Ν. Μιχαηλίδου: Η Κύπρος να επενδύσει στο Brand της

Στα 46 χρόνια της πορείας του, ο Όμιλος Thanos Hotels & Resorts, από τους δυνατότερους του τουρισμού και ειδικότερα της Πάφου, πέτυχε να δημιουργήσει ισχυρά ονόματα ξενοδοχείων. Η επιτυχία σφραγίζεται με διεθνείς διακρίσεις και η εξέλιξη συνεχίζεται τόσο εντός όσο κι εκτός Κύπρου, όπως αναφέρει η Νατάσα Μιχαηλίδου, Director of Corporate Affairs and Communications. Την ίδια ώρα εκφράζει τις απόψεις της για το πώς η τουριστική Κύπρος μπορεί να αποκτήσει την αναβάθμιση της τουριστικής εμπειρίας που τόσο έχει ανάγκη.
 
Η Κύπρος ποτέ δεν σταματά να δίνει μάχες στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του τουρισμού, οι οποίες στην παρούσα φάση απαιτούν συγκεκριμένες στρατηγικές τόσο από το κράτος όσο και από τον ιδιωτικό τομέα. Στόχος θα πρέπει να είναι η βελτίωση της ποιότητας του προϊόντος μας, που σήμερα βασίζεται, σύμφωνα με την κ. Μιχαηλίδου, κυρίως στον μαζικό τουρισμό.

Διαβάστε ακόμα: N. Tofiluk: «Ετοιμαζόμαστε για το μεγάλο παιχνίδι» 

Διαβάστε ακόμα: Εμπειρίες και προκλήσεις για επικεφαλής του επιχειρείν

Θέλουμε τουρίστες επιπέδου
Σε ποιες κινήσεις θα πρέπει να προβούμε, ώστε να αναβαθμίσουμε όσα προσφέρουμε στον τουρισμό;
Αν θέλουμε να προχωρήσουμε ένα βήμα πιο πέρα, θα πρέπει από κοινού ο ιδιωτικός και ο κρατικός τομέας να προωθήσουν εκείνα τα μέτρα που χρειάζονται - υποδομές, υπηρεσίες, δραστηριότητες - για να προσελκύσουμε τον ποιοτικό τουρίστα. Δηλαδή, τον επισκέπτη εκείνο που διαθέτει μια μεγάλη γκάμα ενδιαφερόντων και θα επιλέξει την Κύπρο με βασικά κριτήρια τη μοναδικότητα, την αυθεντικότητα και την πολιτιστική εμπειρία. Η χώρα μας, λοιπόν, χρειάζεται να δημιουργήσει δικό της δυνατό brand και εικόνα και να ταυτοποιηθεί με αυτά τα στοιχεία. Θα πρέπει πρακτικά να κινηθούμε πέρα από τα στερεότυπα - ήλιος και θάλασσα - και να επικεντρωθούμε στη διατήρηση και την προβολή της φυσικής ομορφιάς, του πολιτισμού και της κληρονομιάς μας.

Πώς αυτό μπορεί να γίνει εφικτό;
Θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε ορθολογικά και προσεγμένα τους ανεκμετάλλευτους πολιτιστικούς μας πόρους, όπως τα άγνωστα αρχιτεκτονικά μνημεία ή κτίρια ιστορικής και αρχιτεκτονικής σημασίας, τους ξεχασμένους αγροτικούς οικισμούς και τις εναπομείνασες φυσικές παραλίες. Αυτά θα πρέπει να συνοδεύονται με υψηλής ποιότητας υποδομές. Χρειαζόμαστε αυθεντικότητα και χαρακτήρα που να συνάδουν με τον πολιτισμό, την κληρονομιά και τις παραδόσεις μας και εκεί είναι που θα πρέπει να εστιάσουμε. Το κράτος, από τη δική του πλευρά, οφείλει να σταθεί δίπλα στους ιδιώτες και να προσφέρει, επίσης, τις κατάλληλες συνθήκες και υποδομές, ώστε να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις για τον εμπλουτισμό του τουριστικού μας προϊόντος.
 
Διακρίσεις και πλάνα της Thanos
Μιλώντας για αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος, αξίζει να αναφέρουμε ότι το Anassa Thalassa Spa αναδείχθηκε ως το καλύτερο Overseas Hotel Spa και κατετάγη στη 15η θέση της λίστας, The Worlds Top 100, στα Condé Nast Traveller Readers - Travel Awards 2018. Τι σημαίνει για σας αυτή η διάκριση;
Η βράβευση αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από άλλα 14 διεθνή βραβεία, τα οποία το ξενοδοχείο Anassa έχει λάβει από το περιοδικό Condé Nast Traveler στη διάρκεια των 20 χρόνων λειτουργίας του. Το γεγονός ότι η αναγνώριση έχει έρθει μέσα από ψηφοφορία των ίδιων των αναγνωστών του περιοδικού, δεν μπορεί παρά να μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους. Το Condé Nast είναι ένα αναγνωρισμένο εξειδικευμένο έντυπο παγκοσμίου εμβέλειας και τέτοιου είδους βραβεία τιμούν όχι μόνο εμάς ως Thanos Hotels & Resorts αλλά και την ίδια την Κύπρο. Κι αυτό καθώς ενδυναμώνουν τη θέση και το προφίλ της στον παγκόσμιο χάρτη του ποιοτικού τουρισμού.

Τι σχεδιάζετε για το ξενοδοχείο Aloe, που αποτελεί το πιο πρόσφατο απόκτημα του ομίλου;
Το ξενοδοχείο Αloe συνεχίζει απρόσκοπτα τη λειτουργία του με κάποιες λειτουργικές βελτιώσεις. Ο όμιλός μας έχει μεγαλεπήβολα σχέδια για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο, αλλά δεν έχουν παρθεί ακόμη τελικές αποφάσεις. Ευελπιστούμε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε τα τελικά και λεπτομερή πλάνα για την αναβάθμιση του Aloe.

Τι άλλο περιλαμβάνουν τα σχέδια της Thanos;
Θεωρώντας πως ο τρόπος για να παραμείνει επιτυχημένη μία επιχείρηση, που δραστηριοποιείται στον τομέα της τουριστικής βιομηχανίας, είναι να εξελίσσεται, ο όμιλος μας επιδιώκει τη συνεχή εξέλιξη τόσο εντός όσο και εκτός Κύπρου. Έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε δυνατά και ξεχωριστά brands για τα ξενοδοχεία μας, τα οποία ενισχύουν συνεχώς τόσο την αναγνωρισιμότητα όσο και την αξιοπιστία τους στην ξενοδοχειακή βιομηχανία. Αυτή την εξελικτική και ανοδική πορεία θα θέλαμε να συνεχίσουμε και τα επόμενα χρόνια. Πέρα από την ιδιοκτησία ξενοδοχειακών μονάδων, ενδιαφερόμαστε επίσης για τον τομέα λειτουργίας και διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων, οδηγώντας τις σε μια ανοδική και επιτυχή πορεία. Θα ήταν μεγάλη πρόκληση για μας να πράξουμε το ίδιο και σε άλλους προορισμούς.
 
Πάφος: Επιτυχίες και προσδοκίες
Τι πιστεύετε ότι πρέπει να αλλάξει, ειδικά στην Πάφο, ώστε να επιτύχει περαιτέρω ανάπτυξη;
Αρκετές αναβαθμίσεις έχουν γίνει στο κέντρο της πόλης, δίνοντάς της ένα νέο πρόσωπο, μια νέα πνοή την οποία έχουν λατρέψει τόσο οι ντόπιοι όσο και οι επισκέπτες της. Της ίδιας αντιμετώπισης θα πρέπει να τύχει και η πλέον τουριστική περιοχή και συγκεκριμένα η Κάτω Πάφος. Εξ όσων γνωρίζω τροχοδρομούνται ήδη διάφορα έργα, όπως η αναβάθμιση της λεωφόρου Ποσειδώνος, η κατασκευή κυματοθραυστών από το λιμάνι της Κάτω Πάφου μέχρι και την παραλία της Γεροσκήπου, καθώς και άλλα που στοχεύουν στη βελτίωση του παραλιακού μετώπου και στη δημιουργία νέας κι αναβαθμισμένης εικόνας στην όλη τουριστική μας περιοχή. Ακόμη, θα μπορούσαν να γίνουν περισσότερα έργα αναβάθμισης των σημείων που γειτνιάζουν με την τουριστική περιοχή, όπως η… ξεχασμένη συνοικία του Αγίου Αντωνίου, που αν αξιοποιηθεί σωστά με τις κατάλληλες και προσεγμένες υποδομές, μπορεί να γίνει, επίσης, ελκυστική για τον κάθε ντόπιο και επισκέπτη. Επιπρόσθετα, θα ήθελα να δω μια συνέχεια στις πολιτιστικές δραστηριότητες του προγράμματος, Πάφος 2017, σε κάποια άλλη μορφή, ίσως, που θα συμβάλλει, ώστε η Πάφος μας να παραμείνει ενεργή και πολιτιστικά ενδιαφέρουσα σήμερα και στο μέλλον.

Δειτε Επισης

Global Chief Transformation Officer της Ogilvy ο Αντώνης Κόχειλας-Ποια τα νέα του καθήκοντα
Paul Sies: Μετά την αποχώρηση από Cyprus Airways, αναλαμβάνει CEO στην Journey Mentor
Με τον Σταυρό του Τάγματος Αξίας της Γερμανίας τιμήθηκε ο Καθηγητής Νικόλαος Ζαμπόγλου
Παρασημοφόρηση του επίτιμου Προξένου του Βελγίου Μάριου Ε. Λανίτη από το βελγικό κράτος
Danos Group: Νέος Chief Marketing Officer ο Κυριάκος Κοιλιάρης
Δρ. Τριαντάφυλλος Στυλιανόπουλος: Ο Κύπριος ερευνητής που εξασφάλισε €2,5 εκ. επιχορήγηση από την Ε.Ε.
Μάριος Γιωργούδης: Η επόμενη μέρα της αποχώρησης από τη θέση του γενικού διευθυντή του TechIsland
Ξάνθος Σαρρής: Ένας μεγάλος επιχειρηματίας, ηγέτης, και άνθρωπος
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο
Φεύγει από τη NAGA μετά από δέκα χρόνια o Ben Bilski-Προχωρά σε νέα εγχειρήματα