Powered by

Ζωντανή η προσπάθεια για ακτοπλοϊκή σύνδεση με Πειραιά

Το εγχείρημα για ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κύπρου με τον Πειραιά αποτελεί προτεραιότητα για το Υφυπουργείο Ναυτιλίας, το οποίο εκτιμά πως αρχές Νοεμβρίου θα είναι έτοιμο το νέο διαγωνιστικό έγγραφο, ανέφερε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, Βασίλης Δημητριάδης.

Σε δήλωση του στη Λεμεσό και κληθείς να αναφέρει σε ποιο στάδιο βρίσκεται το θέμα, ο κ. Δημητριάδης είπε πως «αρχές Νοεμβρίου νομίζω θα είμαστε με ένα νέο διαγωνιστικό έγγραφο, στα πλαίσια που μας επιτρέπει η ΕΕ και οι ενωσιακοί κανόνες».

Έχουμε, συνέχισε, προσπαθήσει να γίνει (το διαγωνιστικό έγγραφο) πιο ευέλικτο και ελκυστικό και εξέφρασε την ελπίδα ότι αυτή τη φορά θα επιδείξουν ενδιαφέρον οι μεταφορείς.

«Δεν εγκαταλείψαμε την προσπάθεια. Από τις αρχές Νοεμβρίου θα δείτε με τη νέα προκήρυξη ότι θα κάνουμε αρκετές και ανοικτές συγκεντρώσεις για να ενημερώσουμε όλους τους εν δυνάμει υποψηφίους και ελπίζουμε να είμαστε σε θέση, αρχές του επόμενου χρόνου, να έχουμε καλά νέα», συμπλήρωσε.

Ο κ. Δημητριάδης υπέδειξε ότι μετά την μη εκδήλωση ενδιαφέροντος στο πρώτο διαγωνιστικό έγγραφο, το Υφυπουργείο είχε συναντήσεις με περισσότερους από 15 μεταφορείς, «όπου μας ανέφεραν διάφορους λόγους γιατί δεν ενδιαφέρθηκαν να καταθέσουν τη δική τους πρόταση».

Για το λόγο αυτό, σημείωσε, «πήγαμε στις Βρυξέλλες 2-3 φορές για να τους βελτιώσουμε τους όρους και κάποιοι έχουν βελτιωθεί, αλλά κάποιοι δεν έχουν βελτιωθεί, γιατί προσκρούουν στους ενωσιακούς κανόνες».

Ως Υφυπουργείο, είπε ο Βασίλης Δημητριάδης, «θεωρούμε ότι, εν μέρει, το διαγωνιστικό έγγραφο θα είναι πιο βελτιωμένο και θα πρέπει να το δουν με πιο θετικό μάτι οι μεταφορείς».

Την ίδια ώρα τόνισε ότι η επιδότηση που δίνει το κράτος αφορά στην κάλυψη των εξόδων του μεταφορέα και πως «δεν δίνει απλά το κράτος πέντε εκατομμύρια για να τα αξιοποιήσει όπως θέλει ο μεταφορέας». «Πρέπει να αποδείξει τα πραγματικά του έξοδα. Και από εκεί και πέρα θα πρέπει ο ίδιος να προσπαθήσει να προσελκύσει επιβατικό κοινό», πρόσθεσε.

Παράλληλα υπενθύμισε ότι, εδώ και 21 χρόνια δεν λειτουργεί αυτή η γραμμή, οπόταν πολλοί μεταφορείς δεν ενθαρρύνονται μόνο και μόνο με την κάλυψη των εξόδων, ιδιαίτερα αν λειτουργούν σε άλλα κερδοφόρα δρομολόγια.  

Ωστόσο, κατέληξε, «εμείς θα κάνουμε το άπαν των δυνάμεων μας να εξηγήσουμε σωστά τι καλύπτει το κράτος και ελπίζουμε αυτή τη φορά να βρεθούν υποψήφιοι».

Δειτε Επισης

Χωρίς σημαντική μεταβολή έκλεισε την Τρίτη το ΧΑΚ
Αύξηση εσόδων και συγκράτηση δαπανών στον κρατικό προϋπολογισμό μέχρι τον Μάιο-Τα στοχεία του Γενικού Λογιστηρίου
Tιμολόγηση με βάση χρήση στις βιομηχανικές και βιοτεχνικές περιοχές ζητά από την Κυβέρνηση η Επιτροπή Εμπορίου
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Ευρεία σύσκεψη στο ΕΒΕ Λεμεσού-Τα επόμενα βήματα για τις εξαγγελίες Νίκου Χριστοδουλίδη
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)