TourInvest Cyprus

Louis Hotels: Το concept της άνετης διαμονής

InBusinessNews  28/04/2021 06:50
Louis Hotels: Το concept της άνετης διαμονής
TourInvest Cyprus

Louis Hotels: Το concept της άνετης διαμονής

InBusinessNews  28/04/2021 06:50

Στην εισαγωγή αναβαθμισμένων έξυπνων λύσεων για διατήρηση της υγιεινής και της καθαριότητας προχώρησε η Louis Hotels, έχοντας ως βασικό μέλημα ην προστασία της υγείας των επισκεπτών.

Όπως τονίζει η Πόπη Τάντα, chief commercial officer της Louis Hotels, η τεχνολογία έχει δώσει σημαντικά εργαλεία για αναβάθμιση του προσφερόμενου προϊόντος, σημειώνοντας ότι πρόκληση αποτελεί για τον όμιλο να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας, με στόχο να προσεγγίσει  άμεσα, στοχευμένα και αποτελεσματικά το κοινό του και να παραμείνει ανταγωνιστικός σε σχέση με άλλους προορισμούς.

Έξυπνα features
«Κατανοούμε την έννοια ενός τεχνολογικά έξυπνου ξενοδοχείου ως ενός ευρύτερου concept εύκολης και άνετης διαμονής. Με το δυναμικό πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης που ακολουθούμε, έχουμε θέσει σε προτεραιότητα την εξυπηρέτηση του κοινού μέσω των έξυπνων features που βρίσκει κάποιος στα ξενοδοχεία μας και ακολουθώντας σταθερά βήματα, με βάση τις δυνατότητές μας, εισάγουμε καινοτομίες», επισημαίνει η κ. Τάντα.

Στόχος της Louis Hotels είναι η εμπειρία να ξεκινά πολύ πριν ο επισκέπτης φτάσει με την καλύτερη του διάθεση και τις βαλίτσες του στο ξενοδοχείο. H διαμονή ξεκινά από τη στιγμή που ο πελάτης θα κάνει κράτηση από το smartphone του είτε μέσω του louishotels.com είτε από το app, #MyHappyPlace.

Διαβάστε ακόμα:

Το Identity Tower ο νέος οικιστικός πύργος της Λευκωσίας

Limassol Arena: Εντατικές εργασίες στο νέο γήπεδο (βίντεο)

Καινοτομία στην πανδημία
Τα τελευταία χρόνια η Louis Hotels έχει κάνει μεγάλα βήματα και προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες.                                                 

Το προηγούμενο καλοκαίρι, παρά τις χαμηλές πληρότητες, λειτούργησε σχεδόν όλα τα ξενοδοχεία στην Κύπρο, προχωρώντας παράλληλα σε σημαντικές αναβαθμίσεις στον τομέα της τεχνολογίας.                                                                            
«Αρχικά, έχοντας ως βασικό μέλημά μας την προστασία της υγείας των επισκεπτών μας, έχουμε εισαγάγει αναβαθμισμένες έξυπνες λύσεις για διατήρηση της υγιεινής και της καθαριότητας. Σε συνεννόηση με τους διαπιστευμένους συνεργάτες μας, εγκαταστήσαμε στις μονάδες μας τα πιο εξελιγμένα συστήματα, όπως θερμομετρητές και άλλα», αναφέρει η Πόπη Τάντα.

Παράλληλα, ο όμιλος κατάφερε με έξυπνα συστήματα να αυτοματοποιήσει τις διαδικασίες του check-in, χωρίς να δημιουργούνται ουρές στις εισόδους των ξενοδοχείων, στα εστιατόρια ή σε άλλους χώρους. Επίσης, προσάρμοσε όλα τα μενού του, ώστε να εμφανίζονται ηλεκτρονικά και να μην χρειάζεται οι επισκέπτες να ανατρέχουν σε έντυπα. 

Το app που αγαπήθηκε
Εν μέσω πανδημίας, η Louis Hotel λάνσαρε πέρσι το εύχρηστο app, #MyHappyPlace. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα, σε όσους την έχουν εγκατεστημένη, να απολαύσουν μια σειρά από πλεονεκτήματα και επιπλέον υπηρεσίες που προσφέρει η Louis Hotels. Παράλληλα, μέσω του application οι επισκέπτες μπορούν να προχωρήσουν σε web check-in πριν από την άφιξή τους στο ξενοδοχείο, ώστε να μην χάνουν χρόνο σε αναμονή και να ξεκινούν άμεσα τις διακοπές τους.

Μέσω του app, οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση στα εστιατόρια του κάθε ξενοδοχείου, αποφεύγοντας τον συνωστισμό και τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Η εφαρμογή χρησιμεύει παράλληλα για να δουν οι χρήστες όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει η μονάδα, πληροφορίες για το πρόγραμμα δραστηριοτήτων και γενικά όλα όσα θα κάνουν την διαμονή τους πιο άνετη.

«Άλλα features του app, που μπορεί να εκμεταλλευτεί το κοινό, είναι η δυνατότητα ζωντανής παρακολούθησης τιμών και προσφορών, ενημέρωση για τα νέα μας και εξαργύρωση των loyalty points. Οι πελάτες μας αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή το application, το χρησιμοποιούν και απαντούν θετικά γι’ αυτό στα ερωτηματολόγιά τους», εξηγεί σχετικά η chief commercial officer της Louis Hotels.

Παρών σε οnline εκθέσεις
Λόγω του περιορισμού των μετακινήσεων, φέτος ο όμιλος συμμετέχει ψηφιακά στις παγκόσμιες εκθέσεις τουρισμού. Ενδεικτικά, συμμετείχε πρόσφατα σε μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού που διεξάγονται ετησίως, την ITB Berlin, με μεγάλη επιτυχία.

«Μέσω της ειδικής πλατφόρμας είχαμε τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε τα ξενοδοχεία και τα πακέτα μας σε όλους τους συμμετέχοντες στην έκθεση. Πρόσφατα, μέσω της γνωστής εταιρείας SAP, επενδύσαμε σε ένα εντελώς καινούργιο λογισμικό. Επίσης, λειτουργούμε φέτος το νέο ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης και χειρισμού των τιμών μας. Τα πιο πάνω αποτελούν δύο σημαντικά εφόδια προς τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό», σημειώνει, μεταξύ άλλων η κ. Τάντα.

Παραδοσιακή φιλοξενία                                                                  
Η Louis Hotels, μέλος του Ομίλου Louis με παρουσία άνω των οκτώ δεκαετιών στον τουρισμό, έχει την τεχνογνωσία και αντιλαμβάνεται ποια στοιχεία του ψηφιακού μετασχηματισμού θα ενσωματώσει για να βελτιώσει την εμπειρία του ταξιδιώτη.                   

«Δεν είναι ο στόχος μας να γεμίσουμε τα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους με gadgets τελευταίας τεχνολογίας, γιατί οι επισκέπτες μας θέλουν να ζήσουν την τοπική, παραδοσιακή φιλοξενία που προσφέρει η Louis Hotels στις μονάδες της», υπογραμμίζει η Πόπη Τάντα.

Ο ιδανικός σύμμαχος
Βαδίζοντας στις αξίες που έχτισε στα χρόνια δραστηριοποίησής της στη βιομηχανία, η Louis Hotels βλέπει τον ψηφιακό μετασχηματισμό σαν ένα ιδανικό σύμμαχο για να ενισχύσει τις υπηρεσίες της και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.                                                    

«Στη Louis Hotels αντιληφθήκαμε έγκαιρα τη χρησιμότητα και την αξία που έχουν οι επενδύσεις σε έξυπνα συστήματα και υπηρεσίες. Με στοχευμένες ενέργειες, που προσφέρουν ακόμα περισσότερα στους πελάτες μας, αλλά και για να προσδώσουμε αξία στις μονάδες μας, ακολουθούμε ένα οργανωμένο πλάνο, υιοθετώντας έξυπνες λειτουργίες στα ξενοδοχεία μας», αναφέρει καταληκτικά η κ. Τάντα.

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας