Η Nespresso ξεκινάει το καλοκαίρι με Βραζιλιάνικη διάθεση με την Alessandra Ambrosio

Οι καλοκαιρινοί καφέδες για το 2022 της Nespresso έχουν φτάσει, μια σειρά από τροπικά εμπνευσμένα χαρμάνια από τη Βραζιλία και την Alessandra Ambrosio ώς μούσα της καμπάνιας. Εμπνευσμένες από τις υπέροχες γεύσεις των τροπικών περιοχών και προς τιμή του εθνικού ποτού της Βραζιλίας, το Caipirinha, οι νέες γεύσεις Barista Creations Liminha over Ice και Exotic Liminha over Ice πρωταγωνιστούν στην νέα καμπάνια. Το κίτρινο λεμόνι και τα τροπικά φύλλα που κοσμούν τα καλοκαιρινά σχέδια της Nespresso αποτελούν φόρο τιμής στο ζωντανό τοπίο της Βραζιλίας το οποίο αποσκοπεί στην ένωση ανθρώπων σε μια γιορτή ευτυχίας και θετικής ενέργειας. Το ίδιο διάστημα λανσάρουν και οι αγαπημένοι Ice Coconut Flavour, Tropical Coconut, Leggero και Intenso on Ice. Μπορείτε να βρείτε όλους τους καλοκαιρινούς καφέδες εδώ: www.nespresso.com.cy

 

Επιπρόσθετα, η καμπάνια ενθαρρύνει τους λάτρεις του καφέ να αφιερώσουν χρόνο σε δραστηριότητες που προωθούν την ευεξία. Είτε αυτό είναι ένας πρωινός καφές εσπρέσο μαζί με άσκηση γιόγκα, είτε ένας παγωμένος καφές κατά την αναζήτηση πληροφοριών και μελέτης, ο καφές θα είναι το βασικό στοιχείο που θα βοηθήσει να διατηρηθούν αυτές οι πρακτικές. Για να διοχετευθεί αυτή η συνειδητή ενέργεια η  Nespresso προτείνει θετικά μάντρα καθ’ όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν, με δυο από αυτά  – ‘Brew, Breathe, Bloom’ and ‘Inhale, Exhale, Enjoy’ να εμφανίζονται σε κούπες καφέ Mug περιορισμένης έκδοσης.

 

Μαζί με τα προσεγμένα μάντρα και τους νέους εξωτικούς καφέδες για κρύο καφέ, η καλοκαιρινή συλλογή της Nespresso θα ζωντανέψει μέσω του campaign video, το οποίο προβάλει τελετουργίες ευεξίας με την Alessandra Ambrosio εμπνευσμένα από την Βραζιλία και ενισχυμένα από έναν υπέροχο καφέ.

H Alessandra Ambrosio, σχολιάζοντας τη συμμετοχή της στην καλοκαιρινή καμπάνια της Nespresso, δήλωσε:

 

 

 

«Το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου και ως Βραζιλιάνα είμαι τόσο περήφανη που είμαι το κεντρικό πρόσωπο μιας καμπάνιας που είναι εμπνευσμένη από την πατρίδα μου. Λατρεύω την έννοια ενός καφέ που σηματοδοτεί σημαντικές στιγμές προβληματισμού κατά την διάρκεια της ημέρας. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που θα συμμετάσχω σε μια τέτοια αναζωογονητική καμπάνια και θα συνεργαστώ με τη Nespresso για να ζωντανέψουμε αυτές τις νόστιμες συνταγές, τα καλοκαιρινά αξεσουάρ και τον ποιοτικό καφέ – και πραγματικά το Liminha over Iceείναι βραζιλιάνικο καλοκαίρι σε ένα ποτήρι!»

 

Follow @nespresso @nespresso.gr για νέες ενημερώσεις από την Nespresso.

Δειτε Επισης

City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food
Αυτά είναι τα καλύτερα αεροδρόμια στον κόσμο
«Τροχοδρομεί» σε επενδύσεις για μακρινούς προορισμούς η Aegean
H σημασία της προβολής της Κύπρου ως προορισμού που προσφέρει καλό και φρέσκο ψάρι