Boeing: Το 737 Max 8 «ακατάλληλο» για κάποια αεροδρόμια

Πριν από τη σύγκρουση του περασμένου μήνα της πτήσης της Ethiopian Airlines, η Boeing Co. δήλωσε σε ένα νομικό έγγραφο ότι τα μεγάλα, αναβαθμισμένα 737 μοντέλα της «δεν είναι κατάλληλα για τα λεγόμενα 'υψηλά / καυτά' αεροδρόμια». 
 
Σε υψόμετρο 7.657 ποδιών, το Διεθνές Αεροδρόμιο Bole της Addis Ababa βρίσκεται στην κατηγορία αυτή. Υψηλά υψόμετρα απαιτούν μεγαλύτερους διαδρόμους και μεγαλύτερες ταχύτητες για απογείωση. Το υψόμετρο του αεροδρομίου της Αιθιοπίας δεν αναφέρθηκε ως παράγοντας στην πτώση της πτήσης 302 και πιθανώς δεν προκάλεσε τη συντριβή. Αλλά θα μπορούσε να επιδεινώσει την κατάσταση, επειδή η απόδοση ενός αεροπλάνου υποβαθμίζεται σε υψηλότερα υψόμετρα, δήλωσε ένας πιλότος 737 που πετά σε αεροδρόμια υψηλού υψόμετρου στο Bloomberg.
 
Δεδομένα που κυκλοφόρησαν την περασμένη εβδομάδα από την πτήση της Ethiopian Airlines έδειξαν ότι οι πιλότοι δεν μείωσαν την ταχύτητα 737 Max 8 του αεροπλάνου μετά την απογείωση, ενώ θα έπρεπε να το έχουν κάνει. Η προκαταρκτική έκθεση για τα αίτια της συντριβής έδειξε ότι το σύστημα αντίστασης του αεροπλάνου έσπρωξε τη μύτη του αεροπλάνου λιγότερο από δύο λεπτά στην πτήση εξαιτίας ενός αισθητήρα δυσλειτουργίας. Οι πιλότοι αγωνίστηκαν για να ελέγξουν το αεροπλάνο καθώς «έτρεχε» προς το έδαφος στα 575 μίλια ανά ώρα.
 
"Όσο ταχύτερα πηγαίνει το αεροπλάνο, τόσο μεγαλύτερη είναι η δύναμη του αέρα στα φτερά και τις επιφάνειες ελέγχου, πράγμα που απαιτεί περισσότερη δύναμη από τους πιλότους για να τραβήξουν τη στήλη ελέγχου", δήλωσε ο Robert Mark, εμπορικός πιλότος και εκδότης του Flying Magazine .
 
Η Boeing δήλωσε σε σύντομη κατάθεση για μια υπόθεση στις ΗΠΑ το 2017 ότι το 737 Max 7 έχει μεγαλύτερες δυνατότητες απόδοσης σε αμφισβητούμενα αεροδρόμια. Συγκεκριμένα, το 737 Max 7 μπορεί να εξυπηρετήσει ορισμένα «υψηλά / καυτά» αεροδρόμια και έχει μεγαλύτερη εμβέλεια λειτουργίας σε πεδία άνευ περιορισμών. Στη σύντομη κατάθεση αναφέρονται ορισμένα τέτοια αεροδρόμια - τα ονόματα των οποίων διατυπώνονται – στα οποία τα Max 7 μπορούν να πετάξουν αλλά τα 8, 9 και 10 δεν μπορούν.
 
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
 

Δειτε Επισης

Γαλλία: Η αύξηση του δημόσιου χρέους απειλεί την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας
ΕΕ: Χαλαρώνει η δημοσιονομική πειθαρχία-Οι νέοι κανόνες για το δημόσιο χρέος
Στο μικροσκόπιο της Ε.Ε. οι κινεζικές δημόσιες συμβάσεις για την προμήθεια ιατρικού εξοπλισμού
Αναβάθμισε στο 0,3% την ανάπτυξη φέτος η Γερμανία, μείωσε στο 2,4% τον πληθωρισμό
Μέτρα για εμπορική στήριξη Ουκρανίας με προστασία αγροτών Ε.Ε. ενέκρινε το Ευρωκοινοβούλιο
ΗΠΑ: Ετοιμάζουν κυρώσεις σε κινεζικές τράπεζες που συνδράμουν τη Ρωσία
Ευρωπαϊκο Κοινοβούλιο: Πράσινο φως για τους νέους δημοσιονομικούς κανόνες της Ε.Ε.
Ευρωζώνη: Ανακάμπτει η οικονομική δραστηριότητα με οδηγό τις υπηρεσίες
Διχασμένες οι απόψεις των αναλυτών για την πορεία των επιτοκίων της ΒοΕ
Χρυσή λίρα: Νέο ράλι στην τιμή-Πού έφτασε και πού οφείλεται