Powered by

Έγκριση για το «Blue Marine» στη Λεμεσό

Πράσινο φως άναψε η περιβαλλοντική αρχή στην αδειοδότηση της ανάπτυξης «Blue Marine» στη Λεμεσό, μια εμπορική, γραφειακή και οικιστική ανάπτυξη, η οποία χωροθετείται στα δυτικά του Δήμου Λεμεσού, μεταξύ της Μαρίνας Λεμεσού, του Λιμανιού, της Λεωφόρου «Φραγκλίνου Ρούσβελτ» και της προγραμματιζόμενης «Ακταίας Οδού» που προβλέπεται να ενώνει τη Μαρίνα με το Λιμάνι Λεμεσού. 
 
Ειδικότερα, το έργο αφορά την κατασκευή μεγάλης κλίμακας ανάπτυξης που θα περιλαμβάνει:
  • Την ανέγερση τεσσάρων κτιρίων
  • Υπόγειους και υπέργειους χώρους στάθμευσης (100 δημόσιους και
  • 395 ιδιωτικούς)
  • Δύο κολυμβητικές δεξαμενές
  • πλατεία και έργα τοπιοτέχνησης

Τα τρία κτήρια θα είναι κυρίως οικιστικά με εγκαταστάσεις εστιατορίου και spa και θα είναι των πέντε, 29 και 33 ορόφων. Το τέταρτο κτήριο θα είναι εννέα ορόφων και θα αποτελείται από καταστήματα και γραφεία. Το συνολικό δομήσιμο εμβαδόν του έργου θα ανέλθει στα 38.063 τετρ. μέτρα.
 
Χαρακτηριστικά
Ο χώρος ανάπτυξης του προτεινόμενου έργου «Blue Marine», βρίσκεται στο Δήμο Λεμεσού σε τεμάχια τα οποία εφάπτονται της παραλίας Τσιφλικούδια. Το υψόμετρο από την θάλασσα είναι περίπου πέντε μέτρα, καθότι τα τεμάχια εφάπτονται της παραλίας με μικρή κλίση σχεδόν μηδενική προς αυτή.
 
Στη γύρω περιοχή υπάρχουν βιοτεχνίες και βιομηχανίες καθώς και η Μαρίνα Λεμεσού στα ανατολικά.

Στα δυτικά και σε απόσταση λιγότερη του μισού χιλιομέτρου βρίσκεται το καρνάγιο, ενώ βορειοανατολικά και βορειοδυτικά είναι περιοχή οικιστική και εμπορική. Εντός των τεμαχίων υπάρχουν αποθήκες, οι οποίες θα κατεδαφιστούν. Βόρεια και ανατολικά σε συνορεύοντα τεμάχια υπάρχει πρατήριο πετρελαιοειδών και μικρό συγκρότημα γραφείων. Επίσης, μέρος των τεμαχίων γειτνιάζει με εγκαταστάσεις εταιρείας αεριούχων ποτών ενώ στα ανατολικά με αποθήκες και εγκαταστάσεις εταιρείας ζυθοποιίας.

Η κατασκευή του κτηρίου θα είναι από θερμομονωμένο οπλισμένο σκυρόδεμα,

θερμομονωτικούς πλίνθους με τελείωμα από τσιμεντοκονίαμα. Οι υαλοπίνακες θα είναι ενεργειακά βελτιωμένου τύπου. Ο στατικός φορέας των προτεινόμενων πύργων, θα είναι από οπλισμένο σκυρόδεμα.
 
Στην απόφαση της, η περιβαλλοντική αρχή δίνει τη συγκατάθεση της στην υλοποίηση του έργο, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Δειτε Επισης

Γ. Παπαναστασίου: Σύντομα ο στρατηγικός σχεδιασμός για ξένες επενδύσεις-Δημιουργείται οργανισμός για fast-track
Επέκταση λιμανιού Βασιλικού: Πρόταση για συγχρηματοδότηση από Ε.Ε.-Στα €350 εκατ. το κόστος κατασκευής
Συμβούλιο Εγγραφής Κτηματομεσιτών: Οριακή αύξηση στην κτηματαγορά-Ολοκληρώθηκαν μεταβιβάσεις αξίας €4,3 δισ.
New Helvetia: Επαναλειτουργεί φέτος μετά από ριζική ανακαίνιση το ιστορικό ξενοδοχείο των Πλατρών
Κυριάκος Σκορδής: Η τάση στο δικηγορικό επάγγελμα που θα συνεχιστεί και οι ενέργειες για σημαντική ανάπτυξη το 2025
Τα σχέδια στεγαστικής πολιτικής που φέρνουν αποτέλεσμα και γιατί είναι αίολοι οι ισχυρισμοί του Οδυσσέα
«Η εξαγορά της Ελληνικής από την Eurobank ενίσχυσε τον ανταγωνισμό, κανένας κίνδυνος από HHG για νοσηλευτήρια»
Προτάσεις για 9.497 «εγκλωβισμένους» αγοραστές από το Υπουργείο Εσωτερικών-Στόχος να επιλυθεί το περίπλοκο ζήτημα
Αλ. Δημητριάδης: Σημαντικές αλλαγές στον τομέα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων και λιμενικών υπηρεσιών
Στο 86,592% η συμμετοχή της E.V.H. Investments στη Salamis Tours