Powered by

Τρεις οι προσφορές για την ακτοπλοϊκή-«Ήταν ελκυστικοί οι όροι»

Μια επίπονη προσπάθεια και ένας πολυετής στόχος, αυτός της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Κύπρου με την Ελλάδα, δείχνει να παίρνει επιτέλους τον δρόμο της αίσιας κατάληξης, σκορπώντας ικανοποίηση σε όλους τους εμπλεκόμενους/αρμόδιους φορείς. 

Διαβάστε ακόμη: 

Έρχονται νέες αυξήσεις στα καύσιμα, φωτιά το πετρέλαιο θέρμανσης

Κοντά στην πώληση δανείων ύψους σχεδόν €500 εκατ. η ΚΕΔΙΠΕΣ

Χθες, το Υφυπουργείο Ναυτιλίας ανακοίνωσε τη λήξη της προθεσμίας υποβολής προσφορών του ανοικτού ευρωπαϊκού διαγωνισμού για την επιλογή ανάδοχου θαλάσσιου μεταφορέα, ο οποίος θα εκτελεί τη θαλάσσια μεταφορά επιβατών μεταξύ Κύπρου και Ελλάδας. Το Υφυπουργείο Ναυτιλίας ανακοίνωσε ταυτόχρονα πως ο διαγωνισμός προσέλκυσε το ενδιαφέρον οικονομικών φορέων, οι οποίοι υπέβαλαν προσφορά.  

Διαβάστε εδώ: Πλώρη για την θαλάσσια επιβατική σύνδεση Κύπρου και Ελλάδας

Όπως πληροφορείται το InBusinessNews, υποβλήθηκαν συνολικά τρεις προσφορές, οι οποίες στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα τεθούν ενώπιον της Επιτροπής Αξιολόγησης που ορίστηκε σύμφωνα με τις πρόνοιες της σχετικής νομοθεσίας για αξιολόγηση, με σκοπό την κατακύρωση της προσφοράς το συντομότερο δυνατόν.

Συγκεκριμένα, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης έχει δώσει οδηγίες στην Επιτροπής Αξιολόγησης να αρχίσει την προσεχή Δευτέρα την εξέταση των υποβληθεισών προσφορών, ενώ εντός Φεβρουαρίου τα μέλη της Επιτροπής θα μεταβούν στο εξωτερικό για την επιθεώρηση των πλοίων των υποψήφιων μεταφορέων. 

«Κινούμαστε προς την σωστή κατεύθυνση»

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο Βασίλης Δημητριάδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η μεγάλη και επίπονη προσπάθεια που καταβλήθηκε από το Υφυπουργείο, απέδωσε καρπούς. 

«Καταφέραμε να προσελκύσουμε οικονομικούς φορείς. Δεν είχαμε εγκαταλείψει την προσπάθεια. Αντίθετα, υποσχεθήκαμε να ενημερώνουμε με πλήρη διαφάνεια και ειλικρίνεια για την πορεία του έργου. Επαναδιαπραγματευτήκαμε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και επανασχεδιάσαμε τους όρους, οι οποίοι εκ του αποτελέσματος ήταν ελκυστικοί», ανέφερε ο κ. Δημητριάδης. Για να υποδείξει περαιτέρω πως όσοι βρίσκονται κοντά στο project αντιλαμβάνονται και αναγνωρίζουν τη δυσκολία του όλου εγχειρήματος.

«Πιστεύω, δεν είναι ώρα για πανηγυρισμούς. Όμως κινούμαστε προς την σωστή κατεύθυνση και βρισκόμαστε ένα βήμα πριν από το τέλος, δηλαδή αυτό της κατακύρωσης. Συνιστώ στον κόσμο να κάνει λίγη ακόμη υπομονή», τόνισε στις δηλώσεις του στο InBusinessNews ο Υφυπουργός Ναυτιλίας. 

Αξίζει να σημειωθεί πως η κατακύρωση αναμένεται να γίνει τέλος Φεβρουαρίου-αρχές Μαρτίου, ενώ η θαλάσσια μεταφορά επιβατών θα ξεκινήσει, τουλάχιστον βάσει των υφιστάμενων δεδομένων, τον ερχόμενο Μάιο. Ο μεταφορέας που θα επιλεγεί, επαφίεται στον ίδιο να αποφασίσει κατά πόσο θα χρησιμοποιήσει το λιμάνι της Λεμεσού ή το λιμάνι της Λάρνακας.

Δειτε Επισης

Νέος γενικός γραμματέας του ΚΕΒΕ ο Φιλόκυπρος Ρουσουνίδης-Διαδέχεται τον Μάριο Τσιακκή
Διατήρησε τα σημαντικά κέρδη το ΧΑΚ, μεγάλο ενδιαφέρον για Demetra Holdings
Κώστας Κουμής: Αισιόδοξα μηνύματα για το 2025-«Θα έχουμε και πάλι αξιόλογες επιδόσεις»
Στο 95% της Ε.Ε. το κατά κεφαλήν ΑΕΠ στην Κύπρο
Σε διαχειριστικούς ελέγχους και προσφορές θα επικεντρωθεί ο νέος Γενικός Ελεγκτής-«Είναι πολλά εκατομμύρια»
Μάκης Κεραυνός: Ανάγκη υπεύθυνης διαχείρισης πόρων-Ιδιαίτερα σημαντικός ο ρόλος του Γενικού Λογιστηρίου
Τερματικό: Αποπλέει από την Σαγκάη «Προμηθέας», κατέληξε στον σύμβουλο για προβλήτα και χερσαία έργα η ΕΤΥΦΑ
Σε ανοδική πορεία οι μέσες ακαθάριστες μηνιαίες απολαβές των υπαλλήλων-Πάνω κατά 6% το δεύτερο τρίμηνο
J. Cave: Αναγκαιότητα οι ισχυροί κανονιστικοί μηχανισμοί στο fintech οικοσύστημα
Δημήτρης Μπατζής: Προκλήσεις για τις βιώσιμες επενδύσεις