British Airways Customer Excellence Award για το Parklane

Το Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa στη Λεμεσό με χαρά ανακοινώνει ότι έχει λάβει το British Airways Customer Excellence Award για το 2019. Αυτό το βραβείο προέρχεται από ειλικρινής κριτικές πελατών και έχει σχεδιαστεί για να παρουσιάσει τα ξενοδοχεία που εντυπωσιάζουν περισσότερο τους επισκέπτες.

Το Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa έλαβε συνολικό σκορ 9.3 / 10.

Η British Airways Holidays είναι ένας από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου. Ως μέρος της δέσμευσής της να παρέχει διακοπές υψηλής ποιότητας, η British Airways χρησιμοποιεί τα σχόλια των πελατών της για να βρει τα κορυφαία ξενοδοχεία της. Η British Airways Holidays συνεργάζεται με την Reevoo, μια ανεξάρτητη και αμερόληπτη εταιρεία τρίτων μερών, για τη συλλογή κριτικών από τους πελάτες τους. Οι κριτικές συλλέγονται μόνο από γνήσιους πελάτες της British Airways Holidays, οι οποίοι καλούνται να βαθμολογήσουν ξενοδοχεία με βάση την τοποθεσία, την εξυπηρέτηση, την καθαριότητα και την ποιότητα του ύπνου. Οι συμμετέχοντες δίνουν επίσης στο ξενοδοχείο μια συνολική βαθμολογία στα δέκα. Μάθετε περισσότερα για το Reevoo στη διεύθυνση ba.com/reviews.
 


Η British Airways Holidays έχει συγκεντρώσει πάνω από 102.000 ανεξάρτητες κριτικές ξενοδοχείων φέτος. Το 2019, η British Airways απέσπασε σχεδόν 650 Customer Excellence Awards σε όλο τον κόσμο για να αναγνωρίσει τα κορυφαία ξενοδοχεία.

«Το Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa έχει διακριθεί από τους πελάτες της British Airways Holidays https://www.britishairways.com/en-gb/flights-and-holidays/holidays για την παροχή μιας ανώτερης εμπειρίας πελατών. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας επιβεβαιώσουμε ότι είστε ένα από τα κορυφαία ξενοδοχεία μας για το 2019 », δήλωσε η Claire Bentley, Διευθύνουσα Σύμβουλος της British Airways Holidays.

«Είμαστε πολύ ευτυχείς που λαμβάνουμε αυτό το διάσημο βραβείο από την British Airways Holidays, το οποίο βασίζεται αποκλειστικά στα σχόλια των πελατών τους. Μας κάνει όλους πολύ περήφανους που το επιτύχαμε, ιδιαίτερα στον πρώτο χρόνο λειτουργίας μας. Αυτό δεν θα ήταν δυνατό χωρίς τους αφοσιωμένους συνεργάτες μας και τη σκληρή δουλειά τους να επιτύχουν αυτά τα αποτελέσματα. Ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στην ομάδα μου και φυσικά στους πελάτες της BAs »είπε ο York Brandes, Γενικός Διευθυντής του ξενοδοχείου Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa.

Δειτε Επισης

Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food