Σε ευρωπαϊκά χέρια η Cyprus Airways

Σε ευρωπαϊκό όμιλο αεροπορικών εταιρειών αναμένεται να καταλήξει το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο της Cyprus Airways, την ώρα που πληθαίνουν οι φήμες ότι η S7, ο μεγαλύτερος ιδιωτικός όμιλος αεροπορικών εταιρειών στη Ρωσία, ο οποίος περιλαμβάνει την S7 Airlines, προτίθεται να πουλήσει το ποσοστό που κατέχει στον αερομεταφορέα.

Η Cyprus Airways βρίσκεται στη διαδικασία αλλαγής ιδιοκτησιακού καθεστώτος, ενώ οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται ενδεχομένως εντός της επόμενης εβδομάδας.

Ουσιαστικά, ο αερομεταφορέας περνά από ρωσικά σε ευρωπαϊκά χέρια, καθώς τόσο ο Ρώσος μεγαλομέτοχος όσο και η S7 θα πουλήσουν τα μερίδιά τους σε μεγάλο ευρωπαϊκό όμιλο αεροπορικών εταιρειών.

Διαβάστε ακόμα:

Τρίζει τα δόντια στις υπεραγορές για την Πρωτομαγιά η Ζέτα

Αντάρτικο υπεραγορών-Όσες θέλουν, να ανοίξουν την Πρωτομαγιά

Οι μεγαλομέτοχοι 20+ εταιρειών της Κύπρου

Οι νέοι ιδιοκτήτες αποφασίζουν για το καινούργιο πρόγραμμα
Σύμφωνα με πηγές της Cyprus Airways, το καλοκαιρινό πτητικό πρόγραμμα δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, καθώς θα πρέπει να είναι σύμφωνο με τις αποφάσεις του νέου Διοικητικού Συμβουλίου και των νέων ιδιοκτητών, ενώ η χειμερινή σεζόν ολοκληρώθηκε κανονικά για την εταιρεία στο τέλος Μαρτίου 2021.

Η μετάβαση στη νέα εποχή γίνεται με στόχο το καλώς νοούμενο συμφέρον της αεροπορικής εταιρείας και τον εμπλουτισμό του πτητικού της προγράμματος με νέα δρομολόγια.

Ωστόσο, οι ανακοινώσεις για την επανέναρξη των πτήσεων και το καλοκαιρινό πτητικό πρόγραμμα θα εξαρτηθούν από την πορεία της πανδημίας τόσο στην Κύπρο όσο και στις άλλες χώρες.

Στη ρωσική αγορά επικεντρώνεται η S7
Σε χθεσινό δημοσίευμα του aviator.aero, τονίστηκε ότι ο όμιλος S7, ο μεγαλύτερος ιδιωτικός όμιλος αεροπορικών εταιρειών στη Ρωσία, ο οποίος περιλαμβάνει την S7 Airlines, σκοπεύει να πουλήσει το μερίδιο 36,875% που κατέχει στην Cyprus Airways.

Η S7 εντάχθηκε στην Charlie Airlines, η οποία λειτουργεί με την επωνυμία Cyprus Airways, το 2016. Παρόλο που η αεροπορική εταιρεία ενδιαφερόταν να μελετήσει τις ιδιαιτερότητες της λειτουργίας κάτω από έναν ευρωπαϊκό φορέα, εντούτοις οι σχεδιασμοί έχουν αλλάξει μετά την πανδημία.

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, η απόφαση να πουλήσει το μερίδιο της Cyprus Airways, θα επιτρέψει στον Όμιλο να δώσει προτεραιότητα στις προσπάθειές του στη ρωσική αγορά, η οποία παρουσιάζει τις δικές της προκλήσεις και ευκαιρίες.

Το κόστος των χρηματοοικονομικών επενδύσεων σε μετοχές στα τέλη του 2020 ανήλθε σε 5,5 εκατ. δολάρια.

Η Charlie Airlines απέκτησε το δικαίωμα να εκτελεί πτήσεις με το εμπορικό σήμα της Cyprus Airways για 10 χρόνια το 2016, έναντι 2,3 εκατ. δολαρίων.

Τονίζεται ακόμα ότι η Cyprus Airways εκτελεί δρομολόγια με δύο αεροσκάφη A319 του στόλου της S7 Airlines.

Δειτε Επισης

Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ