Γιωρκάτζης: 7 νέες μονοδρομήσεις για επίλυση κυκλοφοριακού!

Το κυκλοφοριακό, αλλά και το συνεπακόλουθο περιβαλλοντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πρωτεύουσα, αφορά όλους τους Δήμους της μείζονος Λευκωσίας αναφέρει σε άρθρο του ο Δήμαρχος Λευκωσίας  Σύμφωνα με τον κ. Γιωρκάτζη, κάθε μέρα υπολογίζεται ότι εισέρχονται στη Λευκωσία 34.000 οχήματα, περίπου 3.300 περισσότερα σε σχέση με το 2015. «Η παροχή ασφαλών μέσων μαζικής μεταφοράς», αναφέρει σε άρθρο του, «που να εξυπηρετούν τις ανάγκες των πολιτών κάθε ηλικίας, είναι κοινωνική υποχρέωση κάθε σύγχρονης ευρωπαϊκής πόλης».
 
Μονοδρομήσεις – λεωφορειολωρίδες
 
Παράλληλα υπενθύμισε ότι υποβάλει επανειλημμένα συγκεκριμένες εισηγήσεις προς το κράτος:

-Μονοδρόμηση κύριων αξόνων (Δημοσθένη Σεβέρη, Κυριάκου Μάτση, Θεμιστοκλή Δέρβη, Βύρωνος, Νίκης, Ακροπόλεως, Κένεντι κ.ά.) για τη δημιουργία λεωφορειολωρίδων, αλλά και Bus Corridor (λωρίδα απόλυτης προτεραιότητας λεωφορείου).

-Αύξηση της συχνότητας και του ωραρίου λειτουργίας των λεωφορείων, αλλά και των δρομολογίων, με τρόπο που να εξυπηρετούν τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών, χωρίς να είναι απαραίτητη σε κάθε περίπτωση η μετεπιβίβαση από την Πλατεία Σολωμού.

-Νέες, σύγχρονες και έξυπνες στάσεις λεωφορείων οι οποίες θα προσφέρουν συνεχή πληροφόρηση μέσω ηλεκτρονικών πινακίδων, αλλά και μέσω εφαρμογών κινητών τηλεφώνων.

-Δωρεάν χρήση των δημόσιων μεταφορών για διάστημα δύο χρόνων και αύξηση του κόστους χρήσης του ιδιωτικού αυτοκινήτου (π.χ. αυστηρότερες ποινές για παράνομη στάθμευση, αύξηση των τελών στάθμευσης).

-Αναβάθμιση και επικαιροποίηση του συστήματος συντονισμού των φώτων τροχαίας.

-Λειτουργία δικτύου Τραμ.

 
Σύμφωνα πάντα με τον κ. Γιωρκάτζη πολλές από τις πιο πάνω εισηγήσεις, ιδιαίτερα οι μονοδρομήσεις, θα επιφέρουν τεράστιες αλλαγές στην καθημερινότητα χιλιάδων συμπολιτών μας.


«Μήπως είναι τη δυσφορία αυτών των πολιτών που προσπαθούν να αποφύγουν οι διάφοροι αρμόδιοι, εντεταλμένοι να πάρουν τις αποφάσεις; Μήπως είναι αυτός ο κύριος λόγος που εδώ και σχεδόν μια δεκαετία οι πρόνοιες του ΟΣΚΛ δεν υλοποιούνται;Όπως είχα επισημάνει σε μια ακόμη παρέμβασή μου για το κυκλοφοριακό πριν από μερικούς μήνες, το πρόβλημα είναι υπαρκτό και το γνωρίζουμε όλοι. Γνωρίζουμε επίσης ότι γίνεται ολοένα και πιο έντονο. Αυτό που χρειάζεται είναι αποφασιστικότητα και πολιτική βούληση. Γι’ αυτό το ερώτημα πλέον είναι ξεκάθαρο: Ποιοι είναι διατεθειμένοι να στηρίξουν τον Υπουργό ώστε αυτά που για 10 χρόνια γνωρίζουμε να εφαρμοστούν; Ο Δήμος Λευκωσίας δηλώνει παρών», καταλήγει.

Δειτε Επισης

Με τον Σταυρό του Τάγματος Αξίας της Γερμανίας τιμήθηκε ο Καθηγητής Νικόλαος Ζαμπόγλου
Παρασημοφόρηση του επίτιμου Προξένου του Βελγίου Μάριου Ε. Λανίτη από το βελγικό κράτος
Danos Group: Νέος Chief Marketing Officer ο Κυριάκος Κοιλιάρης
Δρ. Τριαντάφυλλος Στυλιανόπουλος: Ο Κύπριος ερευνητής που εξασφάλισε €2,5 εκ. επιχορήγηση από την Ε.Ε.
Μάριος Γιωργούδης: Η επόμενη μέρα της αποχώρησης από τη θέση του γενικού διευθυντή του TechIsland
Ξάνθος Σαρρής: Ένας μεγάλος επιχειρηματίας, ηγέτης, και άνθρωπος
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο
Φεύγει από τη NAGA μετά από δέκα χρόνια o Ben Bilski-Προχωρά σε νέα εγχειρήματα
Το Foody αποκτά νέο Managing Director στην Κύπρο
Η Μαριάννα Χατζηαντωνίου εκτελεστική αντιπρόεδρος στην Energame