Powered by

Ο Covid-19 θα «φάει» 50 δισ. δολάρια από τις παγκόσμιες διαφημιστικές δαπάνες

H πανδημία του Covid-19 καταποντίζει και τα διαφημιστικά έσοδα ανά τον κόσμο, με τις επιχειρήσεις όλων των κλάδων να ματαιώνουν την προβολή τους μέσω διαφήμισης. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Παγκόσμιου Κέντρου Διαφημιστικών Ερευνών(WARC), η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα συρρικνωθεί φέτος κατά 8,1% ή σχεδόν κατά 50 δισ. δολάρια, με το σύνολο των διαφημιστικών δαπανών παγκοσμίως στα 563 δισ. δολάρια, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 612,6 δισ. δολάρια.

Το μεγαλύτερο πλήγμα αναμένεται να υποστούν παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα, με τις δαπάνες τηλεοπτικής διαφήμισης να μειώνονται κατά 13,8% και τις καταχωρίσεις σε εφημερίδες κατά 19,5%. Οι διαφημίσεις σε κινηματογράφους αναμένεται να κάνουν βουτιά 31,6%. 

Σημαντική προβλέπεται και η επιβράδυνση των διαφημιστικών δαπανών στα social media, με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για αύξηση με ρυθμούς 9,8%, παρότι αρχικά αναμενόταν να αυξηθούν κατά 20% φέτος.

Ανά κλάδους, τα κονδύλια διαφήμισης από εταιρείες μεταφορών και τουρισμού καταγράφουν τη μεγαλύτερη μείωση, ενώ ακολουθούν οι εταιρείες του κλάδου ψυχαγωγίας. Ακόμη και στον τομέα τροφίμων -που απολαμβάνει αύξηση του τζίρου και online αγορών- οι διαφημιστικές δαπάνες προβλέπεται να υποχωρήσουν 7,7%, με τη μικρότερη μείωση στις διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών εταιρειών και εταιρειών φροντίδας υγείας. 

Ανά περιοχή, η μεγαλύτερη πτώση διαφημιστικών δαπανών αναμένεται στη Λατινική Αμερική (-20,7%), ενώ ακολουθούν Αφρική και Μέση Ανατολή. Ο μικρότερος αντίκτυπος προβλέπεται για τη Β. Αμερική(-3,7%), ενώ στην Ευρώπη οι διαφημιστικές δαπάνες προβλέπεται για φέτος να υποστούν μείωση 12,2%.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Ο φιλόδοξος στόχος της Ε.Ε. για το κλίμα-Τα διακυβεύματα και οι εξαιρέσεις
Μεγάλο τραπεζικό deal στη Βρετανία-Στη Santander μονάδα της Sabadell για £2,7 δις
Η Ε.Ε. παρατείνει τα οικονομικά περιοριστικά μέτρα κατά της Ρωσίας για άλλους έξι μήνες
Σε χαμηλό τετραετίας το δολάριο-Αυξάνεται η αισιοδοξία για εμπορικές συμφωνίες και μειώσεις επιτοκίων
Ιταλία: Αμετάβλητος ο πληθωρισμός κάτω από τον στόχο του 2% της ΕΚΤ
Γερμανία: Χαμηλότερη των εκτιμήσεων η αύξηση στις λιανικές πωλήσεις τον Μάιο
Άλμα για την βρετανική οικονομία το πρώτο τρίμηνο πριν τους δασμούς Τραμπ
Νέα άνοδος για τον χρυσό με το βλέμμα στα εμπορικά deals και το φορολογικό νομοσχέδιο Τραμπ
Καναδάς: Ακυρώνει φόρο σε τεχνολογικούς κολοσσούς ενόψει συμφωνίας με τις ΗΠΑ για το εμπόριο
Βρέθηκε αγοραστής για την TikTok στις ΗΠΑ-Αναμένεται έγκριση από Κίνα