TourInvest Cyprus

COFFEEHOUSE: Κόντρα στην πανδημία με νέα καταστήματα

Μαρία Καραΐσκου   18/12/2020 08:51
COFFEEHOUSE: Κόντρα στην πανδημία με νέα καταστήματα
TourInvest Cyprus

COFFEEHOUSE: Κόντρα στην πανδημία με νέα καταστήματα

Μαρία Καραΐσκου   18/12/2020 08:51
Ένας από τους τομείς που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την πανδημία, είναι αναμφισβήτητα αυτός της εστίασης. Εστιατόρια και καφετέριες, για αρκετούς μήνες προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας ενώ μετά τα νέα μέτρα για κλείσιμο των καταστημάτων τους, έρχονται αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις. Την ίδια ώρα, καλούνται να διαχειριστούν και τις ανάγκες των πελατών, οι οποίες εν μέσω κορωνοϊού έχουν διαφοροποιηθεί. Το InBusinessNews παρουσιάζει κατά πόσο οι χώροι εστίασης έχουν επηρεαστεί από την κρίση της πανδημίας. 
 
Για την COFFEEHOUSE η πανδημία δεν στάθηκε εμπόδιο για νέες συμφωνίες αφού πρόσφατα άνοιξε καινούριο κατάστημα στην Λεμεσό και ακόμη ένα στην Ακρόπολη. Παρόλες τις δυσκολίες, η εταιρία κατάφερε να κινηθεί γρήγορα και αποτελεσματικά, διαφοροποιώντας τον τρόπο λειτουργίας της και έτσι κατάφερε να ανταπεξέλθει. Μέχρι τις αρχές του 2021, η Coffeehouse πρόκειται να απαριθμεί 15 καταστήματα εκ των οποίων 12 στην Κύπρο και 3 στην Αθήνα.
 
Τους τρόπους που η εταιρία αντιμετωπίζει τα νέα δεδομένα, παρουσιάζει σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, ο Φαίδωνας Χρίστου, Γενικός διευθυντής της COFFEEHOUSE.
 
«Σαν εταιρία έχουμε ένα ευέλικτο και ανθεκτικό μοντέλο και αρκετά από τα καταστήματά μας έχουν εξελίξει «covid proof» διαρρυθμίσεις, καθώς μπόρεσαν να λειτουργήσουν με τέτοιο τρόπο που βοήθησε να είναι διαχειρίσιμη η γενικότερη μείωση κύκλου εργασιών που αντιμετωπίζει ο χώρος εστίασης, ενώ είχαμε και καταστήματα με αύξηση του τζίρου!»
 
Νέα καταστήματα εν καιρώ πανδημίας
Η επιδημία έχει επηρεάσει όλες τις επιχειρήσεις και την οικονομία στο σύνολο της. Ο χώρος της εστίασης έχει πληγεί περισσότερο από άλλους τομείς και φυσικά υπάρχει γενικότερα μια μείωση του κύκλου εργασιών. Λόγω του ευέλικτου μοντέλου μας μπορέσαμε και κινηθήκαμε γρήγορα και αποτελεσματικά. Διαφοροποιήσαμε τα ωράρια των καταστημάτων και κάποιους τρόπους λειτουργίας για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε. Βασικό μέλημα μας ήταν και είναι, να διατηρήσουμε το προσωπικό μας και τις θέσεις εργασίας. Επίσης, αντιμετωπίσαμε και καθυστερήσεις  στην ολοκλήρωση των υπό κατασκευή νέων  καταστημάτων λόγω αναστολής των εργασιών των κατασκευαστικών εταιρειών στην πρώτη φάση της επιδημίας, καθώς και του lockdown στην επαρχία Λεμεσού κατά τη δεύτερη φάση. Παρά τις δυσκολίες όμως, τις προηγούμενες μέρες ανοίξαμε το καινούργιο μας κατάστημα στην Λεμεσό, ενώ αναμένεται και το άνοιγμα του καινούργιου COFFEEHOUSE στην Ακρόπολη εντός Δεκεμβρίου. Άλλα δύο καταστήματα είναι υπό κατασκευή σε Λάρνακα και Λευκωσία τα οποία αναμένονται να ανοίξουν στις αρχές του 2021, φτάνοντας έτσι στα 15 συνολικά, 12 εκ των οποίων στην Κύπρο και 3 στην Αθήνα.
 
Τα νέα δεδομένα
Καταρχάς τηρούνται όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και όλο το προσωπικό τηρεί όλες τις διαδικασίες καθημερινά. Έχει μειωθεί ο αριθμός των τραπεζοκαθισμάτων καθώς και οι ώρες λειτουργίας. Αυτό δημιούργησε νέα δεδομένα με επίκεντρο την ενδυνάμωση της υπηρεσίας delivery και προπαραγγελίας για take away, ενισχύοντας τα προϊόντα στο CoffeeBoutique σε όλα μας τα καταστήματα (καφές και εξοπλισμός για το σπίτι ή το γραφείο). Η επέκταση της συνεργασίας μας με πλατφόρμες παραγγελίας, το contactless delivery με μηχανάκια πληρωμής με κάρτα περιορίζοντας στο ελάχιστο την φυσική επαφής με τους πελάτες ήταν μερικά από αυτά. Επίσης ολοκληρώνεται τις επόμενες μέρες και η  αναβάθμιση του COFFEEHOUSE Loyalty App (εφαρμογή κινητού) προσθέτοντας την δυνατότητα παραγγελίας delivery ή προπαραγγελίας για take away αλλά και της πληρωμής από την συσκευή του κάθε χρήστη. Παρ’ όλες τις δυσκολίες, δώσαμε έμφαση στο να διατηρηθεί η μοναδική εμπειρία που προσφέρουμε ως Brand είτε όταν οι πελάτες επισκέπτονται τα καταστήματά μας, είτε είναι μέσω υπηρεσίας delivery ή takeaway.
 
Καταστήματα με αυξημένο τζίρο
Σαν εταιρία έχουμε ένα ευέλικτο και ανθεκτικό μοντέλο και αρκετά από τα καταστήματά μας έχουν εξελίξει «covid proof» διαρρυθμίσεις, καθώς μπόρεσαν να λειτουργήσουν με τέτοιο τρόπο που βοήθησε να είναι διαχειρίσιμη η γενικότερη μείωση κύκλου εργασιών που αντιμετωπίζει ο χώρος εστίασης, ενώ είχαμε και καταστήματα με αύξηση του τζίρου!
 
Οι αντιδράσεις των πελατών
Σίγουρα δεν ήταν και το ποιο εύκολο ή αρεστό για τους πελάτες μας αλλά με το πέρασμα του χρόνου έχουν γίνει πιο δεκτικοί στις υποδείξεις των αρχών για τα μέτρα κατά του κορωνοϊού. Ακόμη παρατηρήσαμε πως αρκετός κόσμος άλλαξε την καθημερινή του συνήθεια που επισκεπτόταν τα καταστήματα για να απολαύσει καφέ και σνακ με την παρέα τους, σε προπαραγγελία για pick-up ή delivery.
 
Τι μας δίδαξε η πανδημία
Πρέπει να είσαι έτοιμος για όλα, να δέχεσαι την οποιαδήποτε αλλαγή με θετική προσέγγιση και ευελιξία, όσο δύσκολο κι αν είναι. Καθώς επίσης, είναι απαραίτητο να υπάρχει σωστός και ολοκληρωμένος προγραμματισμός και στρατηγική που καλύπτει όλες τις προκλήσεις που μπορεί να φέρει η τοπική, αλλά και όπως φάνηκε, η παγκόσμια αγορά. Αν κάποια εταιρία έχει γερές βάσεις, καλή οργάνωση και είναι υγιής οικονομικά, μπορεί να αντεπεξέλθει στις όποιες κρίσεις και δοκιμασίες τυχόν κληθεί να αντιμετωπίσει. Παράδειγμα είναι η COFFEEHOUSE, η οποία κατά τη διάρκεια της covid-εποχής συνεχίζει να αναπτύσσεται και να μεγαλώνει το δίκτυο της.
 

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας