Στ. Καραμοντάνης: Ευρέως γνωστά brands στη Μαρίνα Αγίας Νάπας

«Η συνεργασία με την Joel Robuchon International αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών μας για την εξασφάλιση και συνάμα την ενίσχυση των παγκοσμίων κλάσεως προσφερόμενων υπηρεσιών στη Μαρίνα Αγίας Νάπας», δηλώνει στο InBusinessNews o Διευθύνων Σύμβουλος της Μαρίνας Αγίας Νάπας, Σταύρος Καραμοντάνης, κληθείς να σχολιάσει την πρόσφατη αποκλειστική συμφωνία που υπέγραψαν οι δύο πλευρές.  

Ο κ. Καραμοντάνης υπογραμμίζει πως η συνεργασία με την Joel Robuchon International καθιστά τη Μαρίνα Αγίας Νάπας το νέο hot spot για dining, επισημαίνοντας πως οι προσπάθειες επικεντρώνονται στην προσεκτική επιλογή των brands που θα ενταχθούν στη μεγάλη οικογένεια της Μαρίνας Αγίας Νάπας.

«Ως εκ τούτου», επισημαίνει, «έχοντας ως πυξίδα το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εμπορικής ζώνης, βρισκόμαστε σε συζητήσεις με ευρέως γνωστά brands, τόσο σε διεθνές όσο και σε τοπικό επίπεδο».

Πώς προέκυψε η συνεργασία με την Joel Robuchon International;

Η συνεργασία με την Joel Robuchon International αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών μας για την εξασφάλιση και συνάμα την ενίσχυση των παγκοσμίων κλάσεως προσφερόμενων υπηρεσιών στη Μαρίνα Αγίας Νάπας. Με γνώμονα το παραπάνω, αποτελούσε και συνεχίζει να αποτελεί μοναδική επιλογή για εμάς η προσεκτική προσέγγιση παγκοσμίου κλάσεως brands, όπως η Joel Robuchon International, τα οποία θα ανεβάσουν υψηλά τον πήχη των προσφερόμενων υπηρεσιών εξασφαλίζοντας παράλληλα μια μοναδική και απαράμιλλη συνολική εμπειρία στους χρήστες των υπηρεσιών.

Τι σημαίνει η συγκεκριμένη συνεργασία για την Μαρίνα Αγίας Νάπας;

Η συνεργασία με την Joel Robuchon International, καθιστά τη Μαρίνα Αγίας Νάπας το νέο hot spot για dining, ενώ παράλληλα την χαρακτηρίζει ως τον απόλυτο προορισμό γαστρονομίας, παρόμοιος του οποίου δεν υφίσταται στην Κύπρο μέχρι σήμερα. Δεν αποτελεί τυχαίο γεγονός ότι η έναρξη των ανακοινώσεων των συμφωνιών της εμπορικής ζώνης ξεκίνησε με την Joel Robuchon International, καθώς αποτελεί τη ναυαρχίδα των brands της εμπορικής ζώνης.

Αναμένονται άλλες παρόμοιου είδους ανακοινώσεις για την εμπορική ζώνη της Μαρίνας Αγίας Νάπας;

Αναμφίβολα, αποτελεί προτεραιότητα για εμάς η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε συνδυασμό με μια συνολικά μοναδική εμπειρία για τους ενοίκους, τους επισκέπτες, τους ιδιοκτήτες και τα πληρώματα σκαφών. Οι προσπάθειές μας επικεντρώνονται στην προσεκτική επιλογή των brands που θα ενταχθούν στη μεγάλη «οικογένεια» της Μαρίνας Αγίας Νάπας. Ως εκ τούτου, έχοντας ως πυξίδα το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εμπορικής ζώνης, βρισκόμαστε σε συζητήσεις με ευρέως γνωστά brands, τόσο σε διεθνές όσο και σε τοπικό επίπεδο. Το πρόγραμμα των συμφωνιών για την εμπορική ζώνη θα συνεχιστεί το αμέσως επόμενο διάστημα με μια σειρά νέων ανακοινώσεων.

Δειτε Επισης

Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ