Powered by

Στ. Καραμοντάνης: Ευρέως γνωστά brands στη Μαρίνα Αγίας Νάπας

«Η συνεργασία με την Joel Robuchon International αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών μας για την εξασφάλιση και συνάμα την ενίσχυση των παγκοσμίων κλάσεως προσφερόμενων υπηρεσιών στη Μαρίνα Αγίας Νάπας», δηλώνει στο InBusinessNews o Διευθύνων Σύμβουλος της Μαρίνας Αγίας Νάπας, Σταύρος Καραμοντάνης, κληθείς να σχολιάσει την πρόσφατη αποκλειστική συμφωνία που υπέγραψαν οι δύο πλευρές.  

Ο κ. Καραμοντάνης υπογραμμίζει πως η συνεργασία με την Joel Robuchon International καθιστά τη Μαρίνα Αγίας Νάπας το νέο hot spot για dining, επισημαίνοντας πως οι προσπάθειες επικεντρώνονται στην προσεκτική επιλογή των brands που θα ενταχθούν στη μεγάλη οικογένεια της Μαρίνας Αγίας Νάπας.

«Ως εκ τούτου», επισημαίνει, «έχοντας ως πυξίδα το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εμπορικής ζώνης, βρισκόμαστε σε συζητήσεις με ευρέως γνωστά brands, τόσο σε διεθνές όσο και σε τοπικό επίπεδο».

Πώς προέκυψε η συνεργασία με την Joel Robuchon International;

Η συνεργασία με την Joel Robuchon International αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών μας για την εξασφάλιση και συνάμα την ενίσχυση των παγκοσμίων κλάσεως προσφερόμενων υπηρεσιών στη Μαρίνα Αγίας Νάπας. Με γνώμονα το παραπάνω, αποτελούσε και συνεχίζει να αποτελεί μοναδική επιλογή για εμάς η προσεκτική προσέγγιση παγκοσμίου κλάσεως brands, όπως η Joel Robuchon International, τα οποία θα ανεβάσουν υψηλά τον πήχη των προσφερόμενων υπηρεσιών εξασφαλίζοντας παράλληλα μια μοναδική και απαράμιλλη συνολική εμπειρία στους χρήστες των υπηρεσιών.

Τι σημαίνει η συγκεκριμένη συνεργασία για την Μαρίνα Αγίας Νάπας;

Η συνεργασία με την Joel Robuchon International, καθιστά τη Μαρίνα Αγίας Νάπας το νέο hot spot για dining, ενώ παράλληλα την χαρακτηρίζει ως τον απόλυτο προορισμό γαστρονομίας, παρόμοιος του οποίου δεν υφίσταται στην Κύπρο μέχρι σήμερα. Δεν αποτελεί τυχαίο γεγονός ότι η έναρξη των ανακοινώσεων των συμφωνιών της εμπορικής ζώνης ξεκίνησε με την Joel Robuchon International, καθώς αποτελεί τη ναυαρχίδα των brands της εμπορικής ζώνης.

Αναμένονται άλλες παρόμοιου είδους ανακοινώσεις για την εμπορική ζώνη της Μαρίνας Αγίας Νάπας;

Αναμφίβολα, αποτελεί προτεραιότητα για εμάς η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε συνδυασμό με μια συνολικά μοναδική εμπειρία για τους ενοίκους, τους επισκέπτες, τους ιδιοκτήτες και τα πληρώματα σκαφών. Οι προσπάθειές μας επικεντρώνονται στην προσεκτική επιλογή των brands που θα ενταχθούν στη μεγάλη «οικογένεια» της Μαρίνας Αγίας Νάπας. Ως εκ τούτου, έχοντας ως πυξίδα το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εμπορικής ζώνης, βρισκόμαστε σε συζητήσεις με ευρέως γνωστά brands, τόσο σε διεθνές όσο και σε τοπικό επίπεδο. Το πρόγραμμα των συμφωνιών για την εμπορική ζώνη θα συνεχιστεί το αμέσως επόμενο διάστημα με μια σειρά νέων ανακοινώσεων.

Δειτε Επισης

Έτσι θα μοιάζει το The Landmark Nicosia-Το πρώτο Μarriott Autograph Collection ξενοδοχείο της Κύπρου
Τα είπε με το Δ.Σ. της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ξεναγών ο Κουμής-Παραγωγική η συζήτηση
Νέα ψηφιακή παρουσία του Fikardou Christmas Village-Ολοκληρωμένος οδηγός για τους επισκέπτες
Πράσινο για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης στα ξενοδοχεία από ΣΤΕΚ-Ενημερώνεται ο υπουργός Εργασίας
Στο 84,29% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Parklane Resort & Spa: Ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς με θεαματικό show από το Gabriele Rizzi Lab
Ο Χρίστος Αγγελίδης νέος Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ-Πότε αναλαμβάνει καθήκοντα
Εθελόντριες από το Ηνωμένο Βασίλειο παρείχαν υπηρεσίες σε κυπριακά καταφύγια-Ο ρόλος του Lordos Beach Hotel
Εταιρικές εκδηλώσεις στο Salt & Fire-Μια ολοκληρωμένη γαστρονομική εμπειρία
Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη