Powered by

«Μαύρο» τουριστικά και το 2021

Μπορεί οι εδώ τουριστικοί φορείς να ήλπιζαν, τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, ότι το 2021 θα ήταν καλύτερο τουριστικά από το καταστροφικό 2020, ωστόσο οι εξελίξεις από το μέτωπο της πανδημίας έρχονται πλέον να τους κόψουν ξανά τα «φτερά».

Διαβάστε ακόμα:
Oι top 15 χώρες στις οποίες εξάγει η Κύπρος
Μ. Μιχαήλ: Ευκαιρία για την Κύπρο το 5o Cyprus International Investors Summit
 

Μηδενικές τουριστικές αφίξεις, τουλάχιστον για το πρώτο εξάμηνο του 2021, βλέπουν ΠΑΣΥΞΕ και Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, τονίζοντας ότι οι πρόσφατες συστάσεις της ΕΕ προς τους Ευρωπαίους πολίτες να αποφεύγουν τα ταξίδια που δεν είναι απολύτως απαραίτητα, ακόμη κι αν έχουν εμβολιαστεί, ανατρέπουν κάθε προσπάθεια για προσέλκυση έστω και μικρού αριθμού τουριστών.

«Οι δηλώσεις από πλευράς της ΕΕ είναι κάτι το αρνητικό, αν λάβουμε υπόψη ότι μεγάλοι Tour Operators έχουν ακυρώσει το πρόγραμμα τους μέχρι τα τέλη Μαρτίου, διαφαίνεται ότι τουλάχιστον το πρώτο εξάμηνο του 2020 – 21 θα είναι χαμένο», ανέφερε μιλώντας στο InBusinessNews, ο Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ, Φιλόκυπρος Ρουσουνίδης, κάνοντας λόγο για άλλη μια φορά για ζοφερή εικόνα στον τομέα. Όπως εξήγησε, η όποια τουριστική κίνηση αναμένουμε, θα αφορά την περίοδο από τον Ιούνιο και μετά, ωστόσο υπογράμμισε πως όλα θα κριθούν από την εξέλιξη της πανδημίας.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Επίτιμου Προέδρου του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, Άκη Κελεπέσιη, ο οποίος τόνισε πως μετά τις συστάσες από πλευράς ΕΕ, έχει δημιουργηθεί μεγάλη αστάθεια, ενώ οι ξένοι συνεργάτες μας φοβούνται να ρισκάρουν επενδύοντας σε πακέτα διακοπών και κρατήσεις. «Ίσως να αρχίσουν να σκέφτονται για νέο προγραμματισμό τον Μάρτιο, όμως είναι γεγονός ότι ακόμα ο κόσμος δεν είναι σίγουρος αν θα ταξιδέψει», σημείωσε.  Προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα, τόνισε ότι η σύσταση αυτή από πλευράς της ΕΕ, επηρεάζει περισσότερο κάποιες ευρωπαϊκές χώρες σε σχέση με άλλες. Τουριστικές χώρες όπως η Κύπρος, η Ελλάδα, η Ιταλία κτλ, επηρεάζονται σε μεγαλύτερο βαθμό από άλλες, μεγαλύτερες όπως πχ η Γερμανία, οι οποίες είναι κυρίως εξαγωγικές στον τουρισμό. Υπέδειξε, μάλιστα, πως αν τρίτες χώρες, όπως η Τουρκία ή η Αίγυπτος αποφασίσουν να επιτρέψουν την είσοδο σε όσους τουρίστες έχουν εμβολιαστεί, τότε θα προσελκύσουν τουρισμό, έναντι των ευρωπαϊκών προορισμών.

Από μια κλωστή η επιβίωση των ταξιδιωτικών πρακτόρων

Περιγράφοντας την εικόνα που επικρατεί στον κλάδο του, ο κ. Κελεπέσιης την χαρακτήρισε τραγική, καθώς μέχρι στιγμής τα ταξιδιωτικά γραφεία κατέγραψαν μείωση του κύκλου εργασιών τους κατά 90%. Υπογράμμισε ότι οι επιχειρήσεις του κλάδου εδώ και ένα χρόνο δεν έχουν έσοδα και κρατιούνται στη ζωή λόγω των σχεδίων του Υπουργείου Εργασίας. Ανέφερε μάλιστα πως σίγουρα κάποιες επιχειρήσεις θα βάλουν λουκέτο, μετά το τέλος των σχεδίων στήριξης.

Σκέφτονται αν θα ανοίξουν Μάρτιο οι ξενοδόχοι

Την ίδια ώρα, έντονος προβληματισμός επικρατεί κα ανάμεσα στους ξενοδόχους, για το κατά πόσον θα ανοίξουν τον Μάρτιο, όπως σχεδίαζαν ή αν θα μεταθέσουν το άνοιγμα των ξενοδοχείων για λίγους μήνες αργότερα. «Βλέπουμε τα δεδομένα μας ανά εβδομάδα και αναλόγως αξιολογούμε την κατάσταση», ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ.

  

Δειτε Επισης

Τράπεζα Κύπρου: Αλλαγή στην σύνθεση της Επιτροπής Ανθρώπινου Δυναμικού & Αμοιβών
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
«Αποκαλύφθηκε» το Palm Beach Resort...Με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση παρουσίασης του έργου (pics)
Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Η μεγάλη νικήτρια του διαγωνισμού «Scan & Win» της Emirates-Mια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία στο Ντουμπάι
Μαρίνα Αγίας Νάπας και Μαρίνα Παραλιμνίου σε κοινή γραμμή πλεύσης...Υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό