Powered by

Σ. Περδίος: Πρέπει να βγούμε έξω και να προσελκύσουμε τουρίστες

Η πανδημία έχει διαλύσει τον τουρισμό και το σταδιακό άνοιγμα της αγοράς μα δίνει ορίζοντα ανάκαμψης ίσως το 2024. Αυτό ανέφερε ο Υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος μιλώντας ενώπιον του 43ου Συνεδρίου του ΠΑΣΥΞΕ υπογραμμίζοντας πως η στρατηγική για τον τουρισμό άρχισε να υλοποιείται από τον Ιανουάριο του 2020, με πολλές από τις ενέργειες να έχουν επισπευτεί. Πρόσθεσε πως από το περσινό πλάνο υλοποιήθηκε το 95% εγκαίρως και το 5% δεν υλοποιήθηκε επί σκοπού, ενώ για φέτος έχουμε ξεπεράσει το 60% υλοποίησης του πλάνου.

Η αλλαγή στο λογότυπο και της τουριστικής ταυτότητας της Κύπρου στο εξωτερικό είναι πλέον γεγονός, σημείωσε ο κ. Περδίος για να υπογραμμίσει πως έχει σημαντικό συμβολισμό το γεγονός ότι το λανσάρισμα της νέας ταυτότητας έγινε εν μέσω πανδημίας. Έγινε επί σκοπού, όχι για να δώσει μόνο κουράγιο προς τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό τομέα, αλλά και για να δωσει το μήνυμα στο εξωτερικό ότι η Κύπρος είναι εδώ, με αναβαθμισμένο τουριστικό προϊόν. «Για πρώτη φορά πιστεύω στα χρονικά του τουριστικού μάρκετινγκ δημιουργήθηκε μια ταυτότητα που μπορεί να αφομοιώσει την κάθε στιγμή και να έχει την ευελιξία να χρησιμοποιηθεί από όλους ανά πάσα στιγμή. Για κάθε μορφή τουρισμού».

Ο Υφυπουργός Τουρισμού ανέφερε πως ζούμε σε μια εποχή όπου χρειάζεται ευελιξία, όπου επιβάλλεται να γίνουν οι αναγκαίες αλλαγές, ενώ ήρθε η στιγμή να βγούμε προς τα έξω και να φέρουμε τουρισμό.

«Για κακή μας τύχη οι βασικές μας αγορές, Βρετανία και Ρωσία είναι εκτός ΕΕ. Το λέω διότι η μοναδική περιοχή της υφηλίου που παρουσιάζει πλαίσιο σταθερότητας για ταξίδια στο εξωτερικό είναι η ΕΕ. Δεν είναι λίγες και πρέπει να αντιληφθούμε πως το επόμενο 12μήνο είναι από εκεί που θα πρέπει να αντλήσουμε τουρισμό. Τώρα είναι η ευκαιρία για την Κύπρο να τους προσελκύσει».

Δειτε Επισης

Louis Hotels: Νέα εποχή για τον όμιλο το φετινό καλοκαίρι-Σημαντικές προσθήκες που ενισχύουν το δίκτυό του
Συνταξιοδοτικό: Καμπανάκι από Συμβούλιο Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας-Οι επτά συστάσεις και η ανάγκη άμεσων μέτρων
Ξεκαθαρίζει για χρεώσεις ανακλήσεων σε γκρίζα οχήματα ο ΣΕΜΗΟ-«Διαστρεβλωμένη εικόνα, απόλυτα νόμιμες»
Στρατηγική επένδυση για ψηφιακή κυριαρχία από την Cyta-Εξαγόρασε το data center της Simplex στη Λάρνακα
Θετική εντύπωση για τα ξενοδοχεία της Αγίας Νάπας από τουριστικούς πράκτορες της Μολδαβίας
ΑΛΜΑ στο… κενό-Πριν αλέκτορα φωνήσαι επιβεβαίωσε εαυτόν ο Οδυσσέας
Σε ποιους ελληνικούς προορισμούς οι τουρίστες ξοδεύουν τα περισσότερα, αλλά και τα λιγότερα
Κόλλησε στα γρανάζια της δικαιοσύνης η διαχείριση των ΜΕΔ-Δεν προχωρά η λειτουργία ειδικής δικαιοδοσίας
Η σύσταση της AMLA, οι αναβαθμισμένες απαιτήσεις και οι προκλήσεις συμμόρφωσης για τις ξένες επιχειρήσεις εντός της Ε.Ε.
Μάριος Κοσμά: Ήταν και θα είναι πάντα επενδυτικός προορισμός η Κύπρος-Πώς θα έρθουν παγκόσμιας εμβέλειας επενδυτές