Τι θα πρέπει να αναζητούν οι ΜμΕ από τους παρόχους τηλεπικοινωνιών

Με την προσαρμοστικότητα και την αξιοπιστία να συνιστούν βασικές απαιτήσεις για την επιχειρηματική δραστηριότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η εξεύρεση του κατάλληλου τηλεπικοινωνιακού εταίρου αποτελεί πλέον ζωτικής σημασίας.

Οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών υπηρεσιών μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν σε αυτές τις βασικές απαιτήσεις. Η ευελιξία είναι σημαντική επειδή οι μικρές επιχειρήσεις κινούνται πολύ πιο γρήγορα από τις μεγαλύτερες, ενώ η αξιοπιστία είναι σημαντική διότι έχουν μικρότερα περιθώρια κέρδους και μη αρκούντως ασφαλείς ταμειακές ροές.

Που θα πρέπει λοιπόν να εστιάσουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις;

Αυτογνωσία
Πρέπει να καταλάβετε τι σας προσφέρει η τρέχουσα υπηρεσία σας όσον αφορά την ταχύτητα, την τεχνική υποστήριξη, την ασφάλεια και τις ενσωματώσεις υπηρεσιών, ώστε να μπορείτε να συγκρίνετε τις υπηρεσίες. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να καταλάβετε ποια είναι τα σημεία που σας προβληματίζουν και ποιες απαιτήσεις είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας.

Ασφαλή Δίκτυα και Σύνδεση
Πολλοί πάροχοι υπηρεσιών προσφέρουν υψηλές ταχύτητες, ασφαλή δίκτυα και συνδεσιμότητα. Ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να είστε εκτός σύνδεσης και σίγουρα δεν έχετε το χρόνο να καθίσετε στο τηλέφωνο περιμένοντας να μάθετε πότε θα αποκατασταθεί η σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Σχέδιο Β
Ορισμένοι πάροχοι προσφέρουν μια εφεδρική σύνδεση σε περίπτωση διακοπής. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη μετάβαση σε ένα ασύρματο δίκτυο ή θα μπορούσε να βασιστεί σε μια δευτερεύουσα ενσύρματη σύνδεση στην επιχείρηση. Εάν η επιχείρησή σας βασίζεται στο διαδίκτυο για να κερδίσει χρήματα, προτείνουμε να τοποθετήσετε παρόχους υπηρεσιών που μπορούν να προσφέρουν μια αυτόματη υπηρεσία ανακατεύθυνσης.

Τεχνική Υποστήριξη
Ένα άλλο στοιχείο που πρέπει να σας απασχολεί είναι η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και η τεχνική υποστήριξη. Εάν η επιχείρησή σας βασίζεται στον ιστότοπό σας για να κερδίσετε χρήματα ή εκτελείτε τη λειτουργία σας από cloud, δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά την υποδομή σας να είναι εκτός σύνδεσης και θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι υπογράφετε με έναν πάροχο υπηρεσιών που έχει καλές κριτικές πελατών και Τεχνικών Υπηρεσιών.

Πακέτο Υπηρεσιών
Η ομαδοποίηση των υπηρεσιών, όπως τα πακέτα τηλεφωνικών κλήσεων, τα εργαλεία συνεργασίας ομάδας και η τηλεδιάσκεψη, μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα από την επιχείρησή σας. Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε ταχύτερους χρόνους ανάλυσης για θέματα υποστήριξης, επειδή ο πάροχος έχει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες σας.

Ο πάροχος υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών είναι πολύ περισσότερο από έναν πάροχο διαδικτύου ή τηλεφωνίας. Μπορούν να λύσουν πολλά προβλήματα μικρών επιχειρήσεων και να βοηθήσουν την επιχείρησή να αναπτυχθεί και να προσαρμοστεί. Η επιλογή του σωστού παροχέα υπηρεσιών θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ο Βασίλης Καλουδάς, Broadband and B2B Product Manager της Epic θα μιλήσει στο Συνέδριο «Αναπτύσσοντας τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις» για την σημασία του αυξημένου επιπέδου ασφάλειας στις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων οι οποίες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο και έρχονται να σταθούν στο πλευρό των ΜμΕ.

Το Συνέδριο «Αναπτύσσοντας τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις», το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 16 Μαρτίου 2022 στις 2μ.μ. στους Χαρουπόμυλους Λανίτη στη Λεμεσό, απευθύνεται σε όλα τα διευθυντικά στελέχη των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων των επαρχιών Λεμεσού και Πάφου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Δωρεάν συμμετοχή, με απαραίτητη τη δήλωση συμμετοχής. Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

Πληροφορίες Συνεδρίου

Οργανωτής: ΙΜΗ

Partners: Epic, Ελληνική Τράπεζα, Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus

Συνεργάτης: IMR

Με τη στήριξη: Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Λεμεσού, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πάφου

Χορηγοί Επικοινωνίας: REPORTER, περιοδικό ΙN Business, περιοδικό GOLD

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Ακίνητα: Οι πιο περιζήτητες περιοχές ανά επαρχία-Τι καταδεικνύει έρευνα της Deloitte
Τελεσίγραφο Βαφεάδη στην Kition για την εγγυητική-Προθεσμία δύο ημερών, μετά τα πράγματα θα είναι διαφορετικά
Κώστας Κουμής: Τα τρία αρνητικά δεδομένα της φετινής χρονιάς και η αισιοδοξία για τις επιδόσεις του τουρισμού
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Συμφωνία σταθμός ανάμεσα σε Ελληνική και ΕΤΥΚ για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης