Τουρισμός: Στα σκαριά καμπάνια €4 εκατ για προβολή της Κύπρου
06:51 - 03 Φεβρουαρίου 2021
Στην αρχή μιας ακόμα δύσκολης τουριστικής χρονιάς, το αρμόδιο Υφυπουργείου ετοιμάζει πυρετωδώς το πλάνο επανεκκίνησης του τουριστικού τομέα για το 2021.
Αιχμή του δόρατος της όλης προσπάθειας αποτελούν οι δράσεις μάρκετινγκ και προβολής του νησιού, για τα οποίες το Υφυπουργείο έχει στη διάθεση του ποσό €20 εκατ, όπως προβλέπεται στον προϋπολογισμό του.
Διαβάστε ακόμα:
Το market share του ΧΑΚ
Λεφτά υπάρχουν… αλλά δανεικά
Όπως ανέφερε ο αρμόδιος Υφυπουργός, κάτω από την ομπρέλα των ενεργειών μάρκετινγκ και προβολής περιλαμβάνεται η υλοποίηση της μεγαλύτερης ψηφιακής διαφημιστικής εκστρατείας που έγινε ποτέ στην Κύπρο και η προσπάθεια αλλαγής της εικόνας του νησιού μας στο εξωτερικό, με νέο υλικό και λογότυπο που θα συνάδουν με τις σύγχρονες τουριστικές τάσεις.
Ο Σάββας Περδίος τόνισε πως η εν λόγω καμπάνια και το νέο λογότυπο ετοιμάζονται αυτή την περίοδο, και θα περιλαμβάνουν πρωτογενές υλικό. Υπογράμμισε πως η Κύπρος θα παρουσιάζεται με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο, από αυτόν που προβαλλόταν μέχρι σήμερα, με σκοπό να προσελκύσει τις διάφορες εναλλακτικές μορφές τουρισμού, που έχει βάλει στο στόχαστρο. Εξάλλου, πρόσθεσε, η Κύπρος θα προβάλλεται έτσι κι αλλιώς ως προορισμός sun and sea, μέσω των αεροπορικών εταιρειών που πραγματοποιούν πτήσεις στο νησί.
Ο Υφυπουργός διευκρίνισε ότι την ψηφιακή καμπάνια εκτιμάται ότι θα δαπανηθεί ποσό ύψους €3 εκατ. - €4 εκατ., το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο ποσό που δόθηκε για ψηφιακή καμπάνια στο εξωτερικό.
Και καμπάνια για την καθαριότητα στην Κύπρο
Παράλληλα, θα τρέξει και καμπάνια «ευσυνειδησίας των μόνιμα διαμενόντων της Κύπρου, για τις ομορφιές του νησιού και την ανάγκη να το κρατάμε καθαρό». Η εν λόγω καμπάνια θα είναι και ψηφιακή, ενώ θα περιλαμβάνει επίσης καταχωρήσεις σε ΜΜΕ και πινακίδες. «Μας ενδιαφέρει να εξηγήσουμε ότι η καθαριότητα είναι δουλειά όλων μας και ότι συνεπάγεται ποιοτικό τουριστικό προϊόν και συνεπακόλουθα ποιοτικό τουρισμό», τόνισε ο Υφυπουργός.