anner-cyta-vodafone

Δώρος Κυρατζής: Μετατρέποντας την εξυπηρέτηση σε τέχνη

  24/01/2021 07:01
Δώρος Κυρατζής: Μετατρέποντας την εξυπηρέτηση σε τέχνη

Δώρος Κυρατζής: Μετατρέποντας την εξυπηρέτηση σε τέχνη

  24/01/2021 07:01

Ο Δώρος Κυρατζής είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Amicci Ltd. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λευκωσία και σπούδασε Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Essex στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το 1986, τέσσερα χρόνια μετά την ίδρυση της boutique Amicci από τη σύζυγό του Μαρία Κυρατζή, εντάχθηκε στην εταιρεία ως Οικονομικός Διευθυντής, με όραμα την επέκτασή της. Το 2015, οι δύο τους κόρες, Ελένη και Ήβη, εντάχθηκαν στο δυναμικό της επιχείρησης. «Είμαστε μια ομάδα τεσσάρων ατόμων με διαφορετικό υπόβαθρο και ταλέντα, που εργάζονται μαζί ως ομάδα για τη μεγαλύτερη επιτυχία της επιχείρησης».

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ
«Όλα ξεκίνησαν με το αρχικό κατάστημα Amicci στην οδό Νάξου στη Λευκωσία. Η Μαρία και εγώ ήμασταν και οι δύο εμπνευσμένοι από τη διεθνή βιομηχανία της μόδας. Πρωταρχικός μας στόχος ήταν να προσφέρουμε στην κυπριακή Αγορά προϊόντα μόδας που δεν μπορούσαν να βρεθούν εύκολα. Τότε, δεν υπήρχαν ηλεκτρονικές αγορές και οι επιλογές ήταν επομένως περιορισμένες. Καταφέραμε να αναπτύξουμε την επιχείρησή μας, ανοίγοντας αργά αλλά σταθερά το ένα κατάστημα μετά το άλλο. Σήμερα, λειτουργούμε πέντε καταστήματα σε προνομιακές τοποθεσίες, ένα από τα οποία είναι κατάστημα franchise της Ermenegildo Zegna».

ΟΡΟΣΗΜΟ
«Στα 40 χρόνια της ύπαρξής του, η Amicci έχει βιώσει μια πληθώρα σημαντικών στιγμών, μερικές καλές και μερικές κακές. Αναμφισβήτητα, μια από τις πιο καθοριστικές στιγμές ήταν όταν οι κόρες μας εντάχθηκαν ενεργά στην εταιρεία το 2015. Οι νέες νοοτροπίες τους, σε συνδυασμό με τις ακαδημαϊκές τους γνώσεις, οδήγησαν σε μια καίρια αλλαγή προς ένα πιο προηγμένο και σύγχρονο επιχειρηματικό μοντέλο. Μέσα από το όραμά τους, η Amicci κατάφερε να επιτύχει μια συνολική μεταμόρφωση, η οποία μας επέτρεψε να προσαρμοστούμε με επιτυχία στις σημερινές προκλήσεις. Είμαστε όλοι εξαιρετικά υπερήφανοι για το πρόσφατα ανακαινισμένο μας κατάστημα στη Λεμεσό. Επιπλέον, μπορέσαμε να παραμείνουμε ενεργοί κατά τη διάρκεια του lockdown ενσωματώνοντας ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρονικό κατάστημα».

BOUTIQUE
«Αποστολή μας είναι να παρέχουμε προσεκτική επιλογή πολυτελών προϊόντων σε ένα ζεστό, σπιτικό περιβάλλον, παρέχοντας παράλληλα άψογη εξυπηρέτηση πελατών. Η φιλοσοφία της μάρκας μας βασίζεται στην ιδέα της παράδοσης εξαιρετικά εξατομικευμένων εμπειριών στους αγοραστές. Ευδοκιμούμε με τη λήψη υπηρεσιών σε μορφή τέχνης, τόσο online όσο και offline και δίνουμε έμφαση στην απόλαυση των πελατών. Ταυτόχρονα, δίνουμε στους υπαλλήλους μας ένα σημαντικό βαθμό αυτονομίας στην προληπτική ικανοποίηση των πελατών, την επίλυση ζητημάτων και την υπέρβαση των προσδοκιών. Είμαστε υπερήφανοι που έχουμε μακροχρόνιες σχέσεις με μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες μόδας της βιομηχανίας, όπως οι Saint Laurent, Bottega Veneta, Ermenegildo Zegna, Chloè και Stella McCartney. Ταυτόχρονα, είμαστε υπερήφανοι που φιλοξενούμε πολλές καθιερωμένες και ανερχόμενες μάρκες όπως η Isabel Marant, η Amina Muadi, η Attico, η Golden Goose και η Khaite».

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Έχουμε επενδύσει σημαντικά στη δημιουργία του webstore μας. Σε συνδυασμό με αυτό, έχουμε υιοθετήσει επίσης όλες τις τελευταίες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Η δύναμη αυτών των εργαλείων έγκειται στο γεγονός ότι μπορείς να έρθεις σε επαφή με τον πελάτη καθημερινά και πολύ αποτελεσματικά. Ένα πράγμα είναι σίγουρο: όταν η Μαρία και εγώ ξεκινήσαμε για πρώτη φορά, σίγουρα δεν προβλέψαμε ότι μια μέρα θα στοχεύαμε τους πελάτες μας μέσω ενός gadget!».

ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ
«Αναπόφευκτα, έχουμε επηρεαστεί από την πανδημία όπως και ο υπόλοιπος κόσμος. Για ένα μικρό χρονικό διάστημα, αναγκαστήκαμε να κλείσουμε τα καταστήματά μας. Ωστόσο, αντί να αντιδράσουμε υπερβολικά σε αυτή την αρνητική εξέλιξη, επιλέξαμε να διοχετεύσουμε την ενέργειά μας στο σχεδιασμό μελλοντικών κινήσεων που ήταν ήδη υπό συζήτηση. Μεταξύ αυτών ήταν η έναρξη του νέου μας webstore αλλά, το σημαντικότερο, η εφαρμογή της επιλογής παράδοσης της ίδιας ημέρας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η υπηρεσία αυτή προσφέρεται για πρώτη φορά στην κυπριακή Αγορά. Ο πρωταρχικός στόχος αυτής της υπηρεσίας ήταν να επιτρέψει στους εικονικούς πελάτες μας να έχουν την ίδια εμπειρία στο διαδίκτυο όπως θα είχαν εκτός σύνδεσης. Με τη μέγιστη προσοχή στη λεπτομέρεια, τα καλά επιμελημένα προϊόντα και την προσθήκη αυθημερόν παράδοσης, καταφέραμε να εξυπηρετήσουμε το υπάρχον πελατολόγιό μας, προσελκύοντας παράλληλα νέους πελάτες».

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
«Η Κύπρος ήταν πάντα μια εμπορικά δυναμική αγορά. Το κυπριακό μας πελατολόγιο είναι πολύ καλά ενημερωμένο για τη μόδα και το ίδιο και οι ξένοι πελάτες μας. Οι μελλοντικές ευκαιρίες συνδέονται με την ανάπτυξη της πανδημίας. Σε αντίθεση με την κρίση του 2013, όπου γνωρίζαμε ποιο ήταν το πρόβλημα και τι έπρεπε να κάνουμε γι ' αυτό, σήμερα ίσως γνωρίζουμε ποιο είναι το πρόβλημα και πώς να το αντιμετωπίσουμε, αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε πόσο καιρό θα χρειαστεί για να το λύσουμε. Ως εκ τούτου, δεν μπορεί να υπάρξει σταθερός μελλοντικός σχεδιασμός και αυτό, με τη σειρά του, μειώνει δραστικά την πιθανή πρόοδο και τις ευκαιρίες».

2021
«Το 2021 θα είναι ένα ιδιαίτερα δύσκολο έτος. Οι ζωές μας έχουν αλλάξει και πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτές τις αλλαγές. Στην επιχείρησή μας, αυτό σημαίνει βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών μας και προσφορά καινοτόμων λύσεων. Πρέπει να εξετάσουμε, να αποδεχθούμε και να προσαρμόσουμε τις αλλαγές που επηρεάζουν τα ταξίδια, τα οποία επηρεάζουν τόσο την τοπική όσο και τη διεθνή πελατειακή μας βάση. Ο στόχος είναι πρώτα να διατηρήσουμε τη λιανική μας επιχείρηση και στη συνέχεια να την επεκτείνουμε».

*Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στην τρίτη έκδοση “The Cyprus Journal of Wealth Management” της Eurobank Κύπρου

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας