Powered by

Ερευνα Κομισιόν για την εξαγορά της Fitbit από την Google

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανησυχεί ότι η προτεινόμενη συναλλαγή θα ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της Google στις αγορές διαδικτυακής διαφήμισης, αυξάνοντας τον ήδη τεράστιο όγκο δεδομένων που η Google θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει για την εξατομίκευση των διαφημίσεων που διανέμει και προβάλλει.
 
Όπως σημειώνει η ανακοίνωση της Κομισιόν, εάν ενισχυθεί το πλεονέκτημα δεδομένων της Google στην εξατομίκευση των διαφημίσεων, τις οποίες διανέμει μέσω της μηχανής αναζήτησής της και προβάλλει σε άλλες ιστοσελίδες, θα ήταν πολύ πιο δύσκολο για τους ανταγωνιστές της να παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακής διαφήμισης εφάμιλλες με της Google, και συνεπώς θα αυξάνονταν οι φραγµοί εισόδου στην αγορά, εξέλιξη εν τέλει επιζήμια για τους διαφημιστές και τους εκδότες, οι οποίοι θα έρχονταν αντιμέτωποι με υψηλότερες τιμές και περιορισμένες επιλογές.
 
Επιπλέον, η Επιτροπή θα εξετάσει περαιτέρω και τις επιπτώσεις από τον συνδυασμό των βάσεων δεδομένων και των ικανοτήτων της Fitbit και της Google στον τομέα της ψηφιακής ιατρικής περίθαλψης και το κατά πόσον η Google, αφού αποκτήσει τη Fitbit, θα είχε την ικανότητα και το κίνητρο να υποβαθμίσει τη διαλειτουργικότητα των φορητών συσκευών των ανταγωνιστών της με το λειτουργικό σύστημα Android της Google.
 
Η Google έχει δεσμευτεί ότι θα δημιουργήσει ένα σιλό δεδομένων, στο οποίο ορισμένα δεδομένα που συλλέγονται μέσω φορητών συσκευών θα διατηρούνταν χωριστά από τα άλλα σύνολα δεδομένων της Google και δεν θα χρησιμοποιούνταν από την Google για διαφημιστικούς σκοπούς. Ωστόσο, η Επιτροπή θεωρεί ότι η προταθείσα από την Google δέσμευση για τα σιλό δεδομένων δεν αρκεί για να απορριφθούν πέραν πάσης αμφιβολίας οι σοβαρές επιφυλάξεις που επισημάνθηκαν στο παρόν στάδιο ως προς τα αποτελέσματα της συναλλαγής.
 
Η Επιτροπή τώρα θα διερευνήσει διεξοδικά τα αποτελέσματα της συναλλαγής, για να διαπιστώσει κατά πόσον επιβεβαιώνονται οι αρχικές ανησυχίες της όσον αφορά τον ανταγωνισμό στις αγορές διαδικτυακής διαφήμισης. Η Επιτροπή πρέπει τώρα να λάβει σχετική απόφαση εντός 90 εργάσιμων ημερών, δηλαδή έως τις 9 Δεκεμβρίου 2020. Η έναρξη διεξοδικής έρευνας δεν προδικάζει το τελικό αποτέλεσμα της έρευνας.
Η Μαργκρέιτε Βέστεϊγιερ, Εκτελεστική Αντιπρόεδρος της Επιτροπής αρμόδια για την πολιτική ανταγωνισμού δήλωσε σχετικά:
 
«Τα επόμενα χρόνια αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά η χρήση φορητών συσκευών από τους Ευρωπαίους καταναλωτές. Η εξέλιξη αυτή θα συνοδεύεται από την εκθετική αύξηση των δεδομένων που παράγονται από τις συσκευές αυτές. Τα εν λόγω δεδομένα παρέχουν καίριες πληροφορίες σχετικά με τη ζωή και την κατάσταση της υγείας των χρηστών των συσκευών αυτών. Σκοπός της έρευνάς μας είναι να διασφαλίσουμε ότι δεν θα στρεβλωθεί ο ανταγωνισμός λόγω του ελέγχου που η Google θα αποκτήσει, χάρη στη συναλλαγή, επί των δεδομένων που συλλέγονται μέσω φορητών συσκευών».
 
ΠΗΓΗ: euro2day.gr
 

Δειτε Επισης

Η Ε.Ε. παρατείνει τα οικονομικά περιοριστικά μέτρα κατά της Ρωσίας για άλλους έξι μήνες
Σε χαμηλό τετραετίας το δολάριο-Αυξάνεται η αισιοδοξία για εμπορικές συμφωνίες και μειώσεις επιτοκίων
Ιταλία: Αμετάβλητος ο πληθωρισμός κάτω από τον στόχο του 2% της ΕΚΤ
Γερμανία: Χαμηλότερη των εκτιμήσεων η αύξηση στις λιανικές πωλήσεις τον Μάιο
Άλμα για την βρετανική οικονομία το πρώτο τρίμηνο πριν τους δασμούς Τραμπ
Νέα άνοδος για τον χρυσό με το βλέμμα στα εμπορικά deals και το φορολογικό νομοσχέδιο Τραμπ
Καναδάς: Ακυρώνει φόρο σε τεχνολογικούς κολοσσούς ενόψει συμφωνίας με τις ΗΠΑ για το εμπόριο
Πώς οι αβεβαιότητες του εμπορικού πολέμου δυσκολεύουν την προσπάθεια της ΕΚΤ
Αδειάζει η κλεψύδρα για εμπορική συμφωνία Ε.Ε. με ΗΠΑ-Εκπνέει η τρίμηνη προθεσμία Ντόναλντ Τραμπ
Έξαλλος με Πάουελ ο Τραμπ...«Έχουμε έναν άνθρωπο που είναι απλώς ένα πεισματάρικο μουλάρι και ένας ηλίθιος άνθρωπος»