Powered by

e-satisfaction.com: Λανσάρει omnichannel λύση για το offline retail

Μετά από την επιτυχημένη πορεία του στο online retail, το e-satisfaction φέρνει το Humanized Marketing και στα offline καταστήματα. 

Με το νέο omnichannel feature του e-satisfaction γίνεται εφικτή η διαρκής παρακολούθηση του omnichannel customer experience, μέσα από feedback πελατών που μόλις έκαναν μια αγορά από φυσικό κατάστημα. Είναι η πρώτη φορά που μια λύση για το φυσικό retail δίνει τη δυνατότητα διαρκούς customer feedback, συνδυασμένου με μηχανισμούς customer recovery και customer retention, έχοντας πάντα στο επίκεντρο την αγοραστική εμπειρία κάθε πελάτη.

Δειτε Επισης

Οι πέντε απειλές για την ελληνική οικονομία από τον εμπορικό πόλεμο
Στα €18 δις το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα-Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες
Το ιδιωτικό χρέος σε πρώτο πλάνο στις προτεραιότητες της ελληνικής κυβέρνησης-Οι σχεδιασμοί
Στο 9% η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάρτιο-Στα 4,28 εκατ. οι απασχολούμενοι
Στην Κομισιόν η έκθεση προόδου για την ελληνική οικονομία-Στο 3,6% η αύξηση των πρωτογενών δαπανών
Προς πρόωρη αποπληρωμή του πρώτου μνημονίου η Ελλάδα-Το σχέδιο και το μήνυμα σε διεθνείς επενδυτές
Σε καθεστώς παρακολούθησης από Stoxx το Χρηματιστήριο Αθηνών-Προς αναβάθμιση σε ανεπτυγμένη αγορά
Κρ. Γκεοργκίεβα: Εντυπωσιακή η πορεία της ελληνικής οικονομίας-«Από ελλείμματα, πλέον έχουμε πλεόνασμα»
Κόντρα στο παγκόσμιο χρέος το ελληνικό-Το ΔΝΤ προβλέπει μεγάλη μείωση ως το 2030
Τι σημαίνουν για την ελληνική οικονομία τα υπερπλεονάσματα του 2024