Χάρης Λοϊζίδης: Η Εθνική Στρατηγική για τον Τουρισμό καθοδηγεί τις ενέργειές μας

Με κύριο θέμα του το πρόσφατο 43ο Συνέδριο και την Έκθεση του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων, κυκλοφόρησε στις αρχές Αυγούστου το περιοδικό «Ξενοδόχος», με ανανεωμένο και μοντέρνο σχεδιασμό.

Παρά τις αρνητικές συνθήκες που υποβάλλει τον βασικότερο αιμοδότη της κυπριακής οικονομίας, η πανδημία Covid-19, ο ΠΑΣΥΞΕ και μέσα από το εκφραστικό του όργανο, στέλνει μηνύματα αισιοδοξίας και αυστηρής αφοσίωσης στις βραχυπρόθεσμες προσπάθειες ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος του νησιού.

 

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου, κ. Χάρης Λοϊζίδης, τόσο μέσα από την ομιλία του στην εναρκτήρια τελετή του Συνεδρίου όσο και μέσα από άρθρο του στο περιοδικό, τονίζει ότι ο ΠΑΣΥΞΕ έχει ενεργοποιήσει πλάνο εξόδου από την κρίση με ορίζοντα το 2022. Σημειώνει δε, ότι οι ξενοδόχοι δεν χάνουν τον προσανατολισμό τους και παραμένουν επικεντρωμένοι στην επίτευξη των μεγάλων στόχων που έχουν τεθεί. Χαρακτηριστικά αναφέρει, επίσης, πως «η υλοποίηση της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό με ορίζοντα το 2030 συνεχίζει να καθοδηγεί κάθε πτυχή των ενεργειών μας».

Στο τεύχος 52 του «Ξενοδόχου» φιλοξενούνται, εξάλλου, πολλές κοινωνικές, περιβαλλοντικές και άλλες δράσεις του ΠΑΣΥΞΕ, όπως η πρώτη εκδήλωση του έργου «Μείωση της κατανάλωσης και διάθεσης πλαστικών μίας χρήσης στην τουριστική βιομηχανία στην Κύπρο, στην Ελλάδα και στη Μάλτα», γνωστό ως «SUPMed».

Ο «Ξενοδόχος» είναι το επίσημο περιοδικό του ΠΑΣΥΞΕ. Εκδίδεται τρεις φορές τον χρόνο, και διανέμεται σε αξιωματούχους του ευρύτερου δημόσιου τομέα, σε ηγετικά στελέχη του ιδιωτικού τομέα, καθώς και σε όλα τα μέλη του ΠΑΣΥΞΕ, διευθυντές ξενοδοχείων, ιδιοκτήτες εστιατορίων, εταιρείες εφοδιασμού του ξενοδοχειακού τομέα, ταξιδιωτικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες και άλλους. Αναρτάται, επίσης, στην ιστοσελίδα του ΠΑΣΥΞΕ.

Δειτε Επισης

Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food
Αυτά είναι τα καλύτερα αεροδρόμια στον κόσμο
«Τροχοδρομεί» σε επενδύσεις για μακρινούς προορισμούς η Aegean
H σημασία της προβολής της Κύπρου ως προορισμού που προσφέρει καλό και φρέσκο ψάρι
Με άνοδο της τάξης του 5,4% οι αφίξεις το πρώτο τρίμηνο-«Ευελπιστούμε ότι θα έχουμε ακόμη μια καλή επίδοση»
Εκστρατεία ΕΤΑΠ Πάφου για προσέλκυση επισκεπτών κατά την πασχαλινή περίοδο
Κώστας Κουμής: Τα τρία αρνητικά δεδομένα της φετινής χρονιάς και η αισιοδοξία για τις επιδόσεις του τουρισμού