Epic: Επιλεκτικές υπηρεσίες για όλους

Μετά από μελέτη της κυπριακής επιχειρηματικής αγοράς, η Epic προτείνει στις εταιρείες κάθε μεγέθους επιλεκτικές υπηρεσίες, που εξυπηρετούν διαφορετικούς τύπους αναγκών. Για πιο άμεση και προσωπική εξυπηρέτηση, η εταιρεία διαθέτει για κάθε εταιρεία προσωπικό σύμβουλο επιχειρήσεων, ο οποίος εντοπίζοντας τις εκάστοτε ανάγκες, προσφέρει συνεχή καθοδήγηση και προτείνει τις κατάλληλες υπηρεσίες, σύμφωνα με την Business Senior Manager της Epic, Ηλέκτρα Γεωργίου.

Με ποιους τρόπους η Epic ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες κάθε επιχείρησης;
Η κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, έχει ανάγκες τηλεπικοινωνιακών λύσεων, όπως η παροχή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, διαδικτύου και σταθερής τηλεφωνίας.  Αυτές οι ανάγκες είναι μοναδικές για την κάθε επιχείρηση. Παρόλα αυτά, όλες έχουν την ανάγκη για ένα αξιόπιστο δίκτυο σε προνομιακή τιμή, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στο σλόγκαν μας «Great Network, Great Value». Η Epic εκτιμά και καταλαβαίνει ότι αυτό δεν επιτυγχάνεται μόνο με την ποιότητα του δικτύου ή τη συμφέρουσα οικονομική προσφορά αλλά και με την υποστήριξη και τη δέσμευση του προσωπικού. Η καθοδήγηση και η υποστήριξη προς τον πελάτη είναι εξίσου σημαντική, γιατί μια επιχείρηση δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς αυτές. Η Epic έχει αναπτύξει εξειδικευμένες ομάδες, που είναι εκπαιδευμένες και αφοσιωμένες στην υποστήριξη των επιχειρηματικών αναγκών της κάθε εταιρείας, καταφέρνοντας έτσι να προσφέρει τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα με το μέγεθος των εταιρειών.

Ποιες λύσεις παρέχει η Epic στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις;
Για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις, η Epic έχει δημιουργήσει εξειδικευμένες λύσεις, όπως οι Business Double Play και Epic Fiber, οι οποίες μπορούν να τροποποιηθούν ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Τέτοιες λύσεις μπορούν να προσφερθούν στα 18 Epic καταστήματά μας, τα οποία βρίσκονται σε όλες τις πόλεις της Κύπρου. Σε κάθε κατάστημα, η Epic έχει δημιουργήσει ένα Business Corner και έχει μια ομάδα εκπαιδευμένων αντιπροσώπων πωλήσεων, που είναι αφοσιωμένοι στην εύρεση της κατάλληλης επιχειρηματικής λύσης. Όσον αφορά τις μικρές έως μεσαίες εταιρείες, έχουν συχνά περισσότερες ανάγκες και κατ’ επέκταση πρέπει να μελετηθούν, ώστε να προσφερθεί η κατάλληλη επιχειρηματική λύση που θα ικανοποιεί αυτές τις ανάγκες στο έπακρο. Ως εκ τούτου, η Epic διαθέτει μια αφοσιωμένη ομάδα σύμβουλων επιχειρήσεων σε Λευκωσία και Λεμεσό.  Συγκεκριμένα, η ομάδα της Λευκωσίας εξυπηρετεί πελάτες οι οποίοι βρίσκονται σε Λευκωσία, Λάρνακα και Αμμόχωστο και η ομάδα της Λεμεσού εξυπηρετεί πελάτες που βρίσκονται σε Λεμεσό και Πάφο.

Ποιος ο ρόλος του συμβούλου επιχειρήσεων και πώς αυτός συμβάλλει στην ανάπτυξη των εταιρειών;
Ο θεσμός του συμβούλου επιχειρήσεων στόχο έχει την πιο άμεση και προσωπική εξυπηρέτηση υφιστάμενων ή δυνητικών πελατών. Ο σύμβουλος επιχειρήσεων είναι υπεύθυνος να επισκέπτεται τις εγκαταστάσεις των πελατών και να αναγνωρίζει τις ανάγκες της κάθε εταιρείας, συνδυάζοντας τις κορυφαίες υπηρεσίες Epic κινητής και σταθερής. Με διαρκή καθοδήγηση και επαφή με τον πελάτη συμβάλλει όχι μόνο στην εύρεση αλλά και στην ανάπτυξη της προσφερόμενης λύσης. Ο ίδιος σύμβουλος συνεχίζει να διαχειρίζεται τον λογαριασμό και μετά την παράδοση της υπηρεσίας.

Σε τι εξυπηρετούν οι υπηρεσίες Presales που παρέχει η Epic και ποιες λύσεις προσφέρουν στους πελάτες;
Οι μικρές και μεσαίες εταιρείες συνήθως δεν διαθέτουν στο δυναμικό τους ένα εξειδικευμένο άτομο, το οποίο να χειρίζεται τις ανάγκες Πληροφορικής και Διαδικτύου και συνήθως αναθέτουν τα αιτήματά τους σε εξωτερικό συνεργάτη, που ειδικεύεται σε αυτό τον τομέα. Γι’ αυτό το λόγο και επειδή σήμερα η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει πολύ περισσότερα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, η Epic έχει αναπτύξει μια ομάδα από Presales Engineers, που ανήκουν στο τμήμα επιχειρήσεων. Σε συντονισμό με το σύμβουλο επιχειρήσεων και τον εκπρόσωπο της εταιρείας, οι Presales Engineers ερευνούν και σχεδιάζουν τις λύσεις που προσφέρονται στον πελάτη. Οι αρμοδιότητες αυτής της ομάδας δεν σταματούν εκεί, αλλά συνεχίζουν μέχρι την παράδοση και τον έλεγχο της υπηρεσίας, παρέχοντας στον πελάτη υποστήριξη σε οποιαδήποτε θέματα προκύπτουν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Πιστεύουμε ότι κάθε επιχείρηση είναι μοναδική και πρέπει να αντιμετωπιστεί με υπευθυνότητα και επαγγελματισμό, επομένως η συνεργασία της ομάδας πωλήσεων και presales επιτυγχάνει την τέλεια λύση.

Με ποιους άλλους τρόπους η Epic βρίσκεται δίπλα στους πελάτες και τις επιχειρήσεις;
Η Epic έχει δημιουργήσει την αποκλειστική Γραμμή Υποστήριξης Επιχειρήσεων «131», η οποία είναι συνδεδεμένη με μια ομάδα εκπαιδευμένων αντιπροσώπων. Η ομάδα αυτή είναι υπεύθυνη για την παροχή πρώτου επιπέδου υποστήριξης σε επιχειρηματικούς πελάτες. Η υποστήριξη συμπεριλαμβάνει τυχόν προβλήματα με τις υπηρεσίες, απορίες και επεξηγήσεις τιμολογίων και after sales support. Προσφέρεται επίσης η δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 

 

Δειτε Επισης

Με τη συμβολή της Cyta, επέκταση δικτύων υπερυψηλής χωρητικότητας σε υποεξυπηρετούμενες περιοχές
Cloud ERP, AI και βιωσιμότητα θα κυριαρχήσουν το 2024
NEDECO Electronics Ltd και Alcatel-Lucent Enterprise: Νέα εποχή για την επικοινωνία και τα δίκτυα
OpenAI, Google, Meta, Mistral: Έρχονται αναβαθμισμένες εκδόσεις τους για την τεχνητή νοημοσύνη
Epic: Κοντά στις επιχειρήσεις παρουσιάζοντας στην αγορά το Epic Business One
Επίσκεψη ΙδΕΚ στο Ισραήλ για ενδυνάμωση συνεργασιών σε θέματα Έρευνας και Καινοτομίας
Η Huawei απένειμε τις υποτροφίες για το πρόγραμμα Seeds for the Future
Δημήτρης Σκουρίδης: Έτσι μετατρέπεται σε κέντρο τεχνολογίας η Κύπρος-Προβολή της χώρας μας στην Ιαπωνία
Με τη στήριξη της Cyta, e-σύνδεση του «Σπιτιού του Παιδιού» με τις αίθουσες των δικαστηρίων
Νέα γενική διευθύντρια του TechIsland η Tanya Romanyukha-Παραλαμβάνει τη σκυτάλη από τον Μάριο Γιωργούδη