Powered by

Γ. Καρούσος: Κατάλληλη χώρα για να επενδύσει μια αεροπορική η Κύπρος

Για την επερχόμενη κρίση στις αερομεταφορές, κυρίως λόγω της αύξησης των καυσίμων, μίλησε ο Υπουργός Μεταφορών, Γιάννης Καρούσος, στο 44ο Cyprus Hotel Summit & Exhibition.

Ο κ. Καρούσος αναφέρθηκε στην αύξηση της συνδεσιμότητα της Κύπρου, τόσο από αέρος όσο και από τη θάλασσα. «Μπορούμε να υπερηφανευόμαστε ότι έχουμε πετύχει το στόχο για τη δημιουργία κατάλληλου περιβάλλοντος. Η Κύπρος είναι η κατάλληλη χώρα για να επενδύσει μία αεροπορική εταιρεία», είπε.

Σημείωσε ακόμη ότι δεν είναι απαραίτητο ως χώρα να διαθέτουμε μία κρατική αεροπορική εταιρεία και αναφέρθηκε στις πρόσφατες ανακοινώσεις των αεροπορικών εταιρειών για αύξηση των θέσεων τους στα αεροδρόμια της Κύπρου.

Μίλησε επίσης για συντονισμό μεταξύ του Υπουργείου του, του Υφυπουργείου Τουρισμού και του διαχειριστή των αεροδρομίων, και βάση αυτής της συνεργασίας τόνισε ότι μπορούμε να ξεπεράσουμε τα επίπεδα του 2019 την επόμενη χρονιά.

Για την περίοδο της πανδημίας αναφέρθηκε στα βήματα που έκανε η Κύπρος, όπως τη δημιουργία του Cyprus Flight Pass, την κατηγοριοποίηση των χωρών και των εξετάσεων στα αεροδρόμια. «Δείξαμε ότι καταλαβαίνουμε από τα θέματα των αερομεταφορών και μας στήριξαν οι εταιρείες», είπε.

Αναφέρθηκε στο καινούργιο σχέδιο κινήτρων το οποίο έχει δύο αποστολές: Πρώτον να κρατήσει τους υφιστάμενους προορισμούς και να προσθέσει καινούργιους, με στόχο μέχρι το 2027 να φτάσουμε τα 13,7 εκατ. επιβατική κίνηση. Δεύτερο είναι η μείωση του κόστους στις υπηρεσίες εδάφους.

Ο ίδιος θεωρεί την μεγαλύτερη κρίση το ζήτημα του περιβάλλοντος. «Οι χώρες δεν έχουν καταφέρει να επικοινωνήσουν σωστά το πρόβλημα. Κάποιοι το λένε κλιματική αλλαγή, εγώ το λέω κλιματική κρίση», τόνισε, και αναφέρθηκε σε τρία σημεία που προβλέπει να εντείνουν την κρίση.

Πρώτον την φορολόγηση των καυσίμων που θα έχουν τα αεροπλάνα, δεύτερον ότι στην εμπορία ρύπων μπαίνουν όλες οι αεροπορικές στην Ευρώπη και τρίτον η υποχρέωση των αεροπορικών να ανεφοδιάζονται με  μείγμα καυσίμων.

«Αυτό θα έχει ένα κόστος ύψους 18 δισ. προς τους επιβάτες», υπογράμμισε, και αναφέρθηκε στις προτάσεις που έχει καταθέσει η Κύπρος στην Ε.Ε.

Δειτε Επισης

Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια
ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki... Παίρνει σάρκα και οστά η συγχώνευση με Hellenic Life και Παγκυπριακή Ασφαλιστική
Θεσπίζεται με σφαγίδα Υπουργικού ο Εθνικός Μηχανισμός Ελέγχου Άμεσων Ξένων Επενδύσεων-«Πρόκειται για θεσμική τομή»
Το...κοστούμι που ράβει για τον διάδοχο του Μιχάλη Καμμά ο Σύνδεσμος Τραπεζών-Τα προσόντα, οι ικανότητες και οι ευθύνες
Τζ. Κωνσταντίνου Παναγιώτου: Η διαφθορά στην Κύπρο και αυτό που έρχεται να καταπολεμήσει δραστικά η πρόταση του ΔΗΣΥ
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ
Χάσμα και ολοταχώς προς αδιέξοδο για την ΑΤΑ-Κρατά ζωντανή στον... αναπνευστήρα την προοπτική ο Παναγιώτου
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών