Powered by

Ριζικό lifting στους εμπορικούς χώρους του αεροδρομίου Λάρνακας(pics)

Μια βελτιωμένη και άνετη ταξιδιωτική εμπειρία προσφέρουν στο επιβατικό κοινό οι ανακαινισμένοι εμπορικοί χώροι εντός του Αεροδρομίου Λάρνακας.

Η Hermes Airports, διαχειρίστρια εταιρεία των αεροδρομίων Λάρνακας και Πάφου, σε συνεργασία με τις εταιρείες Cyprus Airports Duty Free και Cyprus Airports F&B Ltd., κατήρτισε ένα ολοκληρωμένο πλάνο για τον εκμοντερνισμό και ανάπτυξη των χώρων του αεροδρομίου με έργα αξίας 20 εκατομμυρίων ευρώ. ​

​Η ανακαίνιση του εμπορικού χώρου, που ξεκίνησε το 2019 και διήρκησε 20 μήνες, αφορά την ανέγερση 11 αναβαθμισμένων concepts καταστημάτων και 11 καφεστιατορίων. Οι νέοι, μοντέρνοι εμπορικοί χώροι προσφέρουν βέλτιστη διακίνηση των επιβατών ενώ σχεδιάστηκαν με σκοπό να συμβάλλουν καθοριστικά στην αύξηση του αριθμού των επιβατών, αλλά και στη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας. Παράλληλα, η άφιξη νέων brands στα καταστήματα και τα καφεστιατόρια θα ικανοποιήσουν ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτών προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία.​

​Οι χώροι, συνολικής έκτασης 6731 τ.μ., έχουν έντονα στοιχεία και λεπτομέρειες από τον πολιτισμό, την κουλτούρα και την  αρχιτεκτονική της Κύπρου, το οποίο εμπίπτει στο ευρύτερο πλαίσιο του έργου του Sense of Place που εδώ και χρόνια υλοποιείται στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου.

 

 

​Η δε είσοδος του εμπορικού χώρου φιλοξενεί το νέο έργο τέχνης της Μαρίας Λοϊζίδου, «Φτερωτοί Μετανάστες», δίνοντας μια μικρή γεύση του τι πρόκειται να δει ο επιβάτης εντός των χώρων.

Σε δήλωσή του, ο Ανώτερος Διευθυντής Εμπορικού της Hermes Airports, Ηλίας Λιόλιος ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που παρουσιάζουμε ένα από τα μεγαλύτερα projects που πραγματοποιήθηκαν ποτέ στο Αεροδρόμιο Λάρνακας. Είμαστε σίγουροι πως οι νέοι, ανακαινισμένοι, εμπορικοί χώροι των καταστημάτων και καφεστιατορίων θα προσφέρουν μια ανανεωμένη, μοναδική εμπειρία στο επιβατικό κοινό καθώς αντλήσαμε στοιχεία από την κυπριακή παράδοση, εμπνευστήκαμε από τις αυλές των σπιτιών μας, από τα πιθάρια της Λαπήθου και από την καλαθοπλεχτική που κάνουν στα ορεινά χωριά της χώρας μας. Ιδιαίτερες ευχαριστίες θα θέλαμε να δώσουμε στους συνεργάτες μας Cyprus Airports F&B και Cyprus Airports Duty Free για την αγαστή συνεργασία καθ’ όλη την διάρκεια υλοποίησης του έργου».

O Γενικός Διευθυντής της Cyprus Airports F&B, Οδυσσέας Γεωργίου δήλωσε «Στους νέους χώρους των καφεστιατορίων αξιοποιήσαμε τα ήδη επιτυχημένα concepts που υπήρχαν ενώ στη βεντάλια μας προσθέσαμε και καινούρια brands. Παράλληλα,  έχουμε ζωντανή παρασκευή φαγητών από κουζίνες του κόσμου που καλύπτουν όλες τις διατροφικές τάσεις και προτιμήσεις, ενώ έχουμε δημιουργήσει προσφέρουμε καθώς και εντελώς νέα concepts που προσφέρουν μια αυθεντική γεύση από την Κυπριακή κουζίνα».​

​Ο Διευθυντής Ανάπτυξης & Καινοτομίας Επιχειρήσεων της Cyprus Airports Duty Free, Σέργιος Σέργιου δήλωσε «Οι χώροι των καταστημάτων προσφέρουν άνεση διακίνησης σε όλους τους επιβάτες οι οποίοι μπορούν να βρουν νέα brands αλλά και την δική μας σειρά από κυπριακά ποτά τα οποία παράγουμε σε τοπικούς παραγωγούς με την ετικέτα των κυπριακών αεροδρομίων».

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες από τους νέους ανακαινισμένους χώρους:  

  

  

 

 

 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Δειτε Επισης

Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama