Powered by

Στις δρομολογημένες πτήσεις το βάρος για τον τουρισμό το χειμώνα

Οι δρομολογημένες πτήσεις και όχι οι ναυλωμένες (charter flights) θα σηκώσουν το βάρος για τον εισερχόμενο τουρισμό τους χειμερινούς μήνες και ίσως μέχρι και τον ερχόμενο Μάρτιο, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος, τονίζοντας πως αυτό αναδεικνύει τη σημασία μιας στοχευμένης εκστρατείας, τόσο για διατήρηση της υφιστάμενης συνδεσιμότητας, αλλά και δημιουργίας νέου ενδιαφέροντος για θέσπιση νέων δρομολογίων.

Μιλώντας στο ΚΥΠΕ από το Μόναχο όπου βρίσκεται για επαφές με στόχο την προώθηση του κυπριακού τουρισμού, ο κ. Περδίος εξήγησε ότι η αβεβαιότητα που παραμένει σε σχέση με τον κορωνοϊό και οι φόβοι για μια ενδεχόμενη έξαρση των κρουσμάτων τους χειμερινούς μήνες αποτρέπει τους οργανωτές ταξιδίων να αναλάβουν το ρίσκο για προγραμματισμό ναυλωμένων πτήσεων.

«Συνεπώς για τον φετινό χειμώνα και μέχρι ίσως τον Μάρτιο, η βασική ταξιδιωτική κίνηση προς την Κύπρο θα είναι μέσω δρομολογημένων πτήσεων και όχι ναυλωμένων πτήσεων και αυτό γιατί λόγω της πανδημίας οι οργανωτές ταξιδίων είναι διστακτικοί να πάρουν το ρίσκο που συνεπάγεται μια ναυλωμένη πτήση», είπε.

Όπως ανέφερε, «αυτό για μας σημαίνει ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό να διατηρήσουμε τις δρομολογημένες πτήσεις του χειμώνα ή και όπου μπορούμε να τις αυξήσουμε και σε αυτό το πλαίσιο είναι ενθαρρυντικά τα μηνύματα που λαμβάνουμε από την Hermes, η οποία λέει ότι θα είναι αρκετά σημαντικό το πρόγραμμα δρομολογημένων πτήσεων προς την Κύπρο τον χειμώνα που έρχεται».

«To σημαντικό είναι ότι φαίνεται ότι διατηρούμε ένα μεγάλο ποσοστό των δρομολογημένων πτήσεων (κυρίως από χώρες της ΕΕ)», πρόσθεσε, εξηγώντας ότι σε αυτό συνέτεινε η σταθερότητα που επέφερε η εφαρμογή του ευρωπαϊκού ψηφιακού πιστοποιητικό κατά του Covid.

«Αυτό σημαίνει ότι η χειμερινή εκστρατεία διαφήμισης γίνεται ακόμη πιο σημαντική και συνεπάγεται ότι θα δαπανήσουμε περισσότερα χρήματα για την εκστρατεία του χειμώνα σε σύγκριση με το καλοκαίρι, αφού τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχει και η συνεισφορά των ιδίων των οργανωτών ταξιδίων, οι οποίοι είχαν να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση», εξήγησε ο Υφυπουργός Τουρισμού.

Σύμφωνα με τον κ. Περδίο, η καμπάνια «πρέπει να είναι πιο δυναμική και πιο στοχευμένη με δύο πτυχές, να διατηρηθεί το ενδιαφέρον για ταξίδια από αγορές από τις οποίες υπάρχουν δρομολογημένες πτήσεις, και δεύτερος στόχος να δημιουργηθεί ενδιαφέρον και από άλλες αγορές ούτως ώστε να έχουμε και από δρομολογημένες πτήσεις από νέους προορισμούς».

Εξήγησε ακόμη ότι προτού εξετάσουν τη θέσπιση ενός νέου δρομολογίου, οι αεροπορικές εταιρείες το πρώτο πράγμα που εξετάζουν είναι αν υπάρχει εκστρατεία προώθησης. «Θέλουν οι ίδιοι να γνωρίζουν αν υπάρχουν ενέργειες ή μια εκστρατεία για δημιουργία ενδιαφέροντος», είπε.

Εκτίμηση για αφίξεις στο 40% του 2019

Για την εικόνα για το 2021, ο κ. Περδίος είπε πως αν και δεν εκδόθηκαν τα επίσημα στοιχεία από την Στατιστική Υπηρεσία, φαίνεται πως ο Σεπτέμβριος κινήθηκε αντίστοιχα στα ποσοστιαία επίπεδα του Αυγούστου.

Όπως είπε, αυτό σημαίνει ότι οι τουριστικές αφίξεις για όλο το 2021 πλησιάζουν το 40% των αντίστοιχων αφίξεων του 2019, με τον Σεπτέμβρη να κυμαίνεται γύρω στο 60% της αντίστοιχης περιόδου του 2019, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα αναμένεται να κινηθεί και ο Οκτώβριος λόγω της ραγδαίας αύξησης της ταξιδιωτικής κίνησης από τη Βρετανία.

«Οπόταν το γενικότερο συμπέρασμα είναι ότι το δεύτερο μισό του χρόνου θα κυμανθεί γύρω στο 60% σε σχέση με το 2019 κάτι που μας επιτρέπει, αν συνεχιστεί αυτή η τάση, να ξεκινήσουμε το 2022 από διαφορετική αφετηρία», είπε, υπενθυμίζοντας πως το 2021 ξεκίνησε με τις τουριστικές αφίξεις να περιορίζονταν στο 20% σε σύγκριση με τα δεδομένα του 2019.

Υπενθύμισε δε ότι το 2020 ο αριθμός των ναυλωμένων πτήσεων από την Βρετανία (τη βασική αγορά της Κύπρου) ήταν πολύ περιορισμένος, ενώ Ρωσία δεν άνοιξε ποτέ για ναυλωμένες πτήσεις.

«Αυτό δείχνει ότι ιδιαίτερα στους χειμερινούς μήνες η Κύπρος πρέπει να επενδύσει στις δρομολογημένες πτήσεις, όχι μόνο στους οργανωτές ταξιδίων αλλά και στους μεμονωμένους ταξιδιώτες έτσι ώστε να μπορέσει η Κύπρος να επιμηκύνει τη σεζόν και να παλέψει με αξιώσεις τους χειμερινούς μήνες», κατέληξε.

Ο κ. Περδίος βρισκόταν χθες στην Κοπεγχάγη και σήμερα στο Μόναχο για επαφές και εκδηλώσεις προβολής της νέας κατεύθυνσης και της νέας τουριστικής ταυτότητας στην τουριστική βιομηχανία και στα ΜΜΕ. Εξάλλου μέχρι το τέλος του έτους, ο κ. Περδίος αναμένεται να ταξιδέψει στα Εμιράτα, τη Βρετανία την Πολωνία και την Ουκρανία.

Δειτε Επισης

Aegean: Έξοδος στις αγορές με επταετές ομόλογο-Στο 3,7 με 4,05% το εύρος επιτοκίου
Lordos Hotels: Στα σκαριά η ανακαίνιση του Golden Bay-Οι επενδύσεις που έγιναν στα ξενοδοχεία του ομίλου
Νέος πρόεδρος της ΕΤΑΠ Πάφου για την διετία 2025-2027 ο Μιχάλης Μίτας
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
«Αποκαλύφθηκε» το Palm Beach Resort...Με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση παρουσίασης του έργου (pics)
Η μεγάλη νικήτρια του διαγωνισμού «Scan & Win» της Emirates-Mια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία στο Ντουμπάι
Μαρίνα Αγίας Νάπας και Μαρίνα Παραλιμνίου σε κοινή γραμμή πλεύσης...Υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα
Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access
Shaul Keinan: Συνήθως βλέπουμε αριθμούς και επενδυτική δυναμική, αλλά...Η πραγματική αξία του Palm Beach Resort