Η Click & Collect για παραλαβή προϊόντων πάει στην Ελλάδα

Τη δυνατότητα προχωρούν σε παραγγελίες με ένα κλικ και να παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες εντός ή εκτός των καταστημάτων χωρίς χρονικούς περιορισμούς και δίχως την ανθρώπινη μεσολάβηση, αποκτούν οι καταναλωτές και στην Ελλάδα με την μέθοδο του click and collect,  με την ανακοίνωση της στρατηγικής συνεργασίας της ελληνικής εταιρίας Mobile Technology με την αυστριακή KEBA AG.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση σχετικά με αυτήν την στρατηγική συνεργασία, η λύση Click & Collect περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες δεμάτων (KePol lockers), οι οποίες είναι εξαιρετικά ανθεκτικές (π.χ. σε ακραίες καιρικές συνθήκες, βανδαλισμούς κτλ.), ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε εσωτερικούς, είτε σε εξωτερικούς χώρους. Διατίθενται σε ποικιλία συνθέσεων και διατάξεων, ενώ είναι ευέλικτες για περαιτέρω διαμόρφωση, ανάλογα με τις τρέχουσες ανάγκες κάθε επιχείρησης.   

Οι ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες συνοδεύονται από το λογισμικό KePol που παρέχει πλατφόρμα η οποία ενσωματώνεται στο εκάστοτε κεντρικό σύστημα και επιτρέπει τον συνεχή έλεγχο των θυρίδων σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση της χωρητικότητάς τους, παράλληλα με την προστασία του περιεχομένου τους. Επιπρόσθετα, δίνει τη δυνατότητα για πληρωμές μέσω POS κατά την παραλαβή δεμάτων, καθώς και για την έκδοση της αντίστοιχης απόδειξης. Η λύση απευθύνεται τόσο σε εταιρείες ταχυμεταφορών, όσο και σε επιχειρήσεις λιανικής που επιθυμούν να διαχειριστούν αυτόνομα τις παραδόσεις τους, αλλά μπορεί εξίσου εύκολα να αξιοποιηθεί π.χ. από εταιρείες που παραδίδουν έτοιμα γεύματα.  

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, με την αυτοματοποιημένη λύση «Click & Collect» οι παραλαβές - παραδόσεις γίνονται ανέπαφα χωρίς χρονικούς περιορισμούς (24/7), δίνοντας λύση τόσο στο επίκαιρο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αγορά λόγω της πανδημίας, όσο και στην προϋπάρχουσα ανάγκη των επιχειρήσεων να επιταχύνουν και να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές.  Η λύση της KEBA υλοποιήθηκε για πρώτη φορά πιλοτικά το 2001 σε συνεργασία με την DHL στη Γερμανία και από τότε μέχρι σήμερα, έχει κατορθώσει να εγκαταστήσει περισσότερες από 15.000 θυρίδες KePol για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών από τομείς όπως ταχυμεταφορές, υπηρεσίες πλυντηρίου και εκτύπωση ετικετών,  ηλεκτρονικών, ειδών, logistics κ.α.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Δειτε Επισης

Χρηματιστήριο Αθηνών: Έριξε το «φράγμα» των 1.440 μονάδων–Νέο ρεκόρ 13 ετών
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 1,9% φέρνει άλλες «αναβαθμίσεις» το 2024
Αθηναϊκή Ριβιέρα: Επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ-Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα
S&P: Αναβάθμισε σε θετικές τις προοπτικές της Ελλάδας διατηρώντας το ΒΒΒ-
Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο
Στα 830 ευρώ από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα
Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο