Αντεπίθεση των Ελλήνων εφοπλιστών με αγορές πλοίων ύψους 2,3 δισ. το 2020

Οι έλληνες εφοπλιστές τις δύο πρώτες εβδομάδες του Οκτωβρίου μείωσαν τη διαφορά που τους χωρίζει από τους Κινέζους σε 45 εκατομμύρια δολάρια ως προς τη δαπάνη για second-hand πλοίων, ενώ πέρασαν μπροστά στην κατάταξη ως προς τον αριθμό πλοίων που αγόρασαν. 

Σύμφωνα με την Allied Shipping Research οι Έλληνες από την αρχή του χρόνου έως και την 18η Οκτωβρίου δαπάνησαν 2,311 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 148 πλοίων, ενώ οι Κινέζοι 2,356 δισ για 131 πλοία.

Από τα 148 πλοία που έχουν αγοράσει οι Έλληνες τα 88 είναι φορτηγά, τα 46 δεξαμενόπλοια, τα 11 containerships και τα τρία υγραεριοφόρα.

Από τα 131 πλοία των Κινέζων 86 είναι φορτηγά, 35 δεξαμενόπλοια και 10 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Πού κατέβασαν ταχύτητα οι εφοπλιστές του πλανήτη σε σχέση με το 2019

Σύμφωνα με το ναυλομεσιτικό οίκο Allied, το διάστημα Ιανουάριος-Οκτώβριος του 2019 είχαν δοθεί 15,6 δισεκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση 1.198 πλοίων παντός τύπου.

Για το 2020 τα κεφάλαια ανέρχονται στα 13,3 δισεκατομμύρια δολάρια για αγορά 886 πλοίων έως τα μέσα Οκτωβρίου.

Από αυτά 886 πλοία είναι 395 φορτηγά που έχουν και τη μερίδα του λέοντος, 294 δεξαμενόπλοια 87 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 30 υγραεριοφόρα.

 

 

 

Δειτε Επισης

Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο
Στα 830 ευρώ από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα
Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο
Ποια είναι τα νέα check-in στα ξενοδοχεία της Αθήνας-Μεγάλα projects στον τομέα της φιλοξενίας
Εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Ρεκόρ δεκαπενταετίας σε κέρδη και διανομή μερισμάτων
Συνεχίζεται η άνοιξη της ελληνικής αγοράς ακινήτων-Οι προοπτικές ανά κλάδο και οι νέες τάσεις
Ελλάδα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές