Ο κορωνοϊός φρενάρει τη διακίνηση εμπορευμάτων

Μείωση του ρυθμού αύξησης της δυναμικότητας διακίνησης εμπορευμάτων, κατά 40%, τα επόμενα πέντε έτη λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, βλέπει η Drewry στην ετήσια έκθεσή της «Global Container Terminal Operators Annual Review and Forecast».

Η παγκόσμια δυναμικότητα στους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων εκτιμάται από τη Drewry ότι θα αυξηθεί με έναν μέσο ρυθμό 2,1% ετησίως τα επόμενα πέντε έτη, αριθμός που αντιστοιχεί σε προσθήκη 25 εκατ. TEUs ανά έτος.

Αντίστοιχα η διακίνηση θα αυξηθεί με έναν μέσο ρυθμό 3,5% ετησίως την επόμενη πενταετία, από τα 801 εκατ. TEUs το 2019 στα 951 εκατ. TEUs το 2024. Όπως εξηγεί η Drewry οι όλες εκτιμήσεις μπορούν ανά πάσα στιγμή να ανατραπούν ανάλογα με τη διάρκεια και τις διαστάσεις που θα λάβει η πανδημία.
Εξάλλου ήδη τα τελευταία χρόνια οι κορυφαίοι διαχειριστές λιμένων έχουν μειώσει τις επενδύσεις τους, με εξαίρεση αυτές που αφορούν πράσινες υποδομές και αυτόματα συστήματα σε τερματικούς σταθμούς. Σε ό,τι αφορά τις κορυφαίες διαχειρίστριες εταιρείες σταθμών εμπορευματοκιβωτίων, με βάση τη διακίνηση το 2019, η PSA International βρέθηκε στην κορυφή με διακίνηση 60,4 εκατ. TEUs (7,5% μερίδιο αγοράς).
 
ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Ebury: Οι υψηλές πληθωριστικές πιέσεις καθυστερούν την μείωση των επιτοκίων στις ΗΠΑ
Τουρκία: Φρένο στις αυξήσεις επιτοκίων-Μαζεύει τις απώλειες η λίρα
Δημοσκόπηση Reuters: Η παγκόσμια οικονομία θα συνεχίσει την ανάπτυξή της μέχρι το 2025
Ρωσία: Αμετάβλητα στο 16% τα επιτόκια-Νέο υψηλό για το ρούβλι
Έρευνα ΕΚΤ: Βελτιώνεται η εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για τον πληθωρισμό
Οδεύει προς τα $10.000 ο χαλκός μετά την προσφορά της BHP για την Anglo American
Αύξηση 3% στα καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου της TotalEnergies
TikTok: Αναζητεί «παραθυράκια» να αποφύγει το πρόστιμο της Ε.Ε.
Την μικρότερη ανάπτυξη διετίας σημείωσε η οικονομία των ΗΠΑ το α΄ τρίμηνο
Γεν: «Βουτιά» 34 ετών παρά την παρέμβαση των αρχών