H Ogilvy Cyprus υποδέχεται τον νέο της CEO Γιώργο Ζαρόγιαννη

Τη θέση του CEO στην Ogilvy Cyprus ανέλαβε ο Γιώργος Ζαρόγιαννης, ένα από τα πλέον έμπειρα και αναγνωρίσιμα στελέχη του διαφημιστικού χώρου. Η έλευση του νέου CEO αποτελεί μία σημαντικότατη προσθήκη στο δυναμικό της εταιρείας, ενώ τα αποτελέσματα της εν λόγω συνεργασίας αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον στον ευρύτερο χώρο του Marketing.

Αναφορικά με την πορεία του νέου CEO της Ogilvy Cyprus μέχρι σήμερα, ο Γιώργος Ζαρόγιαννης εργάζεται επί σειρά ετών στον κλάδο της διαφήμισης και της επικοινωνίας, με το όνομά του να συνδέεται με ορισμένες από τις πλέον αναγνωρίσιμες και επιτυχημένες συνεργασίες του χώρου. Με την είσοδό του στον κλάδο της διαφήμισης και της επικοινωνίας να ξεκινά το 1997, μετρά στο ενεργητικό του πάνω από είκοσι χρόνια δημιουργικής πορείας, με ονομαστές συνεργασίες που έχουν αφήσει το στίγμα τους στον κόσμο των brands.

Το 2000 προσχώρησε στο Ogilvy Group Greece, όπου εργάστηκε στην Ogilvy One, για να εισέλθει αργότερα στην ομάδα της Bold Ogilvy. Τον Νοέμβριο του 2009 μετακινήθηκε στην Αλβανία, για να εγκαθιδρύσει εκεί την Ogilvy Αλβανίας και να διευθύνει το νέο γραφείο ως μέλος του Ogilvy Group Greece. To 2013 επέστρεψε στην Ελλάδα ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της νεοσύστατης εταιρείας Soho Square Athens του Ομίλου WPP, από την οποία αποχώρησε μετά από εφτά χρόνια, το καλοκαίρι του 2020, έχοντας συμβάλει καθοριστικά στο να κερδίσει περισσότερα από 100 βραβεία στο Ελληνικό Φεστιβάλ Διαφήμισης / Ermis Awards, 4 διεθνή βραβεία στα Epica Awards και την κορυφαία διάκριση στα ευρωπαϊκά βραβεία αποτελεσματικότητας του 2019 (Effie Europe Gold για την Alfa Beer).

Δειτε Επισης

Χάσμα και ολοταχώς προς αδιέξοδο για την ΑΤΑ-Κρατά ζωντανή στον... αναπνευστήρα την προοπτική ο Παναγιώτου
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές
Σώτος Τρικωμίτης: Μπάχαλο με τις χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση, εξαντλήθηκαν σε μερικά δευτερόλεπτα
Το μεγαλύτερο deal της REMU, ο στόχος που ξεπέρασε και η επένδυση μαμούθ που ετοιμάζει η Columbia στο Secret Valley