Τα πλάνα των Ισραηλινών με 35 κτήρια στο κέντρο της Αθήνας

Έχουν αυτή την στιγμή ένα χαρτοφυλάκιο με πάνω από 35 αυτοτελή ακίνητα στο κέντρο της Αθήνας και τον Πειραιά και σκοπεύουν να συνεχίσουν τις αγορές προκειμένου να φτιάξουν «ελκυστικά διαμερίσματα για τους Αθηναίους».

Ο λόγος για την επενδυτική Zoia, η οποία «χτίζει» – ειδικά την τελευταία διετία πιο εντατικά- την παρουσία της στην εγχώρια αγορά ακινήτων κυρίως στο κομμάτι της κατοικίας αγοράζοντας κτίρια, στην πλειονότητά τους κενά, τα οποία μετασκευάζει και «ρίχνει» στη συνέχεια εκ νέου στην αγορά.

Εξάρχεια, Πεδίον του Άρεως, Λυκαβηττός, Καλλιθέα είναι μερικές μόνο από τις περιοχές όπου έχουν αγοράσει ακίνητα οι Ισραηλινοί επενδυτές, θεωρώντας ότι «θα υπάρξει μεγάλη ανάπτυξη στην Ελλάδα», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε την περασμένη εβδομάδα από το βήμα του συνεδρίου ακινήτων της Prodexpo o γενικός διευθυντής της Zoia Sagi Rubin.

Πέραν των οικιστικών ακινήτων, η εταιρεία έχει προχωρήσει και σε αγορές επαγγελματικών ακινήτων όπως για παράδειγμα στην οδό Πατησίων, ένα ακόμη πρώην βιομηχανικό κτίριο στο Γκάζι, το οποίο έχει μισθωθεί στην Spaces (εταιρεία με ευέλικτες λύσεις ενοικίασης γραφειακών χώρων), ενώ στα ακίνητα προς μίσθωση περιλαμβάνεται και ένα κτίριο γραφείων στην οδό Φιλελλήνων κοντά στην πλατεία Συντάγματος.

Από τα πλέον υποσχόμενα projects της εταιρείας είναι και μία πολυκατοικία στα Εξάρχεια, η οποία θα διαθέτει από την ταράτσα για τους ενοίκους της ανοικτή θέα στο Λυκαβηττό, ενώ από τα πρώτα έργα, το ακίνητο επί των οδών Σαρανταπήχου και Κοσμά Μελωδού 30 στο Λυκαβηττό διαθέτει από μικρά διαμερίσματα των 25 τ.μ. έως μεγάλα οροφοδιαμερίσματα των 142 τ.μ..

«Τα περισσότερα από τα ακίνητα που αγοράσαμε ήταν άδεια και δεν χρησιμοποιούνταν για χρόνια. Θέλουμε να φτιάξουμε διαμερίσματα ελκυστικά για τους Αθηναίους- για παράδειγμα με χώρους γυμναστηρίων σε πολυκατοικίες της Αθήνας που έχουν ισόγεια τα οποία δεν χρησιμοποιούνται και δεν είναι τόσο ελκυστικά για κατοικία. Θεωρούμε ότι η αγορά έχει αυτή την στιγμή περιθώρια για μικρά διαμερίσματα, με πιο σύγχρονες προδιαγραφές κι εκεί προσπαθούμε να επικεντρωθούμε».

Ενδεικτικά, η επενδυτική εταιρεία προχωρά αυτή την στιγμή σε εκτεταμένες ανακαινίσεις κτιρίων που έχει ήδη αγοράσει στην Καλλιθέα για τη δημιουργία μικρών διαμερισμάτων που θα απευθύνονται σε ένα αγοραστικό κοινό ηλικίας από 20- 40 ετών.

H εταιρεία πήρε το όνομά της από τη λέξη «ζωή» γιατί «θέλει να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο κατοικίας και νέες εμπειρίες προσθέτοντας παράλληλα υπεραξία στις αγορές όπου δραστηριοποιείται». Οι επιτελείς της Zoia εκτινούν ότι η ελληνική πρωτεύουσα θα μεταλλαχθεί τα επόμενα χρόνια σε μια πόλη όπως η Μαδρίτη ή το Βερολίνο με επενδύσεις πολλών εκατ. ευρώ, κάτι που ήδη προκαλεί ανταγωνισμό και στην αύξηση των τιμών. Για τον κ. Rubin, στόχος της ΖΟΙΑ είναι να δοθεί ζωή σε παλιά, άδεια και εγκατελειμένα κτίρια στο κέντρο της Αθήνας, προκειμένου να ξεκινήσουν ένα νέο κύκλο λειτουργίας.

Η Zoia ιδρύθηκε από τους Sagi Rubin και Amir Yerushalmi, oι οποίοι διαθέτουν εμπειρία δύο δεκαετιών στους τομείς του real estate και επενδύσεων. Η «ομάδα» της Zoia όπως επισημαίνεται, έχει εμπειρία σε έξι χώρες, ΗΠΑ, Ισπανία, Πολωνία, Γερμανία, Ισραήλ και Ελλάδα, ενώ έχει διαχειριστεί συμφωνίες συνολικής αξίας 2,5 δισ. δολαρίων.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο
Στα 830 ευρώ από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα
Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο
Ποια είναι τα νέα check-in στα ξενοδοχεία της Αθήνας-Μεγάλα projects στον τομέα της φιλοξενίας
Εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Ρεκόρ δεκαπενταετίας σε κέρδη και διανομή μερισμάτων
Συνεχίζεται η άνοιξη της ελληνικής αγοράς ακινήτων-Οι προοπτικές ανά κλάδο και οι νέες τάσεις
Ελλάδα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές