Ο Νίκος Βαρδουνιώτης νέος Marketing Manager της Intergaz

Η Intergaz, κορυφαίος πάροχος αξιόπιστων και υψηλής ποιότητας λύσεων υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) και ολοκληρωμένων ενεργειακών λύσεων, ανακοινώνει τον διορισμό του κ. Νίκου Βαρδουνιώτη στη θέση του Marketing Manager.

Ο κ. Βαρδουνιώτης φέρνει μαζί του μια πολυετή και πλούσια εμπειρία στον κλάδο του μάρκετινγκ, έχοντας υπηρετήσει στο παρελθόν σε θέσεις κλειδιά για τη διαμόρφωση στρατηγικών branding, εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας, μέσω παραδοσιακών και ψηφιακών καναλιών.

Η εμπειρία του θα καθοδηγήσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της Intergaz με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση της εικόνας της εταιρείας, των προϊόντων και υπηρεσιών της, μέσω ενός στοχευμένου πλάνου μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Η εκτενής εμπειρία του κ. Βαρδουνιώτη στο να αναπτύσσει και να εφαρμόζει στρατηγικές μάρκετινγκ, ευθυγραμμισμένες με τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους εταιρικούς στόχους οργανισμών με τους οποίους συνεργάστηκε, αποτέλεσαν κριτήριο για την επιλογή ένταξης του στην ομάδα της Intergaz.

Τα ακαδημαϊκά του προσόντα περιλαμβάνουν πτυχίο BEng στην Τεχνολογία Πετρελαίου & Φυσικού Αερίου και MBA με Marketing, ενώ αυτή τη στιγμή παρακολουθεί μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc στη Διοίκηση με εξειδίκευση στο Digital Marketing.

Ο κ. Βαρδουνιώτης κατέχει επίσης τη διαπίστευση Chartered Marketer (CMktr) από το Chartered Institute of Marketing (UK), ενώ παράλληλα κατέχει πρόσθετες πιστοποιήσεις στις δημόσιες σχέσεις, και το παραδοσιακό και ψηφιακό μάρκετινγκ.

Είναι ενεργό μέλος πολλών επαγγελματικών οργανισμών, όπως Associate Member - Chartered Institute of Marketing (ACIM), Member - Chartered Institute of Public Relations (MCIPR) και Member - Digital Marketing Institute (DMI).

Ο κ. Ανδρέας Χατζησέργης, Διευθύνων Σύμβουλος της Intergaz, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το νέο διορισμό: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τον Νίκο στην οικογένεια της Intergaz.

Το εντυπωσιακό του ιστορικό και η βαθιά κατανόηση του τομέα του μάρκετινγκ θα είναι ανεκτίμητα, καθώς συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε και να επεκτείνουμε το brand μας.

Είμαι βέβαιος ότι οι προσπάθειές μας στο μάρκετινγκ θα φτάσουν σε νέα επίπεδα υπό την καθοδήγησή του, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση μας στον κλάδο».

Δειτε Επισης

Η είσοδος της Meridiam στον GSI και τι σημαίνει για την πορεία υλοποίησης του έργου-Τι λένε στον ΑΔΜΗΕ
Δυναμικό μπάσιμο της γαλλικής Meridiam στον Great Sea Interconnector…Κάλυψη χρηματοδοτικών αναγκών μαζί με ΑΔΜΗΕ
Ανησυχία πρατηριούχων για νέα έρευνα ΕΠΑ στην αγορά καυσίμων κίνησης-«Μπορεί να διαρκέσει έως έξι έτη…»
ΟΠΕΚ+: Ανησυχεί για τη δέσμευση του Τραμπ να αντλήσει περισσότερο πετρέλαιο
Πτώση στις τιμές του πετρελαίου έφερε η Fed-Οι επενδυτές βλέπουν μείωση της ζήτησης
Ανησυχίες αμερικανικού οίκου για GSI-Έτοιμη να διαβουλευθεί για κατάληξη σε συμφωνία εφ’ όλης της ύλης η Κ.Δ.
Γ. Παπαναστασίου: Εντός των ημερών η απόφαση για «Αφροδίτη»-Πότε ξεκινά η γεώτρηση στο «Ηλέκτρα»
Πετρέλαιο: Δεύτερη σερί ημέρα πτώσης στις τιμές-Ανησυχία για τη ζήτηση και στάση αναμονής για Fed
Ανησυχία πρατηριούχων για διαχείριση καταγγελιών από Επιτροπή Προστασίας Ανταγωνισμού-Τι ζητούν από τη Βουλή
Nίκος Χριστοδουλίδης: Κοντά σε συμφωνία με συγκεκριμένη χώρα για την πιστοποίηση του «Προμηθέα»