Powered by

Τρεις οι προσφορές για την ακτοπλοϊκή-«Ήταν ελκυστικοί οι όροι»

Μια επίπονη προσπάθεια και ένας πολυετής στόχος, αυτός της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Κύπρου με την Ελλάδα, δείχνει να παίρνει επιτέλους τον δρόμο της αίσιας κατάληξης, σκορπώντας ικανοποίηση σε όλους τους εμπλεκόμενους/αρμόδιους φορείς. 

Διαβάστε ακόμη: 

Έρχονται νέες αυξήσεις στα καύσιμα, φωτιά το πετρέλαιο θέρμανσης

Κοντά στην πώληση δανείων ύψους σχεδόν €500 εκατ. η ΚΕΔΙΠΕΣ

Χθες, το Υφυπουργείο Ναυτιλίας ανακοίνωσε τη λήξη της προθεσμίας υποβολής προσφορών του ανοικτού ευρωπαϊκού διαγωνισμού για την επιλογή ανάδοχου θαλάσσιου μεταφορέα, ο οποίος θα εκτελεί τη θαλάσσια μεταφορά επιβατών μεταξύ Κύπρου και Ελλάδας. Το Υφυπουργείο Ναυτιλίας ανακοίνωσε ταυτόχρονα πως ο διαγωνισμός προσέλκυσε το ενδιαφέρον οικονομικών φορέων, οι οποίοι υπέβαλαν προσφορά.  

Διαβάστε εδώ: Πλώρη για την θαλάσσια επιβατική σύνδεση Κύπρου και Ελλάδας

Όπως πληροφορείται το InBusinessNews, υποβλήθηκαν συνολικά τρεις προσφορές, οι οποίες στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα τεθούν ενώπιον της Επιτροπής Αξιολόγησης που ορίστηκε σύμφωνα με τις πρόνοιες της σχετικής νομοθεσίας για αξιολόγηση, με σκοπό την κατακύρωση της προσφοράς το συντομότερο δυνατόν.

Συγκεκριμένα, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης έχει δώσει οδηγίες στην Επιτροπής Αξιολόγησης να αρχίσει την προσεχή Δευτέρα την εξέταση των υποβληθεισών προσφορών, ενώ εντός Φεβρουαρίου τα μέλη της Επιτροπής θα μεταβούν στο εξωτερικό για την επιθεώρηση των πλοίων των υποψήφιων μεταφορέων. 

«Κινούμαστε προς την σωστή κατεύθυνση»

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο Βασίλης Δημητριάδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η μεγάλη και επίπονη προσπάθεια που καταβλήθηκε από το Υφυπουργείο, απέδωσε καρπούς. 

«Καταφέραμε να προσελκύσουμε οικονομικούς φορείς. Δεν είχαμε εγκαταλείψει την προσπάθεια. Αντίθετα, υποσχεθήκαμε να ενημερώνουμε με πλήρη διαφάνεια και ειλικρίνεια για την πορεία του έργου. Επαναδιαπραγματευτήκαμε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και επανασχεδιάσαμε τους όρους, οι οποίοι εκ του αποτελέσματος ήταν ελκυστικοί», ανέφερε ο κ. Δημητριάδης. Για να υποδείξει περαιτέρω πως όσοι βρίσκονται κοντά στο project αντιλαμβάνονται και αναγνωρίζουν τη δυσκολία του όλου εγχειρήματος.

«Πιστεύω, δεν είναι ώρα για πανηγυρισμούς. Όμως κινούμαστε προς την σωστή κατεύθυνση και βρισκόμαστε ένα βήμα πριν από το τέλος, δηλαδή αυτό της κατακύρωσης. Συνιστώ στον κόσμο να κάνει λίγη ακόμη υπομονή», τόνισε στις δηλώσεις του στο InBusinessNews ο Υφυπουργός Ναυτιλίας. 

Αξίζει να σημειωθεί πως η κατακύρωση αναμένεται να γίνει τέλος Φεβρουαρίου-αρχές Μαρτίου, ενώ η θαλάσσια μεταφορά επιβατών θα ξεκινήσει, τουλάχιστον βάσει των υφιστάμενων δεδομένων, τον ερχόμενο Μάιο. Ο μεταφορέας που θα επιλεγεί, επαφίεται στον ίδιο να αποφασίσει κατά πόσο θα χρησιμοποιήσει το λιμάνι της Λεμεσού ή το λιμάνι της Λάρνακας.

Δειτε Επισης

Ανοδικά έκλεισε η εβδομάδα στο ΧΑΚ-Εβδομαδιαίες ζημιές 0,25%
Λιου Τζιαντσάο (ΚΚΚ): Η Κύπρος έχει καταστεί για άλλη μια φορά πύλη για τη συνεργασία Κίνας-Ε.Ε.
Ετήσια αύξηση 1,5% στους εργαζόμενους και 1,9% στις ώρες εργασίας το πρώτο τρίμηνο
Ενίσχυση συνεργασίας Κύπρου-FAO στους τομείς διαχείρισης υδάτινων πόρων, σπατάλης τροφίμων και επισιτιστικής ασφάλειας
Έκανε εργαλείο παρακολούθησης εισαγωγών για μη εκτροπή εμπορίου λόγω δασμών η Κομισιόν
Με αρνητικό πρόσημο έκλεισε την Πέμπτη το Χρηματιστήριο
ΠτΔ: Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο και ένταξη στη Σένγκεν στις προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας Ε.Ε.
Αντρέας Κυπριανού: Η ανάγκη απλοποίησης διαδικασιών προς υλοποίηση ΚΑΠ και ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης
Συζήτησαν για τις εμπορικές και επενδυτικές σχέσεις Η.Β. και Λάρνακας Νάκης Αντωνίου και Ύπατος Αρμοστής
Μάκης Κεραυνός: Σταθερή και ανθεκτική η κυπριακή οικονομία-Μας απασχολούν οι ανελαστικές δαπάνες