Powered by

Μαρίνα Αγίας Νάπας: Το ορόσημο του 2022 και τι φέρνει το 2023

Με το 2022 να αποτελεί για την Μαρίνα Αγίας Νάπας χρονιά-ορόσημο, καθότι εγκαινίασε μια νέα εποχή πολλά υποσχόμενη και συνάμα πολύ πιο απαιτητική, το 2023 προμηνύεται ως ακόμα μια σημαντική χρονιά. 

Νέες αφίξεις στην εμπορική ζώνη της Μαρίνας, καθώς και η παράδοση του ανατολικού Πύργου την προσεχή άνοιξη, είναι μόνο μερικά από τα σημαντικά γεγονότα που πρέπει να αναμένονται. 

Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, o Marketing Supervisor της Μαρίνας Αγίας Νάπας, Νίκος Βαρδουνιώτης, αναφερόμενος στην πορεία και την εξέλιξη της Μαρίνας τονίζει πως ο πήχης έχει ανέβει ψηλά και πως αυτό είναι φυσικό συνεπακόλουθο της πορείας του έργου και των εξελίξεων.

«Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, και στη Μαρίνα Αγίας Νάπας το γνωρίζουμε πολύ καλά αυτό. Οι προσκλήσεις θέτουν τους στόχους και οι στόχοι με τη σειρά τους καθορίζουν το επίπεδο της επιτυχίας», επισημαίνει. 

Διαβάστε ακόμα: 

Όπως τονίζει ο κ. Βαρδουνιώτης, ένα έργο μοναδικό, του βεληνεκούς της Μαρίνας Αγίας Νάπας, επιβάλλεται να είναι στο προσκήνιο και να προάγει τις βέλτιστες πρακτικές, είτε αυτές αφορούν τη διαχείριση του προσωπικού είτε την εμπορική ανάπτυξη/αξιοποίηση του έργου, της εμπορικής της ζώνης, την ευρύτερη λειτουργία και τη διαχείρισή του.

Πείτε μας λίγα λόγια για την πορεία της Μαρίνας Αγίας Νάπας, κάνοντας ένα απολογισμό για το 2022...

Η χρονιά που διανύουμε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως χρονιά ορόσημο για τη Μαρίνα Αγίας Νάπας. Και αυτό γιατί το 2022, η Μαρίνα εγκαινίασε μια νέα εποχή, πολλά υποσχόμενη και συνάμα πολύ πιο απαιτητική. Εποχή για την οποία ήμασταν και παραμένουμε έτοιμοι και πολύ ενθουσιασμένοι για την έλευσή της.

Ξεκινώντας από τις παραδόσεις των κατοικιών που εκκίνησαν τον Μάιο του 2022 και συνεχίζονται, με τη μόνιμη διανομή και φιλοξενία των ιδιοκτητών στις εγκαταστάσεις της Μαρίνας να έχει δώσει μια νέα πνοή στο μεγαλεπήβολο έργο. Σημαντικές στιγμές για την εμβληματική Μαρίνα Αγίας Νάπας πρέπει να θεωρούνται οι αγκυροβολήσεις μεγάλων κρουαζιερόπλοιων ακριβώς έξω από τη Μαρίνα, οι οποίες αποτελούν σημαντική εξέλιξη για την ευρύτερη ελεύθερη επαρχία Αμμοχώστου.

Η ολοκλήρωση του σκελετού του Ανατολικού Πύργου, του μοναδικού περιστρεφόμενου κτιρίου στην Κύπρο και ανάμεσα στα 34 περιστρεφόμενα παγκοσμίως, καθώς και η παράδοση και η λειτουργία του μοναδικού στο είδος του στην Κύπρο Event Center, αναμφίβολα μαρτυρούν τη ραγδαία εξέλιξη του έργου και την υλοποίηση του οράματος των επενδυτών κ.κ. Naguib Sawiris και Γεράσιμου Καραμοντάνη.

Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί ακόμα μια σημαντική στιγμή για την πορεία της Μαρίνας, η τελετή εγκαινίων τον Ιούνιο του 2022 και το soft opening της εμπορικής ζώνης με περισσότερες επιλογές εστίασης και διασκέδασης, όπως για παράδειγμα τα εστιατόρια που φέρουν τη σφραγίδα του σεφ του αιώνα, Joël Robuchon, L’Atelier Robuchon & Le Deli Robuchon, αλλά όχι μόνον.

Η χρονιά αυτή επίσης συνοδεύεται από μια σειρά βραβεύσεων και υποψηφιοτήτων οι οποίες αποτελούν κυρίως επιβράβευση των προσπαθειών των εσωτερικών ομάδων του οργανισμού και παράλληλα προσδίδουν ακόμα επιπρόσθετο κύρος, και συνάμα εντονότερο αίσθημα ευθύνης, στο έργο που αλλάζει το ρου της ιστορίας για την ελεύθερη επαρχία Αμμοχώστου και ευρύτερα της Κύπρου.

Για ένα έργο του κύρους και του βεληνεκούς της Μαρίνας Αγίας Νάπας, είναι δεδομένο ότι ο πήχης έχει ανέβει πολύ ψηλά και αυτό είναι κάτι που από τη μία μας χαροποιεί, από την άλλη πλευρά όμως μας επιβάλλει να είμαστε συνεπείς, να εργαζόμαστε με σθένος και αυτοπεποίθηση, αλλά κυρίως με έντονο αίσθημα ευθύνης για τις επόμενες «χρονιές ορόσημα» που έπονται.

Ποιες είναι οι κυριότερες εμπορικές προκλήσεις για την Μαρίνα Αγίας Νάπας και πώς τις αντιμετωπίζει;

Θα ήταν μάταιο να μην αναφερθώ στην εποχικότητα που αντιμετωπίζει, όχι μόνο η Μαρίνα Αγίας Νάπας, αλλά η ευρύτερη περιοχή της ελεύθερης Επαρχίας Αμμοχώστου και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην επαρχία. Είναι ένα γεγονός και θέμα συζήτησης, τόσο σε επίπεδο οργανισμού όσο τοπικής αυτοδιοίκησης γενικότερα και όχι μόνο.

Η Μαρίνα Αγίας Νάπας έχει πράξει τα μέγιστα μέσω της Διεύθυνσής της έτσι ώστε να αλλάξει το σκηνικό της εποχικότητας. Αυτό είναι κάτι όμως το οποίο απαιτεί υπομονή, κυρίως επιμονή και συνεργασία, με εφαρμογές αναπτυξιακών ιδεών που προάγουν διάφορα είδη τουρισμού εκτός των ευρέως γνωστών. Έχουμε κρυστάλλινα νερά σε πολύ ωραίες και βραβευμένες παραλίες, εκ των οποίων ένας σημαντικός αριθμός βρίσκεται στην ελεύθερη επαρχία Αμμοχώστου, έχουμε όμως και πολύ ωραία χωριά που τα ήθη, τα έθιμα και οι παραδόσεις παραμένουν αναλλοίωτα και πρέπει να επενδύσουμε και σε αυτό.

Με περίπου 300 ημέρες το χρόνο ηλιοφάνεια και καλοκαιρία, η επέκταση της τουριστικής περιόδου είναι αναγκαία. Η Μαρίνα Αγίας Νάπας, με τη συμβολή αρμόδιων υπουργείων, δημαρχείων και φορέων του κράτους έχει ήδη δείξει τον δρόμο με τη δημιουργία και τη λειτουργία του αγκυροβολίου.

Οι τρεις προηγούμενες αγκυροβολήσεις και η εμπειρία που αποκόμισαν οι επισκέπτες αποδεικνύει ότι η Κύπρος και η ελεύθερη περιοχή της Αμμοχώστου έχουν να προσφέρουν πολλά και να συμβάλλουν σημαντικά προς την κατεύθυνση αυτή. Μη ξεχνάμε ότι εκτός από τα οικονομικά οφέλη των επιχειρήσεων και γενικότερα της κυπριακής οικονομίας, είναι σημαντική και η συμβολή μέσω της μείωσης της ανεργίας, που απασχολεί την περιοχή εδώ και δεκαετίες. Αναμφίβολα, είναι στο χέρι όλων των εμπλεκόμενων φορέων και οργανισμών να δώσουν λύσεις. Σε αυτή την προσπάθεια δεν περισσεύει κανένας μας.

Ως ο απόλυτος προορισμός για όλη την οικογένεια όλο το χρόνο, η Μαρίνα Αγίας Νάπας προσφέρει σημαντικά οφέλη, τα οποία πρέπει να αξιολογηθούν σωστά από τους επισκέπτες και κυρίως από την τοπική κοινωνία. Και αυτό το αναφέρω ως μόνιμος κάτοικος της περιοχής 365 ημέρες το χρόνο. Η Μαρίνα Αγίας Νάπας έχει εύκολη πρόσβαση μέσω του υφιστάμενου οδικού δικτύου, αστική συγκοινωνία με στάση ακριβώς έξω από την είσοδο της Μαρίνας, προσφέρει μέχρι σήμερα δωρεάν στάθμευση σε δύο αποκλειστικούς χώρους στάθμευσης (κλειστό και ανοικτό πάρκινγκ).

Είναι ανοικτή 24/7, έχει εξειδικευμένο προσωπικό το οποίο δύναται να παρέμβει και να δώσει λύσεις στην πιο απαιτητική ανάγκη. Προσφέρει μια σειρά από επιλογές διασκέδασης, ψυχαγωγίας και αγορών. Προσφέρεται για βόλτες χαλάρωσης (περπάτημα, ποδήλατο στους κοινόχρηστους χώρους) και γενικότερα προσφέρει ένα ασφαλές περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως one-stop-shop.

Συνήθως ακούμε για χριστουγεννιάτικα χωριά στα ορεινά, ωστόσο, θα έχετε και εσείς. Πώς διαφοροποιείται μία μαρίνα αυτή τη γιορτινή περίοδο;

Έχουμε πολλά ατού και έχει έρθει πλέον η κατάλληλη στιγμή να τα αξιοποιήσουμε. Ένα από αυτά είναι η μεγαλύτερη εμπορική ζώνη της ευρύτερης περιοχής που εκτείνεται σε περισσότερα από 4.000 τ.μ., όπως επίσης και το εντυπωσιακό Event Center. Παράλληλα, τα Χριστούγεννα είναι μια μοναδική, μαγική εάν θέλετε, περίοδος του χρόνου η οποία ενδείκνυται για οικογενειακές συγκεντρώσεις, ζεστό κρασί, κάστανα κ.ο.κ.

Ταυτόχρονα, οι οικογενειακοί δεσμοί στην Κύπρο και οι δραστηριότητες μέσα στις γιορτές είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με καλή παρέα, ανταλλαγές δώρων και εξόδους. Γιατί λοιπόν, να μην συνδυαστούν, όλα τα παραπάνω και να τονωθούν με μοναδικά events, δραστηριότητες για παιδιά και ενήλικες δίπλα στη θάλασσα χωρίς περιορισμό για κανέναν; Η επαρχία μας, δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα άλλες επαρχίες ή εάν θέλετε άλλα αστικά κέντρα. Στη Μαρίνα Αγίας Νάπας το πιστεύουμε και το κάνουμε πράξη!

Οι ομάδες της Μαρίνας έχουν δώσει «ψυχή και σώμα», έτσι ώστε αυτά τα Χριστούγεννα-μεταξύ 4 και 30 Δεκέμβρη-να είναι η απαρχή μια μεγάλης γιορτής για την επαρχία μας, η οποία θα γίνει θεσμός. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχουμε επιμεληθεί ένα εορταστικό χριστουγεννιάτικο πρόγραμμα με έμφαση στους μικρούς μας φίλους και φίλες, δίνοντας στους γονείς την ευκαιρία χαλαρώσουν σε ένα προστατευμένο και προσεκτικά διαμορφωμένο χριστουγεννιάτικο περιβάλλον.

Και όλα αυτά χωρίς κανένα απολύτως κόστος, καθώς η είσοδος και η στάθμευση είναι ελεύθερη για όλη τη διάρκεια των εκδηλώσεων. Ξεκινήσαμε με την φωταγώγηση του δέντρου και της εμπορικής ζώνης την Κυριακή 04 Δεκεμβρίου 2022 με πολλές εκπλήξεις, δώρα, σχολές χορού και επίσημους καλεσμένους. 

Η Μαρίνα Αγ. Νάπας φιλοξενεί αρκετές επωνυμίες καταστημάτων σε διάφορους τομείς. Πώς προχωράει αυτή η συνεργασία; Να αναμένουμε καινούργια καταστήματα;

Δεν αποτελεί μυστικό ότι οι εσωτερικές μας ομάδες και κυρίως η ομάδα που είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη και την αξιοποίηση της εμπορικής ζώνης της Μαρίνας εργάζεται με γνώμονα να φέρει στη Μαρίνα brands, τα οποία είναι ευρέως γνωστά.

Αισθανόμαστε πολύ τυχεροί και συνάμα ευγνώμονες που σε αυτό το ταξίδι, «σαλπάραμε», με ανθρώπους και εταιρείες που αγαπούν τη Μαρίνα Αγίας Νάπας. Όμιλος Ζορπάς με το κατάστημα Coffee Berry, Υπεραγορές Άλφαμεγα, Riva Beachouse, Blue Point Yachting, Yachtica, One Exchange, Sueno Azul, Sushi Yama και η Joël Robuchon International αποτελούν σημαντικούς συνοδοιπόρους.

Ήδη, είτε έχουν συμφωνηθεί είτε βρίσκονται σε διαδικασία επικύρωσης της συμφωνίας σημαντικές νέες αφίξεις στην εμπορική ζώνη της Μαρίνας. Αφίξεις οι οποίες θα προσφέρουν μια ακόμα πιο εμπλουτισμένη εμπειρία διασκέδασης, ψυχαγωγίας και αγορών για τους επισκέπτες, τους κατοίκους, τους ιδιοκτήτες και τα πληρώματα σκαφών. Στόχος μας είναι με το νέο έτος να ανακοινώσουμε τις νέες αυτές αφίξεις.

Τον τελευταίο καιρό η Μαρίνα Αγίας Νάπας έχει βραβευτεί σε διάφορους τομείς. Τι σημαίνει αυτό για εσάς και ποιος ο αντίκτυπος στους επισκέπτες;

Ένα έργο μοναδικό, του βεληνεκούς της Μαρίνας Αγίας Νάπας, επιβάλλεται να είναι στο προσκήνιο και να προάγει τις βέλτιστες πρακτικές είτε αυτές αφορούν τη διαχείριση του προσωπικού, είτε την εμπορική ανάπτυξη/αξιοποίηση του έργου, της εμπορικής της ζώνης, την ευρύτερη λειτουργία και τη διαχείρισή του.

Κατά κάποιο τρόπο όλοι όσοι βρισκόμαστε στη μεγάλη οικογένεια της Μαρίνας, ως τμήματα, αλλά και ως σύνολο, έχουμε την ευθύνη-και την υποχρέωση εάν θέλετε-να ανεβάζουμε τον πήχη όσο το έργο αναπτύσσεται/εξελίσσεται και μέχρι σήμερα το πραγματοποιούμε επιτυχώς. Οι επιδόσεις, οι βραβεύσεις και οι πιστοποιήσεις εκτός από την εικόνα της εταιρείας έχουν αναμφίβολα ως τελικούς αποδέκτες τους χρήστες των υπηρεσιών/προϊόντων του οργανισμού.

Για παράδειγμα, η πρόσφατη πιστοποίηση της Μαρίνας ως Great Place to Work το Νοέμβριο του 2022, διασφαλίζει και εξασφαλίσει ένα εργασιακό περιβάλλον ισότητας και ισονομίας εγκαθιδρύοντας την εταιρική κουλτούρα του οργανισμού. Κάθε εργαζόμενος που βιώνει τα παραπάνω και αισθάνεται ασφάλεια, ίση μεταχείριση και αναγνώριση σε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον, είναι βέβαιο ότι θα το μεταδώσει στον πελάτη, επισκέπτη, ιδιοκτήτη σκάφους ή κατοικίας. Και όλα αυτά προς όφελος της εταιρείας.

Μετά τις πρώτες πιστοποιήσεις και διακρίσεις που απέσπασε η Μαρίνα (ISO Standard 13687-1 και European Property Awards), έχει γίνει μια σημαντική προσπάθεια από όλα τα τμήματα της εταιρείας, αν θέλετε στα πλαίσια ενός υγιούς εσωτερικού ανταγωνισμού προς όφελος της εταιρείας, συμβάλλοντας στην επί μέρους και συνολική ανάδειξη του οργανισμού, των υπηρεσιών και των προϊόντων. Όπως προανέφερα, με αίσθημα ευθύνης πρέπει όλοι να συμβάλλουμε έτσι ώστε η Μαρίνα Αγίας Νάπας να βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων.

Η πρώτη απονομή της Γαλάζιας Σημαίας, η διπλή επιβράβευση στα Luxury Lifestyle Awards 2022 πριν λίγες ημέρες, η απονομή του Silver Award στα Wedding Awards στην κατηγορία Χώρος Εκδηλώσεων για το Event Center, έρχονται να προστεθούν σε διακρίσεις και βραβεία που παρελήφθησαν την προηγούμενη χρονιά.

Εξίσου σημαντικές πρέπει να θεωρούνται και οι διακρίσεις των χώρων εστίασης της εμπορικής ζώνης καθώς συμβάλλουν και αυτές στην ανάδειξη του έργου. “One To Watch” για το L’Atelier Robuchon στην πρόσφατη τελετή Χρυσών Σκούφων που πραγματοποιήθηκε στη Λεμεσό καθώς και οι δύο υποψηφιότητες για τα Cyprus Eating Awards 2022 για το Riva Beachouse, της Amaro Hospitality Limited και το L’Atelier Robuchon, της Ayia Napa Marina Hospitality Limited.

Στο σημείο αυτό, θα πρέπει να γίνει μνεία και σε σημαντικές, πρωτοποριακές για τα δεδομένα της Κύπρου, αποφάσεις της Διεύθυνσης που έχουν ως τελικούς αποδέκτες τους επισκέπτες της Μαρίνας. Αναφέρομαι φυσικά σε εξέλιξη η οποία δεν αποτελεί επιβράβευση ή πιστοποίηση αλλά η οποία άλλαξε τα δεδομένα σε ότι αφορά την εμπειρία του τελικού χρήστη. Και δεν είναι άλλη από την απόφαση ελεύθερης πρόσβασης ζώων, υπό προϋποθέσεις, στους κοινόχρηστους χώρους της Μαρίνας Αγίας Νάπας. Απόφαση που χαιρέτησε το σύνολο των ζωόφιλων επισκεπτών της Μαρίνας και όχι μόνον. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα, η Μαρίνα Αγίας Νάπας είναι το μόνο μεγάλο αναπτυξιακό έργο αυτή τη στιγμή το οποίο έχει καθορίσει και δημοσιεύσει την πολιτική του για το θέμα.

Η συνεισφορά αυτού του έργου στην οικονομία είναι αδιαμφισβήτητή. Ωστόσο, από πλευράς marketing, ποια η συμβολή; Σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο...

Η Μαρίνα Αγίας Νάπας πρέπει να θεωρείται ένα «εργαλείο», ας μου επιτραπεί η έκφραση, στα χέρια όλων όσοι εργάζονται για αυτή. Και τι εννοώ με αυτό; Προσφέρει όλα τα εχέγγυα και τις προοπτικές για εμπορική αξιοποίηση. Μιλώντας από την σκοπιά του μάρκετινγκ, το έργο προσφέρει μοναδικά χαρακτηριστικά είτε μεμονωμένα είτε συνολικά στις επιμέρους ομάδες στόχους (πελάτες κατοικιών, ιδιοκτήτες και πληρώματα σκαφών καθώς και επισκέπτες). Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι σημαντικά έτσι ώστε να περάσουμε το σωστό μήνυμα στα κοινά και παίζουν σημαντικό ρόλο και στη διαδικασία λήψης απόφασης.

Παρότι οι συνέργειες με την μητρική μας εταιρεία, Ora Developers του κ. Sawiris στην Αίγυπτο είναι εξίσου σημαντικές για εμάς, καθώς και με τον Όμιλο Εταιρειών της οικογένειας Καραμοντάνη, σημαντικό μέρος των δραστηριοτήτων μας πραγματοποιείται μέσω ψηφιακών καμπανιών μάρκετινγκ. Σου παρέχουν τη δυνατότητα να βρίσκεσαι στην αγορά ενδιαφέροντος άμεσα, με διάρκεια και κυρίως λαμβάνοντας μετρήσιμα αποτελέσματα.

Εξίσου σημαντικές είναι και οι διακρίσεις-αναγνωρίσεις που έχει λάβει το έργο κατατάσσοντάς το στα σημαντικότερα της Κύπρου, τραβώντας βλέμματα τόσο από την εγχώρια αγορά όσο και από το εξωτερικό.

Κάθε χρόνο το πλάνο μάρκετινγκ καταρτίζεται με ένα συνδυασμό από δραστηριότητες οι οποίες περιλαμβάνουν δημόσιες σχέσεις, δημοσιεύσεις σε έντυπα και στον ηλεκτρονικό τύπο στο εξωτερικό και εγχώρια, Outdoor Advertising, Digital Marketing Campaigns, Content Marketing, Influencer Marketing ενώ το 2022 εντάχθηκε στην επικοινωνιακή στρατηγική και το ραδιόφωνο. Παράλληλα, το 2022, ξεκίνησαν εκ νέου οι συμμετοχές σε εκθέσεις, συνέδρια και summits τα οποία παρέχουν τη δυνατότητα, σε εκπροσώπους της εταιρείας, φυσικής παρουσίας και για κατ’ ιδίαν συναντήσεις (H2H) με πιθανούς επενδυτές, με έμφαση στο Residential Sales αλλά όχι μόνο.

Ποιο το μήνυμά σας λίγο πριν το τέλος του έτους και τι να αναμένουμε από τη Μαρίνα Αγίας Νάπας το 2023;

Θα επιλέξω να κλείσω με μια κατά τα άλλα συνηθισμένη φράση, για την οποία η ιστορία των τελευταίων δύο ετών απέδειξε ότι δεν πρέπει να θεωρούμε τίποτα ως δεδομένο. Υγεία και ευημερία. Τα χρειαζόμαστε όλοι!

Σε ό,τι αφορά την πορεία και την εξέλιξη της εμβληματικής Μαρίνας Αγίας Νάπας, ο πήχης για εμάς έχει ανέβει ψηλά και αυτό είναι φυσικό συνεπακόλουθο της πορείας του έργου και των εξελίξεων. Είναι άλλωστε από το καλοκαίρι του 2022, το απόλυτο Hot Spot της Κύπρου. Αναμφίβολα η επόμενη χρονιά θα είναι ακόμα μια σημαντική χρονιά για τη Μαρίνα Αγίας Νάπας, καθώς την άνοιξη του 2023 θα πραγματοποιηθεί η παράδοση του Ανατολικού Πύργου.

Είμαστε βέβαιοι ότι τα επόμενα χρόνια ο πήχης θα ανέβει ακόμα ψηλότερα. Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, και στη Μαρίνα Αγίας Νάπας το γνωρίζουμε πολύ καλά αυτό. Οι προσκλήσεις θέτουν τους στόχους και οι στόχοι με τη σειρά τους καθορίζουν το επίπεδο της επιτυχίας. Η επιτυχία αποτελεί υπόσχεση και υποχρέωση όλων εμάς που εργαζόμαστε στη Μαρίνα Αγίας Νάπας, για την υλοποίηση του οράματος των επενδυτών αλλά κυρίως για την τοπική και την ευρύτερη κοινωνία της Κύπρου και τέλος για κάθε έναν από εμάς ξεχωριστά.

Εύχομαι ολόψυχα το νέος έτος να φέρει υγεία και «ήρεμες θάλασσες» για όλους μας και καλές γιορτές.

 

  

 

Δειτε Επισης

Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ