Powered by

Unilever: Στόχος €1 δισ. ετησίως από plant-based προϊόντα

Η Unilever ανακοίνωσε τον νέο διεθνή στόχο για πωλήσεις ύψους 1 δισ. ευρώ ετησίως από plant-based κρέατα και υποκατάστατα γαλακτοκομικών προϊόντων, εντός των επόμενων 5-7 ετών. Η ανάπτυξη θα προέλθει μέσα από την ευρεία διάθεση της μάρκας «The Vegetarian Butcher», καθώς και μέσα από περισσότερες φυτικές προτάσεις σε μάρκες όπως Hellmann's, Magic, και Algida.

Ο στόχος αυτός αποτελεί μέρος της νέας πρωτοβουλίας της Unilever «Future Foods» η οποία χωρίζεται σε δυο κεντρικούς πυλώνες: α) να βοηθήσει το κόσμο να στραφεί προς μια πιο υγιεινή διατροφή και β) τη μείωση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου της παγκόσμιας αλυσίδας παραγωγής τροφίμων.

Δεσμεύσεις
H Unilever, η οποία παράγει επίσης τα προϊόντα Lipton, Ben & Jerry's και Knorr, προχώρησε παράλληλα και στις ακόλουθες δεσμεύσεις:

- Μείωση κατά 50% της σπατάλης τροφίμων που προκαλείται από τις δραστηριότητες της εταιρείας από το εργοστάσιο έως το ράφι μέχρι το 2025 - 5 χρόνια συντομότερα από την προηγούμενη δέσμευση της εταιρείας (όπως είχε ανακοινωθεί στο Champions 12.3).

- Διπλασιασμός του αριθμού των προϊόντων που προσφέρουν «θετική» διατροφική αξία παγκοσμίως μέχρι το 2025 - σε αυτά ανήκουν τα προϊόντα που περιέχουν σημαντικές ποσότητες λαχανικών, φρούτων, πρωτεϊνών, ή και θρεπτικών ουσιών, όπως βιταμίνες, ψευδάργυρο, σίδηρο και ιώδιο.

- Συνεχής μείωση του επιπέδου θερμίδων, νατρίου (αλατιού) και ζάχαρης στα προϊόντα της:

- Μέχρι το 2022, το 85% του παγκόσμιου χαρτοφυλακίου τροφίμων της Unilever θα βοηθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν την πρόσληψη αλατιού στα 5 γρ. την ημέρα.

- Μέχρι το 2025, το 95% των συσκευασμένων παγωτών της Unilever δεν θα περιέχει πάνω από 22 γρ. ζάχαρης συνολικά, και 250Kcal σε κάθε μερίδα. Οι αλλαγές αυτές αποτελούν σε συνέχεια των αλλαγών που έγινε στα παιδικά παγωτά της εταιρείας το 2014.

Φυτικά γεύματα
Σημειώνεται ότι η παγκόσμια αγορά φυτικών-κρεάτων μεγαλώνει γεωμετρικά κατά 15,8% και εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 35,4 δισ. δολ. το 2027. Η Barclays το 2019 εκτίμησε ότι η ευρεία αγορά φυτικών προϊόντων θα αυξανόταν κατά 1.00% μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, και θα έφτανε τα 140 δισ. δολ. το 2029. Η έρευνά της έδειξε επίσης ότι το 92% των φυτικών γευμάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο καταναλώνονται από 22 εκατομμύρια μη-χορτοφάγους «flexitarians» της αγοράς.

Η έρευνα του ηθικού δικτύου επενδυτών FAIRR που δημοσιεύτηκε το 2020 σημείωσε ότι 2 στους 5 διεθνείς κολοσσούς τροφίμων έχουν δημιουργήσει ομάδες αφοσιωμένες στη δημιουργία και πώληση φυτικών υποκατάστατων για κρέατα και γαλακτοκομικά. Η Unilever είναι μια από τις δυο εταιρείες που έχουν χαρακτηριστεί ως «πρωτοπόρος» στη φετινή κατάταξη του FAIRR με τους 25 καλύτερους έμπορους και παραγωγούς τροφίμων που προχωρούν σε μετάβαση σε πιο βιώσιμες πηγές πρωτεϊνών.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Η Ε.Ε. παρατείνει τα οικονομικά περιοριστικά μέτρα κατά της Ρωσίας για άλλους έξι μήνες
Σε χαμηλό τετραετίας το δολάριο-Αυξάνεται η αισιοδοξία για εμπορικές συμφωνίες και μειώσεις επιτοκίων
Ιταλία: Αμετάβλητος ο πληθωρισμός κάτω από τον στόχο του 2% της ΕΚΤ
Γερμανία: Χαμηλότερη των εκτιμήσεων η αύξηση στις λιανικές πωλήσεις τον Μάιο
Άλμα για την βρετανική οικονομία το πρώτο τρίμηνο πριν τους δασμούς Τραμπ
Νέα άνοδος για τον χρυσό με το βλέμμα στα εμπορικά deals και το φορολογικό νομοσχέδιο Τραμπ
Καναδάς: Ακυρώνει φόρο σε τεχνολογικούς κολοσσούς ενόψει συμφωνίας με τις ΗΠΑ για το εμπόριο
Βρέθηκε αγοραστής για την TikTok στις ΗΠΑ-Αναμένεται έγκριση από Κίνα
Πώς οι αβεβαιότητες του εμπορικού πολέμου δυσκολεύουν την προσπάθεια της ΕΚΤ
Αδειάζει η κλεψύδρα για εμπορική συμφωνία Ε.Ε. με ΗΠΑ-Εκπνέει η τρίμηνη προθεσμία Ντόναλντ Τραμπ