Π. Γρηγορίου: Η επόμενη ημέρα στο εργασιακό περιβάλλον είναι μια μεγάλη πρόκληση

H πανδημία COVID-19 έχει επιφέρει δραστικές αλλαγές στον τρόπο που βιώνουμε την κάθε μέρα. Από τις καθημερινές μας δραστηριότητες μέχρι την εργασία δημιουργώντας μια νέα πραγματικότητα. Το ΙnBusinessNews με την θεματική ενότητα “Working Space Daily ” παρουσιάζει στελέχη από διάφορους τομείς της αγοράς, τα οποία εργάζονται είτε από το σπίτι είτε στο νέο εργασιακό περιβάλλον όπως αυτό έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. 
 
Με σχετική ευκολία έγινε η μετάβαση στα νέα δεδομένα καθώς η ευελιξία και η παροχή υποστήριξης σε πελάτες και συνεργάτες από οποιοδήποτε σημείο αποτελεί μέρος στην κουλτούρα της εταιρείας, επισημαίνει στο InBusinessNews o Παναγιώτης Γρηγορίου, Senior Account Manager της V+O Communication.

Την ίδια ώρα, υπογραμμίζει πως λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών των ημερών, σε αρκετές περιπτώσεις οι έκτακτες ανάγκες ή η γρήγορη αναδιαμόρφωση των δεδομένων επιβάλλουν τη συνέχιση της εργασίας μας σε περίεργες ώρες.

Πώς έχετε προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα εργασίας; Ποιες ήταν οι αντικειμενικές δυσκολίες ή ευκολίες προσαρμογής στα νέα δεδομένα;
Η μετάβαση στα νέα δεδομένα έγινε με σχετική ευκολία. Το να είμαστε ευέλικτοι, γρήγοροι και να παρέχουμε υποστήριξη σε πελάτες και συνεργάτες απ’ όπου κι αν βρισκόμαστε, είναι στην κουλτούρα της εταιρείας μας. Οπότε είχαμε από πριν αναπτύξει τα σχετικά εργαλεία.

Η μετάβαση, αν και απότομη λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, εξελίχθηκε φυσιολογικά, με ελάχιστα θέματα. Φυσικά υπάρχει μια διαδικασία προσαρμογής όταν περνάς όλες σου τις μέρες στο σπίτι. Τώρα, περισσότερο από δύο μήνες μετά, νιώθω ότι ανταποκρίνομαι σωστά.
 
Περιγράψτε μας μια τυπική μέρα (τι ώρα ξεκινάτε δουλειά και τι ώρα τελειώνετε, ποια είναι τα καθημερινά σας καθήκοντα, πώς γίνεται ο συντονισμός με την ομάδα σας).
Μια μέρα στη δουλειά από το σπίτι ξεκινά κατά τις 8, την ίδια ώρα που ξεκινούσε και στο γραφείο και τελειώνει πάνω-κάτω την ίδια ώρα. Σίγουρα όμως μπορούμε να «κερδίσουμε» κανένα μισάωρο ύπνου στο οποίο κανονικά θα προετοιμαζόμασταν για το γραφείο!
 
Τα πρώτα καθήκοντά μας αφορούν την προετοιμασία, επιμέλεια και αποστολή συγκεκριμένων reports ανάλογα με τις ανάγκες και τον κλάδο που δραστηριοποιείται ο κάθε πελάτης. Λαμβάνοντας πληροφόρηση από εμάς, μπορεί να γνωρίζει τι συζητείται και ποια είναι τα βασικά θέματα της αγοράς του.
 
Ακολουθεί η καθημερινή τηλεσυνεδρίαση με την ομάδα για τα θέματα κάθε πελάτη και καθορισμό των tasks που θα «τρέξουν» εντός της ημέρας. Η λογική μας είναι να γνωρίζουμε και τις εργασίες και των άλλων account teams ώστε να είμαστε ενήμεροι να βοηθήσουμε στην ανάγκη.

Στο call συζητάμε για τα ζητήματα που μας προβληματίζουν και οργανώνουμε τα brainstorming για ιδέες και out-of-the-box λύσεις.
 
Στη συνέχεια ξεκινά η διαδικασία επικοινωνίας με τους πελάτες και η παραγωγική εργασία. Τηλεφωνήματα ή βιντεοκλήσεις με πελάτες και συνεργάτες, ετοιμασία κειμένων, λιστών, προτάσεων και προγραμμάτων ανάλογα με τους στόχους που έχουν τεθεί. Το μεσημέρι διάλειμμα για γεύμα και η δουλειά συνεχίζεται το απόγευμα.
 
Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών των ημερών, σε αρκετές περιπτώσεις οι έκτακτες ανάγκες ή η γρήγορη αναδιαμόρφωση των δεδομένων επιβάλλουν τη συνέχιση της εργασίας μας σε περίεργες ώρες. Αυτό είναι φυσικό στο επάγγελμά μας μια και η έγκαιρη ανταπόκριση μπορεί να αποβεί καθοριστική παράμετρος για την επιτυχία των πελατών μας. Σε γενικές γραμμές η παραγωγικότητά μας παραμένει σε υψηλά επίπεδα.
 

Πως θα χαρακτηρίζατε το νέο εργασιακό περιβάλλον; Είναι λειτουργικό και συμβάλλει στην αύξηση της αποδοτικότητας; Θα προτιμούσατε να εξακολουθήσετε να εργάζεστε σε ένα τέτοιο εργασιακό περιβάλλον;
Αν υπάρχει ο απαραίτητος εξοπλισμός και οι κατάλληλες συνθήκες θεωρώ ότι το σπίτι μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της αποδοτικότητας. Φυσικά, αυτό προϋποθέτει αυτοπειθαρχία και αυτοσυγκέντρωση.
 
Επειδή τυχαίνει να έχω τη «γωνιά» μου, το γραφείο και την ιδιωτικότητα που απαιτεί η δουλειά από το σπίτι, η μετάβαση ήρθε χωρίς πρόβλημα. Μας λείπει βέβαια η φυσική επαφή που είχαμε στο γραφείο και η αμεσότητα στη βοήθεια και τις λύσεις στο πρόβλημα του πελάτη.
 
Για την επόμενη ημέρα μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να δουλεύει κάποιες ημέρες του μήνα από το σπίτι πάντοτε σε συνάρτηση με τις ανάγκες και απαιτήσεις του εργοδότη μου.
 
Δεν είναι λίγοι οι διεθνείς κολοσσοί (Τwitter, Amazon, Dell) που είτε λόγω της κατάστασης, είτε από πριν επιτρέπουν στους εργαζόμενούς τους να δουλεύουν κάποιες ώρες αν το επιθυμούν από το σπίτι τους.

Πως φαντάζεστε το νέο εργασιακό περιβάλλον μετά την πλήρη άρση των περιοριστικών μέτρων;
Η επόμενη ημέρα στο εργασιακό περιβάλλον είναι μια μεγάλη πρόκληση. Τα προστατευτικά μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται, η καθημερινή, άμεση επαφή με τους συναδέλφους και πελάτες και οι αλλαγές τόσο κατά την διάρκεια της παραμονής στο γραφείο όσο και στο lifestyle θα έρθουν με προσπάθεια.

Όλα αυτά τη στιγμή που τα καθημερινά tasks θα συνεχίσουν να τρέχουν.
 
 
 

Δειτε Επισης

Με τον Σταυρό του Τάγματος Αξίας της Γερμανίας τιμήθηκε ο Καθηγητής Νικόλαος Ζαμπόγλου
Παρασημοφόρηση του επίτιμου Προξένου του Βελγίου Μάριου Ε. Λανίτη από το βελγικό κράτος
Danos Group: Νέος Chief Marketing Officer ο Κυριάκος Κοιλιάρης
Δρ. Τριαντάφυλλος Στυλιανόπουλος: Ο Κύπριος ερευνητής που εξασφάλισε €2,5 εκ. επιχορήγηση από την Ε.Ε.
Μάριος Γιωργούδης: Η επόμενη μέρα της αποχώρησης από τη θέση του γενικού διευθυντή του TechIsland
Ξάνθος Σαρρής: Ένας μεγάλος επιχειρηματίας, ηγέτης, και άνθρωπος
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο
Φεύγει από τη NAGA μετά από δέκα χρόνια o Ben Bilski-Προχωρά σε νέα εγχειρήματα
Το Foody αποκτά νέο Managing Director στην Κύπρο
Η Μαριάννα Χατζηαντωνίου εκτελεστική αντιπρόεδρος στην Energame