Powered by

Η Nespresso ξεκινάει το καλοκαίρι με Βραζιλιάνικη διάθεση με την Alessandra Ambrosio

Οι καλοκαιρινοί καφέδες για το 2022 της Nespresso έχουν φτάσει, μια σειρά από τροπικά εμπνευσμένα χαρμάνια από τη Βραζιλία και την Alessandra Ambrosio ώς μούσα της καμπάνιας. Εμπνευσμένες από τις υπέροχες γεύσεις των τροπικών περιοχών και προς τιμή του εθνικού ποτού της Βραζιλίας, το Caipirinha, οι νέες γεύσεις Barista Creations Liminha over Ice και Exotic Liminha over Ice πρωταγωνιστούν στην νέα καμπάνια. Το κίτρινο λεμόνι και τα τροπικά φύλλα που κοσμούν τα καλοκαιρινά σχέδια της Nespresso αποτελούν φόρο τιμής στο ζωντανό τοπίο της Βραζιλίας το οποίο αποσκοπεί στην ένωση ανθρώπων σε μια γιορτή ευτυχίας και θετικής ενέργειας. Το ίδιο διάστημα λανσάρουν και οι αγαπημένοι Ice Coconut Flavour, Tropical Coconut, Leggero και Intenso on Ice. Μπορείτε να βρείτε όλους τους καλοκαιρινούς καφέδες εδώ: www.nespresso.com.cy

 

Επιπρόσθετα, η καμπάνια ενθαρρύνει τους λάτρεις του καφέ να αφιερώσουν χρόνο σε δραστηριότητες που προωθούν την ευεξία. Είτε αυτό είναι ένας πρωινός καφές εσπρέσο μαζί με άσκηση γιόγκα, είτε ένας παγωμένος καφές κατά την αναζήτηση πληροφοριών και μελέτης, ο καφές θα είναι το βασικό στοιχείο που θα βοηθήσει να διατηρηθούν αυτές οι πρακτικές. Για να διοχετευθεί αυτή η συνειδητή ενέργεια η  Nespresso προτείνει θετικά μάντρα καθ’ όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν, με δυο από αυτά  – ‘Brew, Breathe, Bloom’ and ‘Inhale, Exhale, Enjoy’ να εμφανίζονται σε κούπες καφέ Mug περιορισμένης έκδοσης.

 

Μαζί με τα προσεγμένα μάντρα και τους νέους εξωτικούς καφέδες για κρύο καφέ, η καλοκαιρινή συλλογή της Nespresso θα ζωντανέψει μέσω του campaign video, το οποίο προβάλει τελετουργίες ευεξίας με την Alessandra Ambrosio εμπνευσμένα από την Βραζιλία και ενισχυμένα από έναν υπέροχο καφέ.

H Alessandra Ambrosio, σχολιάζοντας τη συμμετοχή της στην καλοκαιρινή καμπάνια της Nespresso, δήλωσε:

 

 

 

«Το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου και ως Βραζιλιάνα είμαι τόσο περήφανη που είμαι το κεντρικό πρόσωπο μιας καμπάνιας που είναι εμπνευσμένη από την πατρίδα μου. Λατρεύω την έννοια ενός καφέ που σηματοδοτεί σημαντικές στιγμές προβληματισμού κατά την διάρκεια της ημέρας. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που θα συμμετάσχω σε μια τέτοια αναζωογονητική καμπάνια και θα συνεργαστώ με τη Nespresso για να ζωντανέψουμε αυτές τις νόστιμες συνταγές, τα καλοκαιρινά αξεσουάρ και τον ποιοτικό καφέ – και πραγματικά το Liminha over Iceείναι βραζιλιάνικο καλοκαίρι σε ένα ποτήρι!»

 

Follow @nespresso @nespresso.gr για νέες ενημερώσεις από την Nespresso.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Ουσιαστικό βήμα για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία του εθνικού VIS
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Άλλη μια πρώην υπεραγορά Παπαντωνίου έγινε Σκλαβενίτης...Με αμείωτη ένταση το πλάνο πλήρους ενσωμάτωσης
Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Εξαγόρασε Hadjipieris Dairy και έρχεται στην Κύπρο η ΟΜΗΡΟΣ-Συνολικές επενδύσεις 30 εκατ. την επόμενη πενταετία
Ο Κύπριος Γιάννης Ιωάννου νέος Group CFO στον όμιλο ΤΙΤΑΝ-«Αυτό δεν είναι απλώς ένα επαγγελματικό ορόσημο»
CBN Young Dragon Awards: Ξεκίνησε το open call για τις υποψηφιότητες-Πού και πώς μπορούν να υποβληθούν
Γιάννης Γεωργούλας: Ουσιαστικά βήματα σε ψηφιακή πολιτική, έρευνα και καινοτομία-Δημιουργικός ο ρόλος του ΔΗΣΥ
Μάριος Ταννούσης: Πολύ σημαντικό και θετικό βήμα ο Εθνικός Μηχανισμός Ελέγχου ΑΞΕ-Το όφελος για την Κύπρο