Χ. Διογένους: Γυναικείος αέρας στην αυτοκίνηση
07:27 - 19 Νοεμβρίου 2018
Διατηρώντας ακόμη μεγαλύτερο πάθος από την ημέρα που ανέλαβε καθήκοντα CEO, στόχος της είναι μέσω σωστής στρατηγικής να φέρει νέο αέρα και φρέσκες ιδέες στον κλάδο της αυτοκίνησης στην Κύπρο. Η Χριστιάννα Διογένους, CEO της Unicars Ltd, πάντα ενθουσιαζόταν από την ταχύτητα, τους μεθοδικούς ελιγμούς και την εξέλιξη της τεχνολογίας.
Μετά την Πανδώρα Τσεριώτη αποτελεί την δεύτερη γυναίκα που παίρνει τα ηνία της Unicars, πράγμα που, όπως η ίδια δηλώνει σε συνέντευξη της στο InBusinessNews, καταδεικνύει ότι το γυναικείο φύλο αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά του Ομίλου Π. Μ. Τσεριώτη, επισημαίνοντας παράλληλα πως η γυναίκα άρχισε να παίρνει τη θέση που της αρμόζει και στο κυπριακό επιχειρείν.
Χαρακτηρίζει ως καθοριστική χρονιά το 2018 για την Unicars και αναλύει τόσο τα πλάνα της εταιρείας για το 2019, την πολιτική εξωστρέφειας, τις προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας και ιδιαίτερα τις προκλήσεις για την κυπριακή αγορά οχημάτων.
Διαβάστε ακόμα: Ο χάρτης – οδηγός του Nicosia Mall
Διαβάστε ακόμα: Ο CEO της Altamira ενώπιον της Ερευνητικής Επιτροπής
Πρόσφατα αναλάβατε καθήκοντα CEO στην Unicars. Ποιες οι προκλήσεις ή δυσκολίες στα νέα σας καθήκοντα; Ποιοι οι στόχοι σας και σαν τέταρτη γενιά της οικογένειας Τσεριώτη που αναλαμβάνει ανώτερα διοικητικά καθήκοντα στην εταιρεία;
Κα Διογένους: Έχει περάσει ήδη ένας χρόνος από την ανάληψη των καθηκόντων μου ως CEO της εταιρείας και με διακατέχει ο ίδιος και ακόμα μεγαλύτερος ενθουσιασμός αλλά και πάθος, ώστε με σωστά βήματα και στρατηγική να φέρω νέο αέρα και φρέσκιες ιδέες στον χώρο της αυτοκίνησης στην Κύπρο. Πάντοτε με ενθουσίαζαν η ταχύτητα, οι μεθοδικοί ελιγμοί και, φυσικά, η εξέλιξη της τεχνολογίας. Βάσει αυτών, θέλω να καθοδηγήσω την εταιρεία στην επόμενη φάση της, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στις σχέσεις με τους ανθρώπους μας και το συναισθηματικό-ουσιαστικό δέσιμο με τον καταναλωτή, προσφέροντας αξία στις υπηρεσίες μας και στην επένδυσή του.
Πώς θα χαρακτηρίζατε τη μέχρι τώρα επαγγελματική σας καριέρα, και ιδιαίτερα ως γυναίκα; Ποιες οι δυσκολίες στην ανέλιξη σας; Πιστεύετε ότι έχουν αλλάξει κάποια δεδομένα στο κυπριακό επιχειρείν σε σχέση με το εξωτερικό σε ό,τι αφορά τον ρόλο των γυναικών στον επιχειρηματικό τομέα; Οι συμβουλές σας σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία;
Κα Διογένους: Αν αναλογιστούμε ότι μετά την Πανδώρα Τσεριώτη είμαι η δεύτερη γυναικεία παρουσία στο τιμόνι της Unicars, σημαίνει ότι για τον Όμιλο Π. Μ. Τσεριώτη το γυναικείο φύλο αποτελεί ένα από τα δυνατά του χαρτιά. Άλλωστε από πολύ μικρή ηλικία υπηρέτησα σε πολλά πόστα μέσα στον Όμιλο και μέσα από κάθε πρόκληση, ωρίμασα και πείσμωσα και έτσι είμαι σε μόνιμη εγρήγορση για το καλύτερο της εταιρείας. Όσο για το γυναικείο φύλο, θεωρώ ότι επιτέλους παίρνει τη θέση που του αρμόζει και στο επιχειρείν, και τόσο παγκόσμια όσο και στην Κύπρο, βλέπουμε να αναλαμβάνει τα ηνία σε πολλά πόστα. Με την αλλαγή στον ρόλο της γυναίκας αλλά και στη φύση της οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, δεν είναι τυχαίο πως κολοσσιαίες εταιρείες όπως η Pepsico διοικούνται από γυναίκες, όπως για παράδειγμα η Ιndra Nooyi, και πιστεύω ότι αυτό θα είναι κάτι που θα βλέπουμε όλο και συχνότερα τόσο εκτός, όσο και στην Κύπρο.
Οι γυναίκες διαχειρίζονται επιτυχώς πολλαπλούς ρόλους. Σε αυτό το πλαίσιο θα τις συμβούλευα να ξέρουν τι ακριβώς θέλουν από την προσωπική και επαγγελματική τους ζωή και να έχουν πάντα κατά νου ότι δεν έχουν να αποδείξουν απολύτως τίποτα και σε κανέναν! Στην τελική είναι όλα θέμα ισορροπίας.
Πόσο δύσκολο είναι για μία γυναίκα επιχειρηματία να ισορροπεί μεταξύ επαγγελματικής καριέρας – οικογένειας –προσωπικής ζωής; Πώς ανταποκρίνεστε σε όλους αυτούς τους ρόλους, ποιες οι καθημερινές προκλήσεις και απαιτήσεις;
Κα Διογένους: Η οικογένεια μου αποτελεί πάγια προτεραιότητα μου, και για τον λόγο αυτό, πολύ συχνά καλούμαι να ακροβατώ σε ένα λεπτό σχοινί μεταξύ των επαγγελματικών και προσωπικών μου υποχρεώσεων. Ευτυχώς είμαι πολύ καλή στο multitasking, αλλά και στον σωστό καταμερισμό των εργασιών ανάμεσα στην ομάδα μου, αποφεύγοντας με κάθε τρόπο το micromanagement, που σου αφαιρεί χρόνο και ενέργεια. Πέραν όλων των παραπάνω, ωστόσο, θεωρώ ότι για ό,τι θέλεις να πετύχεις στη ζωή σου, πρέπει να έχεις όρεξη, θέληση και θετικότητα, ώστε να βλέπεις πάντα τη γενική εικόνα των στόχων που θέλεις να κατακτήσεις. Να βλέπεις το δάσος, και όχι το δέντρο. Οι καθημερινές προκλήσεις και οι ευθύνες για κάθε γυναίκα με οικογένεια, ό,τι δουλειά κι αν κάνει, είναι οι ίδιες, και είναι αυτές που της δίνουν τη δύναμη να συνεχίζει, να δημιουργεί και να γίνεται πρότυπο για την οικογένειά της και τον χώρο εργασίας της.
Ποιες είναι οι αρχές και τα εφόδια που έχετε πάρει από την οικογένεια σας και αποτελούν φάρο για εσάς τόσο στον επαγγελματικό όσο και στον προσωπικό σας τομέα;
Κα Διογένους: Η ευελιξία, η ακεραιότητα, η αξιοπρέπεια και η πρωτοπορία αποτελούν αξίες καθοριστικής σημασίας για την οικογένεια μας και τον Όμιλο Π.Μ. Τσεριώτη εδώ και πάνω από 100 χρόνια. Κάτω από τις ίδιες αξίες λειτουργώ και σε προσωπικό επίπεδο, ανατρέχοντας σε αυτές, στις ρίζες μας, για να πάρω δύναμη, αξιοπιστία και αυτοπεποίθηση, ειδικότερα όταν έχω να αντιμετωπίσω προκλήσεις και ευκαιρίες που έχουν στόχο την προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη.
Ποιες οι προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας και ιδιαίτερα για την κυπριακή αγορά οχημάτων;
Κα Διογένους: Ζούμε σε μια εποχή - μεταίχμιο που καθορίζεται από την αλλαγή. Από την αλλαγή στη χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας, στον τρόπο ζωής μας, από την ανάγκη του ανθρώπου να μη δεσμεύεται με υλικά αγαθά κ.ο.κ. Στο κομμάτι της κίνησης με οχήματα εναλλακτικών πηγών ενέργειας δεν είμαστε μακριά από αυτό το σενάριο και η ανάγκη γι’ αυτή τη μετάβαση γίνεται όλο και πιο επιτακτική. Ήδη πολλά μοντέλα προωθούν τον υβριδικό χαρακτήρα τους, ενώ η Audi και η Volkswagen έχουν πάει ένα βήμα παραπέρα, κατασκευάζοντας ηλεκτρικά αυτοκίνητα με δυναμική, τα οποία σύντομα θα είναι διαθέσιμα και στην Κύπρο. Επιπλέον η αγορά της Κύπρου προσαρμόζεται στις διεθνείς τάσεις και αφομοιώνει τις εφαρμόσιμες νέες τεχνολογίες με την ίδια ευκολία που αυτές διευκολύνουν τους οδηγούς στην καθημερινότητά τους! Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι νέοι σε ηλικία καταναλωτές που όντας εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες νιώθουν πολύ άνετα με την εισαγωγή τους στα νέα αυτοκίνητα. Τα νέα αυτοκίνητα πλέον απαντούν στις απαιτήσεις τους για άμεσες υπηρεσίες, γρήγορα προσβάσιμες από το κινητό και εύκολες στον χειρισμό.
Πώς θα χαρακτηρίζατε το 2018 για τη Unicars; Επιτυγχάνονται οι στόχοι της; Ποιοι στόχοι επιτεύχθηκαν; Τι θα πρέπει να αναμένεται το 2019;
Κα Διογένους: Το 2018 ήταν μια πολύ καθοριστική χρονιά για τη Unicars, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, όσο και σε επίπεδο εικόνας και εξωστρέφειας. Η ομάδα μας μεγάλωσε ακόμα περισσότερο, κάτι που μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας γεμίζει περηφάνια, ενώ πλέον κάναμε πράξη το να βρισκόμαστε δίπλα σε όλους τους καταναλωτές μας, χάρη στον νέο εκθεσιακό χώρο μας στο Παραλίμνι με όλες τις κορυφαίες μάρκες Volkswagen, Audi, Seat και Skoda κάτω από μια στέγη. Ακόμα, είχαμε την ευκαιρία να λανσάρουμε νέα μοντέλα, προερχόμενα από το μέλλον, όπως το Audi Q8 που έρχεται να κατακτήσει την 8η διάσταση, αλλά και να δημιουργήσουμε τα πιο δυνατά brand experiences σε συνεργασία με άξιους Κύπριους καλλιτέχνες. Το 2019, που μας κτυπάει την πόρτα πλέον, αναμένεται να είναι μία άκρως ενδιαφέρουσα χρονιά για τη Unicars. Λανσάροντας νέες επαναστατικές τεχνολογίες και νέα εντυπωσιακά μοντέλα υλοποιώντας μία πρωτότυπη και out of the box στρατηγική επικοινωνίας και marketing, υποσχόμαστε να δημιουργήσουμε μία ακόμα καλύτερη εικόνα για την αυτοκίνηση στην εγχώρια αγορά.
Πρόσφατα αναφέρατε σε άλλη συνέντευξη σας ότι τα τελευταία χρόνια σαν εταιρεία ήσασταν πιο εσωστρεφείς και πως επιθυμείτε να αλλάξει η πολιτική αυτή. Πώς οραματίζεστε αυτή την αλλαγή και ποιες κινήσεις γίνονται;
Κα Διογένους: Η εξωστρέφεια αποτελεί στρατηγική απόφαση για τη Unicars, και αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της ανάπτυξης μας. Ως εταιρεία έχουμε επενδύσει στις υποδομές αλλά και στο υψηλό επίπεδο των προσφερόμενων after sales υπηρεσιών. Με συγκεκριμένο πλάνο και με στοχευμένες ενέργειες που θα αποσκοπούν στην επικοινωνία των δράσεων μας θα υλοποιήσουμε τον στόχο της εξωστρέφειας που περιλαμβάνει αρκετές και ενδιαφέρουσες εκπλήξεις...
Μετά την Πανδώρα Τσεριώτη αποτελεί την δεύτερη γυναίκα που παίρνει τα ηνία της Unicars, πράγμα που, όπως η ίδια δηλώνει σε συνέντευξη της στο InBusinessNews, καταδεικνύει ότι το γυναικείο φύλο αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά του Ομίλου Π. Μ. Τσεριώτη, επισημαίνοντας παράλληλα πως η γυναίκα άρχισε να παίρνει τη θέση που της αρμόζει και στο κυπριακό επιχειρείν.
Χαρακτηρίζει ως καθοριστική χρονιά το 2018 για την Unicars και αναλύει τόσο τα πλάνα της εταιρείας για το 2019, την πολιτική εξωστρέφειας, τις προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας και ιδιαίτερα τις προκλήσεις για την κυπριακή αγορά οχημάτων.
Διαβάστε ακόμα: Ο χάρτης – οδηγός του Nicosia Mall
Διαβάστε ακόμα: Ο CEO της Altamira ενώπιον της Ερευνητικής Επιτροπής
Πρόσφατα αναλάβατε καθήκοντα CEO στην Unicars. Ποιες οι προκλήσεις ή δυσκολίες στα νέα σας καθήκοντα; Ποιοι οι στόχοι σας και σαν τέταρτη γενιά της οικογένειας Τσεριώτη που αναλαμβάνει ανώτερα διοικητικά καθήκοντα στην εταιρεία;
Κα Διογένους: Έχει περάσει ήδη ένας χρόνος από την ανάληψη των καθηκόντων μου ως CEO της εταιρείας και με διακατέχει ο ίδιος και ακόμα μεγαλύτερος ενθουσιασμός αλλά και πάθος, ώστε με σωστά βήματα και στρατηγική να φέρω νέο αέρα και φρέσκιες ιδέες στον χώρο της αυτοκίνησης στην Κύπρο. Πάντοτε με ενθουσίαζαν η ταχύτητα, οι μεθοδικοί ελιγμοί και, φυσικά, η εξέλιξη της τεχνολογίας. Βάσει αυτών, θέλω να καθοδηγήσω την εταιρεία στην επόμενη φάση της, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στις σχέσεις με τους ανθρώπους μας και το συναισθηματικό-ουσιαστικό δέσιμο με τον καταναλωτή, προσφέροντας αξία στις υπηρεσίες μας και στην επένδυσή του.
Πώς θα χαρακτηρίζατε τη μέχρι τώρα επαγγελματική σας καριέρα, και ιδιαίτερα ως γυναίκα; Ποιες οι δυσκολίες στην ανέλιξη σας; Πιστεύετε ότι έχουν αλλάξει κάποια δεδομένα στο κυπριακό επιχειρείν σε σχέση με το εξωτερικό σε ό,τι αφορά τον ρόλο των γυναικών στον επιχειρηματικό τομέα; Οι συμβουλές σας σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία;
Κα Διογένους: Αν αναλογιστούμε ότι μετά την Πανδώρα Τσεριώτη είμαι η δεύτερη γυναικεία παρουσία στο τιμόνι της Unicars, σημαίνει ότι για τον Όμιλο Π. Μ. Τσεριώτη το γυναικείο φύλο αποτελεί ένα από τα δυνατά του χαρτιά. Άλλωστε από πολύ μικρή ηλικία υπηρέτησα σε πολλά πόστα μέσα στον Όμιλο και μέσα από κάθε πρόκληση, ωρίμασα και πείσμωσα και έτσι είμαι σε μόνιμη εγρήγορση για το καλύτερο της εταιρείας. Όσο για το γυναικείο φύλο, θεωρώ ότι επιτέλους παίρνει τη θέση που του αρμόζει και στο επιχειρείν, και τόσο παγκόσμια όσο και στην Κύπρο, βλέπουμε να αναλαμβάνει τα ηνία σε πολλά πόστα. Με την αλλαγή στον ρόλο της γυναίκας αλλά και στη φύση της οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, δεν είναι τυχαίο πως κολοσσιαίες εταιρείες όπως η Pepsico διοικούνται από γυναίκες, όπως για παράδειγμα η Ιndra Nooyi, και πιστεύω ότι αυτό θα είναι κάτι που θα βλέπουμε όλο και συχνότερα τόσο εκτός, όσο και στην Κύπρο.
Οι γυναίκες διαχειρίζονται επιτυχώς πολλαπλούς ρόλους. Σε αυτό το πλαίσιο θα τις συμβούλευα να ξέρουν τι ακριβώς θέλουν από την προσωπική και επαγγελματική τους ζωή και να έχουν πάντα κατά νου ότι δεν έχουν να αποδείξουν απολύτως τίποτα και σε κανέναν! Στην τελική είναι όλα θέμα ισορροπίας.
Πόσο δύσκολο είναι για μία γυναίκα επιχειρηματία να ισορροπεί μεταξύ επαγγελματικής καριέρας – οικογένειας –προσωπικής ζωής; Πώς ανταποκρίνεστε σε όλους αυτούς τους ρόλους, ποιες οι καθημερινές προκλήσεις και απαιτήσεις;
Κα Διογένους: Η οικογένεια μου αποτελεί πάγια προτεραιότητα μου, και για τον λόγο αυτό, πολύ συχνά καλούμαι να ακροβατώ σε ένα λεπτό σχοινί μεταξύ των επαγγελματικών και προσωπικών μου υποχρεώσεων. Ευτυχώς είμαι πολύ καλή στο multitasking, αλλά και στον σωστό καταμερισμό των εργασιών ανάμεσα στην ομάδα μου, αποφεύγοντας με κάθε τρόπο το micromanagement, που σου αφαιρεί χρόνο και ενέργεια. Πέραν όλων των παραπάνω, ωστόσο, θεωρώ ότι για ό,τι θέλεις να πετύχεις στη ζωή σου, πρέπει να έχεις όρεξη, θέληση και θετικότητα, ώστε να βλέπεις πάντα τη γενική εικόνα των στόχων που θέλεις να κατακτήσεις. Να βλέπεις το δάσος, και όχι το δέντρο. Οι καθημερινές προκλήσεις και οι ευθύνες για κάθε γυναίκα με οικογένεια, ό,τι δουλειά κι αν κάνει, είναι οι ίδιες, και είναι αυτές που της δίνουν τη δύναμη να συνεχίζει, να δημιουργεί και να γίνεται πρότυπο για την οικογένειά της και τον χώρο εργασίας της.
Ποιες είναι οι αρχές και τα εφόδια που έχετε πάρει από την οικογένεια σας και αποτελούν φάρο για εσάς τόσο στον επαγγελματικό όσο και στον προσωπικό σας τομέα;
Κα Διογένους: Η ευελιξία, η ακεραιότητα, η αξιοπρέπεια και η πρωτοπορία αποτελούν αξίες καθοριστικής σημασίας για την οικογένεια μας και τον Όμιλο Π.Μ. Τσεριώτη εδώ και πάνω από 100 χρόνια. Κάτω από τις ίδιες αξίες λειτουργώ και σε προσωπικό επίπεδο, ανατρέχοντας σε αυτές, στις ρίζες μας, για να πάρω δύναμη, αξιοπιστία και αυτοπεποίθηση, ειδικότερα όταν έχω να αντιμετωπίσω προκλήσεις και ευκαιρίες που έχουν στόχο την προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη.
Ποιες οι προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας και ιδιαίτερα για την κυπριακή αγορά οχημάτων;
Κα Διογένους: Ζούμε σε μια εποχή - μεταίχμιο που καθορίζεται από την αλλαγή. Από την αλλαγή στη χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας, στον τρόπο ζωής μας, από την ανάγκη του ανθρώπου να μη δεσμεύεται με υλικά αγαθά κ.ο.κ. Στο κομμάτι της κίνησης με οχήματα εναλλακτικών πηγών ενέργειας δεν είμαστε μακριά από αυτό το σενάριο και η ανάγκη γι’ αυτή τη μετάβαση γίνεται όλο και πιο επιτακτική. Ήδη πολλά μοντέλα προωθούν τον υβριδικό χαρακτήρα τους, ενώ η Audi και η Volkswagen έχουν πάει ένα βήμα παραπέρα, κατασκευάζοντας ηλεκτρικά αυτοκίνητα με δυναμική, τα οποία σύντομα θα είναι διαθέσιμα και στην Κύπρο. Επιπλέον η αγορά της Κύπρου προσαρμόζεται στις διεθνείς τάσεις και αφομοιώνει τις εφαρμόσιμες νέες τεχνολογίες με την ίδια ευκολία που αυτές διευκολύνουν τους οδηγούς στην καθημερινότητά τους! Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι νέοι σε ηλικία καταναλωτές που όντας εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες νιώθουν πολύ άνετα με την εισαγωγή τους στα νέα αυτοκίνητα. Τα νέα αυτοκίνητα πλέον απαντούν στις απαιτήσεις τους για άμεσες υπηρεσίες, γρήγορα προσβάσιμες από το κινητό και εύκολες στον χειρισμό.
Πώς θα χαρακτηρίζατε το 2018 για τη Unicars; Επιτυγχάνονται οι στόχοι της; Ποιοι στόχοι επιτεύχθηκαν; Τι θα πρέπει να αναμένεται το 2019;
Κα Διογένους: Το 2018 ήταν μια πολύ καθοριστική χρονιά για τη Unicars, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, όσο και σε επίπεδο εικόνας και εξωστρέφειας. Η ομάδα μας μεγάλωσε ακόμα περισσότερο, κάτι που μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας γεμίζει περηφάνια, ενώ πλέον κάναμε πράξη το να βρισκόμαστε δίπλα σε όλους τους καταναλωτές μας, χάρη στον νέο εκθεσιακό χώρο μας στο Παραλίμνι με όλες τις κορυφαίες μάρκες Volkswagen, Audi, Seat και Skoda κάτω από μια στέγη. Ακόμα, είχαμε την ευκαιρία να λανσάρουμε νέα μοντέλα, προερχόμενα από το μέλλον, όπως το Audi Q8 που έρχεται να κατακτήσει την 8η διάσταση, αλλά και να δημιουργήσουμε τα πιο δυνατά brand experiences σε συνεργασία με άξιους Κύπριους καλλιτέχνες. Το 2019, που μας κτυπάει την πόρτα πλέον, αναμένεται να είναι μία άκρως ενδιαφέρουσα χρονιά για τη Unicars. Λανσάροντας νέες επαναστατικές τεχνολογίες και νέα εντυπωσιακά μοντέλα υλοποιώντας μία πρωτότυπη και out of the box στρατηγική επικοινωνίας και marketing, υποσχόμαστε να δημιουργήσουμε μία ακόμα καλύτερη εικόνα για την αυτοκίνηση στην εγχώρια αγορά.
Πρόσφατα αναφέρατε σε άλλη συνέντευξη σας ότι τα τελευταία χρόνια σαν εταιρεία ήσασταν πιο εσωστρεφείς και πως επιθυμείτε να αλλάξει η πολιτική αυτή. Πώς οραματίζεστε αυτή την αλλαγή και ποιες κινήσεις γίνονται;
Κα Διογένους: Η εξωστρέφεια αποτελεί στρατηγική απόφαση για τη Unicars, και αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της ανάπτυξης μας. Ως εταιρεία έχουμε επενδύσει στις υποδομές αλλά και στο υψηλό επίπεδο των προσφερόμενων after sales υπηρεσιών. Με συγκεκριμένο πλάνο και με στοχευμένες ενέργειες που θα αποσκοπούν στην επικοινωνία των δράσεων μας θα υλοποιήσουμε τον στόχο της εξωστρέφειας που περιλαμβάνει αρκετές και ενδιαφέρουσες εκπλήξεις...