Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο αποκτούν τα ΚΕΠ

Το Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Προσωπικού του Υπουργείου Οικονομικών επιθυμεί να πληροφορήσει τους πολίτες ότι, στο πλαίσιο βελτίωσης της εξυπηρέτησης του κοινού, από την Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2021, τίθεται σε λειτουργία το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο των ΚΕΠ μέσω του Κυβερνητικού Ενοποιημένου Δικτύου, με παγκύπριο αριθμό 22309100. Ως εκ τούτου, τερματίζεται η λειτουργία των επί μέρους τηλεφωνικών γραμμών επικοινωνίας για κάθε ΚΕΠ ξεχωριστά.

Επισημαίνεται ότι, το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 8:00 μέχρι τις 17:00.

Νοείται ότι η επί τόπου εξυπηρέτηση του κοινού συνεχίζει να γίνεται με την εκ των προτέρων διευθέτηση ραντεβού, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τα ΚΕΠ, στον πιο πάνω αριθμό.

Δειτε Επισης

«Go Live» για την παράλληλη διαπραγμάτευση κυπριακών ομολόγων ΕΜΤΝ
Περιμένει παραγωγική συζήτηση με τα κόμματα για τις πολλαπλές συντάξεις ο Κεραυνός...«Αυτό νομίζω ότι είναι ανέκδοτο να το λέμε»
Ικανοποίηση Κεραυνού για Fiscal Monitor του ΔΝΤ-«Επαναβεβαιώνεται η πολύ καλή πορεία της οικονομίας μας»
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Τα αιτήματα της Kition, το ξεκάθαρο μήνυμα Βαφεάδη και τι διαμηνύει η Ελεγκτική Υπηρεσία
ΔΝΤ: Η Κύπρος θα «πιάσει» νωρίτερα το όριο 60% στον δείκτη δημόσιου χρέους
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Columbia Technology και Sita δημιουργούν την SmartSea-Θα παρέχει λύσεις ναυτιλιακής τεχνολογίας