.
Διευθυντική ομάδα
Έλενα Κοντού, CEO/Executive Director
Σοφοκλής Σοφοκλέους, CFO/Executive Director
Scott Wilson, Non-Executive Director
Jonathan Frankenstein, Independent Non-Executive Director
Facts & Figures
Έτος ίδρυσης: 2015
Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού: ComplyAdvantage, SWIFT και ACI Universal Payments
Σημαντικοί πελάτες: Michael Vorkas & Partners LLC, Artemiou, Pieri & Associates LLC,
CEX.IO LTD, Axiory Global Ltd, TGR Solutions Ltd
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Διεύθυνση: Βούλγαρη 7, 5ος οροφος, 1070, Λευκωσία (από Νοέμβριο:
Στασικράτους 29, 3ος όροφος, Λευκωσία)
Τηλέφωνο: 22283100
Φαξ: 22283109
E-mail: sepaga@sepaga.com