Στα €10,320,843 ανήλθε η συνολική επένδυση των δέκα διαφημιζόμενων με τη μεγαλύτερη διαφημιστική τηλεοπτική δαπάνη σε ονομαστική αξία για τον Οκτώβριο 2016. Το ποσό είναι σημαντικά αυξημένο από το περσινό ποσό που έφτασε τα €8,494,579 καταδεικνύοντας το αισθητά θετικό κλίμα που επικρατεί στην αγορά.
Η Lidl βρέθηκε στην κορυφή της δεκάδας, επενδύοντας περί το €1,9 εκατ. Ακολούθησαν οι Υπεραγορές Άλφαμεγα με δαπάνη €1,743,195 και η Cyta με €1,464,184. Σε μια στιγμή που βρισκόμαστε προ των πυλών των Χριστουγέννων, ο ανταγωνισμός σε πληθώρα τομέων μαίνεται όσο πλησιάζουμε στο τέλος της χρονιάς.
Οι δέκα διαφημιζόμενοι της Κύπρου με τη μεγαλύτερη διαφημιστική τηλεοπτική δαπάνη σε ονομαστική αξία
|
ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΙ |
ΕΠΕΝΔΥΣΗ (€) |
|
LIDL |
1,937,682 |
|
ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΑΛΦΑΜΕΓΑ |
1,743,195 |
|
CΥΤΑ |
1,464,184 |
|
OΠΑΠ |
1,201,746 |
|
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ |
880,562 |
|
CARREFOUR ΚΥΠΡΟΥ |
751,715 |
|
ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ |
721,020 |
|
AIM |
561,952 |
|
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ |
544,806 |
|
CHIPITA |
513,981 |
Καντε κλικ στον πίνακα για μεγένθυνση
*Από τον πίνακα εξαιρούνται διαφημίσεις τηλεμπορίας (telemarketing) και ΜΜΕ
Πηγή: Nielsen








