Επιλέγηκε η Kreab και παίρνει σάρκα και οστά το rebranding της Κύπρου
Athena Yiazou 06:30 - 06 Δεκεμβρίου 2024
Από τα λόγια στις πράξεις σε ό,τι αφορά το rebranding της χώρας περνά η Κύπρος, σε μια προσπάθεια αποκατάστασης και περεταίρω βελτίωσης της εικόνας και της φήμης της στο εξωτερικό στο πλαίσιο της στόχευσης για προσέλκυση ακόμη περισσότερων ποιοτικών ξένων επενδύσεων.
Έχοντας τα τελευταία σχεδόν δύο χρόνια με πολλές ευκαιρίες τονίσει την ανάγκη για rebranding της Κύπρου και επανατοποθέτησής της στον διεθνή επενδυτικό χάρτη, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης-μιλώντας προ περίπου δύο εβδομάδων στην τελετή απονομής των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards-είχε προαναγγείλει την έναρξη στοχευμένης στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της Κυπριακής Δημοκρατίας με επίκεντρο τις διεθνείς αγορές πριν από το τέλος του χρόνου.
«Απώτερος στόχος», όπως υποδείκνυε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, «είναι η βελτίωση και ενίσχυση της διεθνούς φήμης και ελκυστικότητας της Κύπρου, η αναβάθμιση της εικόνας της στη διεθνή επιχειρηματική και επενδυτική κοινότητα, αλλά και σε άλλες, στοχευμένες κοινότητες, που σχετίζονται με σημαντικούς τομείς της οικονομίας μας, όπως είναι για παράδειγμα, οι τουρίστες και οι φοιτητές».
Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει και όπως αποκαλύπτει σήμερα το CBN, o οργανισμός στον οποίο ανατέθηκε μέσω της διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας που προηγήθηκε, και ο οποίος αναλαμβάνει την υλοποίηση του rebranding της Κύπρου, είναι ο οίκος Kreab.
Πρόκειται για τον οίκο, ο οποίος εκπόνησε την μελέτη στη βάση των συμπερασμάτων της οποίας-εν είδη οδηγού-θα κινηθεί η επικοινωνιακή καμπάνια που πρέπει να ακολουθήσει η Κύπρος στο πλαίσιο του επιζητούμενου rebranding.
Η εν λόγω μελέτη, όπως στο πρόσφατο παρελθόν είχε γράψει το InBusinessNews, περιστράφηκε γύρω από τέσσερις βασικούς άξονες και οικοδομήθηκε συγκεκριμένα επί των εξής πιο κάτω πυλώνων: Perception study, management plan, training plan, communication campaign.
Η μελέτη, όπως τότε μας είχε λεχθεί αρμοδίως, αποσκοπούσε στην διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου δράσης, που να καλύπτει όλο το φάσμα προαπαιτουμένων για τον καταρτισμό μιας ουσιαστικής και αποδοτικής καμπάνιας για το rebranding της Κύπρου.
Ο ανοικτός διαγωνισμός για το rebranding της Κύπρου είχε προκηρυχθεί από τον Invest Cyprus στο eProcurement, στις 10 Μάϊου.
Ο τίτλος της προκήρυξης ήταν «Υπηρεσίες Branding, Στρατηγικής Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων με έμφαση στις Διεθνείς Αγορές για την ανάπτυξη ενός Brand για την Κύπρο».
Ζητούμενο του διαγωνισμού, εκτιμώμενης-βάσει της προκήρυξής του- αξίας 1,5 εκατ. ευρώ, ήταν η σύναψη συμφωνίας με εταιρεία για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών branding, υπηρεσιών στρατηγικής επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και άλλων συναφών δραστηριοτήτων με επίκεντρο τις διεθνείς αγορές, οι οποίες θα διευκολύνουν την ανάπτυξη, διαχείριση και ενίσχυση του εμπορικού σήματος της Κύπρου και θα υποστηρίζουν το μακροπρόθεσμο «Όραμα 2035» της Κύπρου.
Απώτερος σκοπός, όπως αναφερόταν στην προκήρυξη, η αποκατάσταση της φήμης της χώρας μας στη διεθνή κοινότητα, η ανάδειξη της Κύπρου ως αξιόπιστου επιχειρηματικού και επενδυτικού κέντρου και εν τέλει η προσέλκυση περαιτέρω επενδύσεων.
- Διαβάστε εδω: Προχωρά το rebranding της Κύπρου-Οι ενέργειες που θα γίνουν, οι τομείς και οι χώρες εστίασης
Πλέον, η προσπάθεια της Κύπρου περνά στη δεύτερη και ουσιαστική της φάση, αφού, σύμφωνα με πληροφορίες του CΒΝ-όπως έχει προαναφερθεί-, η διεθνής εταιρεία συμβούλων στρατηγικής επικοινωνίας Kreab είναι αυτή που αναλαμβάνει το διεθνές rebranding της Κύπρου ως επενδυτικού προορισμού.
Ποια είναι η Kreab
Η Kreab, η οποία ιδρύθηκε στη Σουηδία και διαθέτει γραφεία σε 25 χώρες, ειδικεύεται στη διαχείριση της φήμης και στην εκτέλεση παγκόσμιων εκστρατειών.
Όπως σημειώνεται στην ιστοσελίδα της, η ομάδα των 400 συμβούλων της Kreab παρέχει παγκόσμια και τοπική γνώση, ενώ η εταιρεία αξιοποιεί το διεθνές δίκτυο που διαθέτει για να παρέχει γεωγραφικά ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες της, προσφέροντας το πλεονέκτημα μιας ενιαίας συνεκτικής ομάδας για διασυνοριακά έργα.
Πρόκειται για έναν παγκόσμιου βεληνεκούς σύμβουλο στρατηγικής επικοινωνίας, διαχείρισης φήμης και δημοσιών σχέσεων, με εξειδίκευση στη διεξαγωγή παγκόσμιων εκστρατειών.
Στο πελατολόγιο της βρίσκονται εταιρείες, ιδιώτες, κυβερνήσεις και οργανισμοί, οι οποίοι αξιοποιούν το αποτελούμενο από 400 συμβούλους διεθνές δίκτυο της εταιρείας για ολοκληρωμένες λύσεις και επίτευξη των επιχειρησιακών τους στόχων.