Σχεδιασμός για νέο «πακέτο» στήριξης

Νέο, φθινοπωρινό «πακέτο» μέτρων για στήριξη της ελληνικής αγοράς, με κίνητρα για τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους, σχεδιάζει η κυβέρνηση υπό τον φόβο ενός νέου «χτυπήματος» του Covid-19, που μπορεί να οδηγήσει σε λουκέτα και απολύσεις. 

Στο πλαίσιο αυτό, όπως ανάφερε στη «Ν» κορυφαίο στέλεχος του οικονομικού επιτελείου, εξετάζονται ήδη νέες αναστολές στις φορολογικές υποχρεώσεις φυσικών και νομικών προσώπων, καθώς και παράταση των ελαφρύνσεων που αφορούν ιδιοκτήτες ακινήτων που χάνουν εισοδήματα από τη μείωση κατά 40% των ενοικίων τους λόγω κορονοϊού.

Σε κάθε περίπτωση, στο τραπέζι των συζητήσεων των στελεχών του υπουργείου Οικονομικών μελετώνται και εισηγήσεις για τη λήψη έκτακτων φορολογικών μέτρων που θα αφορούν συγκεκριμένους κλάδους της οικονομίας, οι οποίοι θα εξακολουθήσουν να υφίστανται τις συνέπειες της πανδημίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο «φορο-πακέτο», που θα αποτελεί ανάχωμα στις συνέπειες από την «επίθεση» του κορονοϊού, αλλά και όλες τις φοροελαφρύνσεις που σχεδιάζονται από την κυβέρνηση για την επόμενη χρονιά, αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός τον Σεπτέμβριο από το βήμα της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, η οποία όμως θα πραγματοποιηθεί μόνο εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες λόγω του ιού.

 

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο
Στα 830 ευρώ από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα
Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο
Ποια είναι τα νέα check-in στα ξενοδοχεία της Αθήνας-Μεγάλα projects στον τομέα της φιλοξενίας
Εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Ρεκόρ δεκαπενταετίας σε κέρδη και διανομή μερισμάτων
Συνεχίζεται η άνοιξη της ελληνικής αγοράς ακινήτων-Οι προοπτικές ανά κλάδο και οι νέες τάσεις
Ελλάδα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές