Το influencer marketing μέσα από τα μάτια του Μιχάλη Σοφοκλέους

Είκοσι influencers, εκπρόσωποι του κυπριακού influencer marketing από όλους τους τομείς, συναντούν το τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού IN Business και μιλούν για την απόφασή τους να ασχοληθούν επαγγελματικά με το Instagram και το TikΤok.

Αναφέρονται στις συνεργασίες και στα προϊόντα που προβάλλουν μέσω του ισχυρού αυτού εργαλείου προώθησης, στις κόκκινες γραμμές τους, στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και απαντούν στα αρνητικά comments.

Ανάμεσά τους, ο ηθοποιός και παρουσιαστής Μιχάλης Σοφοκλέους, ο οποίος μας αποκαλύπτει πτυχές της επαγγελματικής του ζωής.

  • Influencer…ένας άγνωστος τίτλος 

Για μένα είναι σχετικά καινούργιος έως άγνωστος ο τίτλος του influencer. Η ιδιότητά μου είναι ηθοποιός και δημιούργησα τα social media για να προωθώ τη δουλειά μου. Από κει και πέρα προέκυψε ο ορισμός αυτός, τον οποίο δεν έχω ψάξει ιδιαίτερα, τι σημαίνει ή αν ταυτίζομαι.

  • Εργαλείο δουλειάς

Εργάζομαι και ζω από την ηθοποιία και την παρουσίαση, οπότε το Instagram είναι ένα μέσο προώθησης της δουλειάς μου. Ανεβάζω posts και φωτογραφίες της δουλειάς μου, αλλά και προσωπικές, τα τρέιλερ της εκπομπής μου. Αυτό από μόνο του αύξησε τους followers μου κι ακολούθως άρχισαν να με προσεγγίζουν διαφημιστικές εταιρείες και επιχειρήσεις που ήθελαν να προωθήσουν τα προϊόντα τους μέσω του λογαριασμού μου. Έτσι, άδραξα την ευκαιρία, φτάνει να νιώθω ότι με αντιπροσωπεύει η συνεργασία με την εκάστοτε εταιρεία, προϊόν ή υπηρεσία.

  • Μια πρόσβαση σε μένα

Δεν λειτούργησα ποτέ στη βάση ενός μηχανισμού αύξησης των followers. Απλώς, προωθώντας τη δουλειά μου μέσω Instagram, έδωσα στους ακόλουθούς μου άλλη μια πρόσβαση σε μένα, οπότε αυξήθηκαν από μόνοι τους. Όσον αφορά το TikTok, είναι διαφορετική πλατφόρμα, είναι δημιουργική, αν έχεις χρόνο μπορείς να κάνεις τα πάντα μέσω του.

  • Ένα έξτρα βοήθημα

Η επαγγελματική μου δραστηριότητα παραμένει η ίδια, δεν έχει αλλάξει κάτι από την εμπλοκή μου στο κομμάτι του influencing. Η μόνη διαφορά είναι ότι έχω ένα έξτρα εισόδημα - βοήθημα για το σπίτι.

  • Ίδιος και με διάρκεια

Αποτελεί πρόκληση το να έχεις διάρκεια και να μην σε ακολουθούν οι followers σου σε μια μεμονωμένη περίοδος, όπως συμβαίνει σε περιπτώσεις διαγωνισμών. Είναι πρόκληση να καταφέρεις να διατηρήσεις τον κόσμο σου και το προφίλ σου, χωρίς να αλλάξεις τον εαυτό σου.

  • Θετικά μηνύματα

Η συνεργασία μου με το Υπουργείο Μεταφορών, όταν δημιουργήσαμε σποτάκια για την οδική ασφάλεια, αποτέλεσε μια μεγάλη ευκαιρία για να μεταδώσουμε πολλά μηνύματα στον κόσμο κι αυτό είναι κάτι πολύ θετικό. Όσον αφορά τον λογαριασμό μου, το τι αναρτώ είναι καθαρά ατομική δουλειά. Κλέβω χρόνο από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες και το απαιτητικό μου πρόγραμμα, για να κάνω αναρτήσεις ή να ανεβάσω stories και βιντεάκια.

  • Αυθόρμητα posts

Ως άνθρωπος είμαι πολύ αυθόρμητος κι αυτό που θα σκεφτώ θα το κάνω βίντεο. Πάντα αναλόγως διάθεσης και με χιουμοριστικό τρόπο. Όλες οι ιδέες προκύπτουν από την καθημερινότητά μου και από τον αυθορμητισμό μου χωρίς κανένα στημένο concept.

  • Μελετώ και κρίνω

Αρκετές φορές έχω πει όχι σε επαγγελματικές προτάσεις για προώθηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας. Αν νιώσω ότι δεν με αντιπροσωπεύει, τότε δεν θα προχωρήσω στη συνεργασία. Προσπαθώ πάντα να κινούμαι σε μεγάλα και γνωστά ονόματα, μελετώντας και κρίνοντας πάντοτε με βάση την ποιότητα.

  • Όχι στην υπερπροβολή

Έχω κάποιες κόκκινες γραμμές για τις συνεργασίες μου. Ως Μιχάλης θεωρώ ότι η υπερπροβολή ή οι υπεραναρτήσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα, που δεν στοχεύουν σε κάτι, δεν αξίζουν. Προτιμώ να μην κάνω συχνά αναρτήσεις αν δεν έχω έμπνευση ή αν δεν έχω μια συνεργασία που να νιώθω ότι με αντιπροσωπεύει. Γενικά είναι μετρημένη η συχνότητα εμπλοκής μου στα stories και στις αναρτήσεις. Προσπαθώ να χρησιμοποιώ το Instagram και να μην χρησιμοποιεί αυτό εμένα. Γι’ αυτό και το ποσοστό των posts μου, που είναι προωθητικής φύσεως, μόλις που αγγίζει το 30% του συνόλου.

  • Like στους επικριτές

Υπάρχουν και τα αρνητικά σχόλια, γιατί δεν μπορούμε να είμαστε αγαπητοί σε όλους, δεν γίνεται να συμφωνούν όλοι μαζί μας και δεν μπορούν να γελούν όλοι με το δικό μας χιούμορ. Κάνω σε όλους like και κάποτε απαντώ. Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, με αλλιώτικες απόψεις και χιούμορ. Κι αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Αλίμονο αν ήταν όλα τα σχόλια θετικά. Το έχω συνηθίσει.

  • Στο ίδιο μοτίβο

Η μέθοδος που ακολουθώ και ο τρόπος που χειρίζομαι τις συγκεκριμένες πλατφόρμες μου αποδίδουν καρπούς, ως εκ τούτου, αυτή τη μορφή θα ήθελα να συνεχίσει να έχει η κύρια και άμεση επικοινωνία μου με τον κόσμο. Από τη στιγμή που δουλεύει και με βοηθά να προωθήσω τη δουλειά μου, δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι άλλο ούτε να το μικρύνω ούτε να το μεγαλώσω.

Το who-is-who του Μιχάλη Σοφοκλέους

  • Επάγγελμα: Ηθοποιός/παρουσιαστής
  • Eτών: 37
  • Instagram: @m_sofokleous 50.1k followers / TikΤok: 39.3k followers
  • Συνεργασίες με brands: Stoiximan, Lidl, Mall of Cyprus, Ελληνική Τράπεζα, Electroline, Καφές Χαραλάμπους, Wolt, McDonald’s, Public, Cytavision και άλλα

Δειτε Επισης

Με τον Σταυρό του Τάγματος Αξίας της Γερμανίας τιμήθηκε ο Καθηγητής Νικόλαος Ζαμπόγλου
Παρασημοφόρηση του επίτιμου Προξένου του Βελγίου Μάριου Ε. Λανίτη από το βελγικό κράτος
Danos Group: Νέος Chief Marketing Officer ο Κυριάκος Κοιλιάρης
Δρ. Τριαντάφυλλος Στυλιανόπουλος: Ο Κύπριος ερευνητής που εξασφάλισε €2,5 εκ. επιχορήγηση από την Ε.Ε.
Μάριος Γιωργούδης: Η επόμενη μέρα της αποχώρησης από τη θέση του γενικού διευθυντή του TechIsland
Ξάνθος Σαρρής: Ένας μεγάλος επιχειρηματίας, ηγέτης, και άνθρωπος
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο
Φεύγει από τη NAGA μετά από δέκα χρόνια o Ben Bilski-Προχωρά σε νέα εγχειρήματα
Το Foody αποκτά νέο Managing Director στην Κύπρο
Η Μαριάννα Χατζηαντωνίου εκτελεστική αντιπρόεδρος στην Energame