Η Εβελίνα Σκίτσκο μας μιλά για την επαγγελματική της πορεία

Είκοσι influencers, εκπρόσωποι του κυπριακού influencer marketing από όλους τους τομείς, συναντούν το τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού IN Business και μιλούν για την απόφασή τους να ασχοληθούν επαγγελματικά με το Instagram και το TikΤok.

Αναφέρονται στις συνεργασίες και στα προϊόντα που προβάλλουν μέσω του ισχυρού αυτού εργαλείου προώθησης, στις κόκκινες γραμμές τους, στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και απαντούν στα αρνητικά comments.

Διαβάστε ακόμα: 

Καύσιμα σε τιμές πέραν των 2 ευρώ το λίτρο-Οι εκτιμήσεις εισαγωγέων 

The Sandwich Bar: Νέα άφιξη για τους λάτρεις των σνακ 

Ανοίγει τις πόρτες του το νέο πεντάστερο της Αγίας Νάπας (photos) 

Μπήκαμε στην Οδοντιατρική Κλινική του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου 

Ανάμεσά τους, η Εβελίνα Σκίτσκο, η οποία μας αποκαλύπτει πτυχές της επαγγελματικής της επιτυχίας ως μοντέλο αλλά και της προσωπικής της ζωής.

  • Από την επαφή στην ταύτιση

Influencing για μένα δεν είναι μόνο η επιρροή ή η προώθηση ενός lifestyle. Είναι η δυνατότητα που δίνεται σε άτομα με επιδεξιότητα να παρακινήσουν και να εμπνεύσουν το κοινό. Είναι η επαφή που κάνει ακόμα και έναν άγνωστο να ταυτιστεί ή να επηρεαστεί από σένα.  

  • Αρχή από το μόντελινγκ

Το influencing ήρθε πολύ φυσικά, αφού το Instagram είναι μέρος της δουλειάς μου. Στο επάγγελμα ενός μοντέλου έχουν αλλάξει πλέον πολλά. Το μόντελινγκ είναι κάτι το οποίο κάνω από μικρή ηλικία και αγαπώ όλες του τις πτυχές, τη μόδα, τη δημιουργικότητα, την αισθητική. 

  • Φυσική εξέλιξη το influencing

Η αλήθεια είναι ότι δεν επέλεξα να εργαστώ ως influencer. Προέκυψε από μόνο του, ως φυσική εξέλιξη της δουλειάς μου. Ένας μεγάλος αριθμός followers ήλθαν από το reality, GΝTM, όπου συμμετείχα. Είχα να μάθω αρκετά, ήταν κάτι το οποίο δεν ήξερα να διαχειριστώ, καθώς δεν το είχα κάνει ποτέ προηγουμένως. Τώρα διαλέγω να κάνω πράγματα που μου αρέσουν και που… είναι Εβελίνα. Προσπαθώ να εκφράζω την αισθητική που ταιριάζει στον χαρακτήρα μου. 

  • Πρέπει να είσαι αληθινός

Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και να δεχτείς ότι δεν μπορεί να αρέσεις σε όλους. Θα υπάρξουν άτομα που θα σε στηρίξουν και άλλα που δεν θα το κάνουν. Πρέπει να είσαι ο εαυτός σου και να είσαι αληθινός. Το σημαντικό για μένα είναι αυτό και να προσπαθώ να μην χαθώ πίσω από μία οθόνη, δείχνοντας κάποια που δεν είμαι. 

  • Αγάπη και ανθρωπιά

Το να έχεις τη δυνατότητα να κάνεις influence τον κόσμο δεν πρέπει να ισχύει μόνο για τα ρούχα, τα παπoύτσια και τα άλλα προϊόντα. Το influencing σου δίνει τη δυνατότητα να επηρεάζεις κάποιους ανθρώπους. Πρέπει να το αξιοποιήσουμε και να προσπαθούμε να δείχνουμε γύρω μας περισσότερη αγάπη, στοργή και ανθρωπιά. Ειδικά όταν βλέπεις ότι μπορείς να φτιάξεις την ημέρα κάποιου με ένα απλό μήνυμα ή να δώσεις μια προσωπική συμβουλή, γιατί υπάρχουν άτομα που δένονται μαζί σου και επηρεάζονται  από εσένα. 

  • Μια ομάδα πίσω μου

Αυτό που βλέπετε στο Instagram, στην περίπτωσή μου, είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς. Μόνη μου δεν θα μπορούσα να το χειριστώ. Έχω μια ομάδα πίσω μου, που δεν φαίνεται, αλλά αυτή κάνει όλη την δουλειά. Είναι τα άτομα που μιλάνε με τους πελάτες, βγάζουν το πρόγραμμά μου και κουράζονται καθημερινά για να βγει σωστά η δουλειά. Είναι άτομα του χώρου κι εγώ δίπλα τους μαθαίνω, ώστε να γίνω καλύτερη στη δουλειά μου.

  • Δεν μου αρέσει το βαρετό

Πάντα προσπαθώ να εκφράζω την προσωπική μου αισθητική. Μου αρέσει να σκέφτομαι ιδέες και να κάνω διαφορετικά πράγματα κάθε φορά. Δεν μου αρέσει το βαρετό ούτε να βλέπω τα ίδια πράγματα συνέχεια. Πριν από κάθε ανάρτησή μου θα τρέξω το concept πολύ. Ανάλογα με το προϊόν θα σκεφτώ τοποθεσία, styling, art directing, μαλλιά και make up, δημιουργώντας ένα μικρό editorial.

  • Αccounts που αγαπώ

Δεν θα αναφερθώ σε πετυχημένα accounts, επειδή ο ορισμός επιτυχία για τον καθένα είναι διαφορετικός. Θα πω ποια accounts αγαπώ για την αισθητική τους και γι' αυτό τα ακολουθώ.

Είναι τα @paola_cossentino, @burimova, @styleheroine, @shaymitchell και @rosiehw.

  • Δεν είναι όλα για όλους

Φυσικά και έχουμε πει, ως ομάδα, όχι σε επαγγελματικές προτάσεις. Όταν θεωρούμε ότι κάτι δεν μου ταιριάζει ή δεν με αντιπροσωπεύει, τότε δεν προχωράμε. Δεν είναι όλα για όλους.

Μαζί με το γραφείο μου διαλέγουμε προϊόντα, τα οποία είναι διακεκριμένα. Δεν μας έτυχε να προωθήσουμε κάτι το οποίο δεν γνωρίζαμε ήδη ή δεν άξιζε να το ψάξουμε περαιτέρω.

  • Επιλέγουμε προσεκτικά

Επιλέγουμε πολύ προσεκτικά τα προϊόντα που ανεβάζω και φροντίζουμε να κάνουμε μακροχρόνιες συνεργασίες, ώστε να ταυτίζομαι με αυτά τα οποία προωθώ και πιστεύω. Προσπαθώ να κρατώ ισορροπία ανάμεσα στα προσωπικά μου posts και σε εκείνα που είναι προωθητικής φύσεως, ώστε να είναι πιο ολοκληρωμένο το προφίλ μου.

  • Να ξέρεις καλά ποια είσαι

Είναι φυσιολογικό να ακούς και αρνητικά σχόλια. Το θέμα είναι εσύ να ξέρεις καλά ποια είσαι και ποιος είναι ο στόχος σου. Αν είσαι ο εαυτός σου, ο κόσμος που θα σε αγαπήσει θα σε αγαπήσει γι’ αυτό που είσαι πραγματικά. 

  • Κάνω αυτό που αγαπώ

Προς το παρόν συνεχίζω να εργάζομαι ως μοντέλο. Είναι ένα επάγγελμα που δεν μπορείς να ξέρεις πότε θα έρθει η στιγμή να σταματήσεις. Κάνω αυτό που αγαπώ και είναι το μόνο που σκέφτομαι τώρα. Είμαι χαρούμενη και ευτυχισμένη με ό,τι ασχολούμαι και θα προσπαθώ πάντα για το καλύτερο. 

Το who-is-who της Εβελίνας Σκίτσκο

  • Ιδιότητα: Μοντέλο/ content creation
  • Ετών: 23
  • @evelinaskitsko, Instagram: 114k followers
  • Συνεργασίες με brands: Etam, Lancaster, H&M, Calzedonia, Intimissimi, Huawei, Kocca, Frezyderm, Tresemme, MaxFactor

Δειτε Επισης

Παρασημοφόρηση του επίτιμου Προξένου του Βελγίου Μάριου Ε. Λανίτη από το βελγικό κράτος
Danos Group: Νέος Chief Marketing Officer ο Κυριάκος Κοιλιάρης
Δρ. Τριαντάφυλλος Στυλιανόπουλος: Ο Κύπριος ερευνητής που εξασφάλισε €2,5 εκ. επιχορήγηση από την Ε.Ε.
Μάριος Γιωργούδης: Η επόμενη μέρα της αποχώρησης από τη θέση του γενικού διευθυντή του TechIsland
Ξάνθος Σαρρής: Ένας μεγάλος επιχειρηματίας, ηγέτης, και άνθρωπος
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο
Φεύγει από τη NAGA μετά από δέκα χρόνια o Ben Bilski-Προχωρά σε νέα εγχειρήματα
Το Foody αποκτά νέο Managing Director στην Κύπρο
Η Μαριάννα Χατζηαντωνίου εκτελεστική αντιπρόεδρος στην Energame
Νέα καθήκοντα και διευθυντής τομέα ραδιοφώνου στο Alpha radio ο Παναγιώτης Όθωνος