Powered by

Αισιοδοξία για επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού ακτοπλοϊκής σύνδεσης

Ως ένα δύσκολο εγχείρημα, το οποίο ωστόσο το Υφυπουργείο δεν εγκαταλείπει, θεωρεί ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, Βασίλης Δημητριάδης, τις διαδικασίες για ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, εν αναμονή των θέσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για τη δυνατότητα προσφοράς καλύτερων όρων στις εταιρείες, που δεν επέδειξαν ενδιαφέρον στον αρχικό διαγωνισμό.

Μιλώντας στο ΚΥΠΕ, ο Βασίλης Δημητριάδης εκτιμά πως σε περίπου ένα μήνα θα μπορεί να ανακοινώσει, είτε νέα επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού, είτε ότι το εγχείρημα εγκαταλείπεται, σε περίπτωση που δεν υπάρξει θετική ανταπόκριση από τις Βρυξέλλες.

Ωστόσο ο ίδιος δηλώνει αισιόδοξος ότι θα δοθεί το πράσινο φως και πως, με τη συγγραφή ενός νέου διαγωνιστικού εγγράφου, που θα περιλαμβάνει πιο ευνοϊκούς όρους, θα υπάρξει το ανάλογο ενδιαφέρον. 

«Είχα κάνει επαφές με περίπου 15 διαφορετικούς μεταφορείς και οι λόγοι που δεν επέδειξαν ενδιαφέρον καταγράφηκαν και αξιολογήθηκαν», είπε και πρόσθεσε πως, πέραν από την πανδημία, εντοπίστηκαν επί μέρους θέματα, όπως το γεγονός ότι επρόκειτο για τακτική γραμμή, κάτι που δέσμευε τα πλοία ολόχρονα.

Ο ίδιος μετέβη πριν τρεις εβδομάδες στις Βρυξέλλες, σε μια προσπάθεια να εξασφαλιστούν καλύτεροι όροι, μεταξύ αυτών και η δημιουργία εποχικής (6-7 μήνες) αντί τακτικής γραμμής.

Αφού εξασφαλίσουμε αυτήν την ευελιξία, συνέχισε, θα μπούμε σε μια διαδικασία συγγραφής ενός νέου διαγωνιστικού εγγράφου, διαβουλευόμενοι ξανά με τους μεταφορείς, έτσι που σε όποια νέα απόπειρα επαναπροκήρυξης, να διασφαλίσουμε ότι θα υπάρχει ενδιαφέρον.

Υπέδειξε δε ότι, η οποιαδήποτε επαναπροκήρυξη, θα επιχειρηθεί εντός του έτους, ώστε η ακτοπλοϊκή σύνδεση να ξεκινήσει το 2022, ενώ εξέφρασε την εκτίμηση πως, με τον τρόπο που εξελίχθηκε η πανδημία και τα υγειονομικά δεδομένα και πρωτόκολλα, θα ήταν δύσκολο να λειτουργούσε η γραμμή από φέτος.

Το Υφυπουργείο, τόνισε, θέλει η όλη διαδικασία να γίνει σωστά, με διαφάνεια και να μην είναι ένα «πυροτέχνημα», που θα λειτουργήσει μόνο στα χρόνια που θα υπάρχει η επιδότηση από το κράτος.

Αναγνωρίζοντας πως πρόκειται για ένα δύσκολο εγχείρημα, ο Βασίλης Δημητριάδης διαβεβαίωσε ότι το Υφυπουργείο του είναι αποφασισμένο να εργαστεί σκληρά ώστε να βρεθεί εκείνη η φόρμουλα που θα προσελκύσει τις εταιρείες, αλλά ταυτόχρονα θα αγκαλιαστεί και από τον κόσμο.

«Είναι δύσκολο στοίχημα αλλά δεν εγκαταλείπουμε και είμαι αισιόδοξος ότι, στη νέα προσπάθεια, θα δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις να πετύχει», κατέληξε στις δηλώσεις του ο Υφυπουργός Ναυτιλίας.

 

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Η Wizz Air επαναφέρει τις πτήσεις μεταξύ Λάρνακας και Τελ Αβίβ
Το πρώτο Airbus A350 της Emirates με συνολική χωρητικότητα 312 επιβάτες (pics)
EasyJet: Υπερδιπλασιάζει το μέρισμα μετά το άλμα κερδών
Ο αγαπημένος καφές των Kawacom’s Ipanema Espresso τώρα και drive thru στη Λευκωσία
Στο 84,31% η συμμετοχή της E.V.H. Investments στην Salamis-Αγόρασε άλλες 9.000 μετοχές
ΕΤΑΠ: Η Πάφος στους πιο πράσινους προορισμούς και «αργυρή» για τις ακτές της
Τα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου στον αστερισμό των Χριστουγέννων-Οι εκδηλώσεις της Hermes
Έτσι θα μοιάζει το The Landmark Nicosia-Το πρώτο Μarriott Autograph Collection ξενοδοχείο της Κύπρου
Τα είπε με το Δ.Σ. της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ξεναγών ο Κουμής-Παραγωγική η συζήτηση
Νέα ψηφιακή παρουσία του Fikardou Christmas Village-Ολοκληρωμένος οδηγός για τους επισκέπτες