Ι. Κουρκούμπας: Έτοιμα τα Public για το retail του αύριο

Τα Public συνεχίζουν να ενισχύουν την ενιαία, πολυκαναλική, αγοραστική εμπειρία που περιλαμβάνει όλο το ταξίδι του καταναλωτή από την οθόνη του tablet ή του κινητού μέχρι και τα φυσικά καταστήματα, τονίζει στο InBusinessNews ο Ιπποκράτης Κουρκούμπας.

Σε συνέντευξή του στο πλαίσιο του «In Business 2022 Forecasting Towards Sustainable Growth», ο Διευθυντής Marketing & Commercial Manager Ψυχαγωγίας των Public στην Κύπρο, ανέφερε ότι τα καταστήματα Public έχουν θέσει από νωρίς τις βάσεις για το retail του αύριο.

Παράλληλα, βρέθηκαν σε ετοιμότητα για να καλύψουν τις χριστουγεννιάτικες ανάγκες των καταναλωτών, παρά τις τεράστιες καθυστερήσεις στις αποστολές εμπορευμάτων από την Ασία, σε συνδυασμό με την έλλειψη πρώτων υλών όπως οι επεξεργαστές, που επηρεάζουν την ομαλή τροφοδοσία των καταστημάτων σε όλο τον κόσμο.

Ταυτόχρονα, ο κ. Κουρκούμπας εξηγεί ότι η πανδημία επιτάχυνε τη μετάβαση στο ψηφιακό χρήμα, την ώρα που οι εταιρείες επιστρατεύουν τεχνολογικά εργαλεία για να βελτιώσουν την εμπειρία του καταναλωτή χτίζοντας πιο σταθερές γέφυρες ανάμεσα στο φυσικό και στο ψηφιακό κατάστημα.

Ακολουθεί πιο κάτω η συνέντευξη του Διευθυντή Marketing & Commercial Manager Ψυχαγωγίας των Public στην Κύπρο:

Πώς αναμένετε να κινηθεί η κυπριακή οικονομία και η αγορά κατά το 2022;
Το 2022 θα είναι η πρώτη χρονιά της επόμενης μέρας. Η πανδημία σάρωσε τα πάντα επιταχύνοντας τις ήδη προδιαγεγραμμένες εξελίξεις. Το προηγούμενο διάστημα ο Covid-19 άσκησε πιέσεις στις οικονομίες, τόσο από την πλευρά της ζήτησης όσο και από την πλευρά της προσφοράς. Με το πρόγραμμα εμβολιασμού και την επαναλειτουργία και ανάκαμψη της οικονομίας, η Κύπρος αναμένεται να περάσει τώρα στη φάση της ανάπτυξης και ανθεκτικότητας.

Παρακολουθούμε από κοντά τους βασικούς οικονομικούς δείκτες και αναμένουμε και εμείς το ΑΕΠ να ακολουθήσει αυξητική πορεία. Οι ενδείξεις όσον αφορά τον τουρισμό, την αγορά εργασίας και τον κλάδο των κεφαλαίων είναι ενθαρρυντικές και αναμένουμε να συμπαρασύρουν όλους τους δείκτες, εκτός κι αν προκύψουν απρόοπτες εξελίξεις που αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να προβλέψουμε.

Ο τομέας του λιανικού εμπορίου 

Ποιες είναι οι προβλέψεις σας για τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείστε το 2022; Εκτιμάτε πως θα κινηθεί θετικά, αρνητικά ή το ίδιο με το 2021;
Δραστηριοποιούμαστε στο λιανικό εμπόριο και οι προβλέψεις για την ώρα είναι θετικές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν αρχές Νοεμβρίου τόσο ο όγκος όσο και η αξία του κύκλου εργασιών του λιανικού εμπορίου, κατέγραψαν ετήσια άνοδο για την περίοδο Ιανουαρίου - Αυγούστου. Ελπίζουμε αυτή η αύξηση να συνεχιστεί και για το 2022.

Από την άλλη τα εμπόδια δεν λείπουν καθώς το λιανικό εμπόριο επηρεάζεται άμεσα από τις αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων, του ηλεκτρισμού, των βασικών αγαθών, των οικοδομικών αγαθών και των ενοικίων. Ταυτόχρονα, οι τεράστιες καθυστερήσεις στις αποστολές εμπορευμάτων από την Ασία, σε συνδυασμό με την έλλειψη πρώτων υλών όπως οι επεξεργαστές, επηρεάζουν την ομαλή τροφοδοσία των καταστημάτων σε όλο τον κόσμο, όπως για παράδειγμα στις κατηγορίες των μεγάλων και των μικρών ηλεκτρικών συσκευών. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και παραμείναμε σε ετοιμότητα για να καλύψουμε τις χριστουγεννιάτικες ανάγκες των καταναλωτών, όπως το πετύχαμε και στο Black Friday.

Μετάβαση στο ψηφιακό χρήμα

Ποιες είναι οι σημαντικότερες τάσεις, γεγονότα και εξελίξεις που θα πρέπει να περιμένουμε και να δώσουμε έμφαση το 2022, όσον αφορά τον τομέα δραστηριοποίησής σας;
Το επόμενο διάστημα οι εταιρείες επιστρατεύουν τεχνολογικά εργαλεία για να βελτιώσουν την εμπειρία του καταναλωτή χτίζοντας πιο σταθερές γέφυρες ανάμεσα στο φυσικό και στο ψηφιακό κατάστημα. Οι αλλαγές που έφερε η πανδημία στον τρόπο ζωής οδηγούν σε σημαντικές διαφοροποιήσεις στην κατανάλωση και στον τρόπο αλληλεπίδρασης των εταιρειών με τον καταναλωτή. Εξετάζουμε πως η ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών εξυπηρετεί ένα οικιακό περιβάλλον και προσαρμόζουμε τις προσφορές και τα προϊόντα μας βασισμένα σε αυτές τις αλλαγές.

Η πολυκαναλικότητα είναι ένα trend που εδώ και κάποια χρόνια έχει ξεκινήσει να κερδίζει έδαφος και να προτιμάται από τους καταναλωτές λόγω της ευελιξίας που προσφέρει μεταξύ των online και των φυσικών καταστημάτων. Τα marketplaces έχουν αναπτύξει μεγάλη δημοφιλία τα τελευταία χρόνια όπου οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το προϊόν τους ανάμεσα σε μια μεγάλη ποικιλία προμηθευτών και τιμών. Ταυτόχρονα, οι εταιρείες του λιανικού προσπαθούν να επανευφεύρουν την ανθρώπινη επαφή μέσω των φυσικών καταστημάτων προσθέτοντας τεχνολογικές καινοτομίες στα καταστήματά τους. 

Οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ: η πανδημία επιτάχυνε τη μετάβαση στο ψηφιακό χρήμα- με περισσότερους καταναλωτές να μετακινούνται από την καταβολή μετρητών στις ανέπαφες πληρωμές ενώ οι επιχειρήσεις αναμένεται να προσφέρουν εξειδικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες για ολοκληρωμένες λύσεις e-commerce. Οι επενδύσεις των εταιρειών στον λιανικό τομέα είναι συνεχείς το 2022 και σε επίπεδο logistics.

Πολυκαναλική εμπειρία και ηλεκτρονικό εμπόριο

Τι να αναμένουμε για τον δικό σας όμιλο το 2022; Ποιοι είναι οι στόχοι σας;  
Με την πελατοκεντρική κουλτούρα που μας χαρακτηρίζει στα Public θέσαμε από νωρίς τις βάσεις για το retail του αύριο μέσα από ένα δυναμικό στρατηγικό πλάνο επενδύσεων και καταλύτες την τεχνολογία και τους ανθρώπους μας. Επιβεβαιώνουμε έτσι τον χαρακτηρισμό της εταιρείας μας ως “love brand”. Ο στόχος μας είναι να ανανεώνουμε διαρκώς την εμπειρία, με ιδέες και ευκαιρίες που προσφέρουν άνεση στον καταναλωτή.

Με ορίζοντα το 2022 συνεχίζουμε να ενισχύουμε την ενιαία, πολυκαναλική, αγοραστική εμπειρία που περιλαμβάνει όλο το ταξίδι του καταναλωτή από την οθόνη του tablet ή του κινητού μέχρι και τα φυσικά καταστήματά μας. Το πλάνο μας ανοίγει δρόμο για ξεχωριστές εμπειρίες προς τους καταναλωτές εστιάζοντας στην omnichannel προσέγγιση.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα για την κατεύθυνση που ακολουθούμε είναι οι επενδύσεις στα δύο νέα concept store μας σε Λάρνακα και Λεμεσό που φέρνουν καινοτομίες οι οποίες συμπληρώνουν την omnichannel εμπειρία, την πλήρως αυτοματοποιημένη αποθήκή μας, την ανανέωση και αναβάθμιση της ιστοσελίδας μας με νέες κατηγορίες προϊόντων.

Ταυτόχρονα, ως Public εστιάζουμε στο ηλεκτρονικό εμπόριο που είδαμε να κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των lockdown και συνεχίζει να διατηρεί τη δυναμική του.

Με μοναδικό τρόπο συνδυάζουμε προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και πολιτισμού, καλλιεργούμε κοινότητες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα και τους προσφέρουμε καινοτόμες υπηρεσίες και αξέχαστες εμπειρίες. Γινόμαστε σημείο αναφοράς για αγορές και εμπειρίες που εμπνέουν τους ανθρώπους να χαρούν τη ζωή και να πετύχουν σε αυτά που αγαπούν.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls