Powered by

Γιατί η PHC έφυγε από το SITIO;

Στις 9 Φεβρουαρίου του 2020, τo SITIO Café & Restaurant, μέλος του ομίλου PHC Franchiced Restaurants Public LTD από το 2000 ανακοίνωσε τον τερματισμό λειτουργίας του και την επαναλειτουργία του υπό νέα διεύθυνση του Occhio Hospitality Group από τις 17 Φεβρουαρίου του 2020.

Tι ήταν όμως αυτό που ώθησε τον Λύσανδρο Ιωάννου να αποχωρήσει από ένα Café που ήταν από τα πιο γνωστά και επιτυχημένα στην πρωτεύουσα;

Ψάχνοντας το θέμα πληροφορηθήκαμε ότι η γη που στεγάζεται το café στη Λεωφόρου Μακαρίου στη Λευκωσία ανήκει στη Σχολική Εφορεία Λευκωσίας η οποία την ενοικίαζε στο Occhio Hospitality Group.

Tο 2001 το Occhio Hospitality Group είχε υπογράψει management agreement με την PHC η οποία διαχειριζόταν το café μέχρι τις 9 Φεβρουαρίου του 2020.

Σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές κοντά στην PHC ο λόγος της αποχώρησης είναι τα έργα ανακατασκευής στο κέντρο της πρωτεύουσας τα οποία η εταιρεία θεωρεί πως επηρέασαν τον τζίρο τόσο του SITIO όσο και για κάποιους μήνες του PAUL που βρίσκεται επίσης κοντά στην περιοχή.

Η επόμενη μέρα πάντως βρίσκει το θρυλικό Sitio στην οδό Μακαρίου εντάσσεται και επίσημα στο roster του Occhio Hospitality Group το οποίο υπόσχεται να ενθουσιάσει το κοινό με τις προτάσεις του.

Το ανανεωμένο concept, η γευστική αναβάθμιση και οι καινούργιοι χώροι στοχεύουν να καταστήσουν το Sitio τον Go-To προορισμό στην καρδιά της πρωτεύουσας.
 

Δειτε Επισης

Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της
Αύξηση πέραν του 30% για τα έσοδα από τον τουρισμό το πρώτο τετράμηνο-Ανήλθαν στα €582,5 εκ.
Palm Beach Resort: Μια νέα εποχή παραθαλάσσιας ζωής με επενδυτικό χαρακτήρα
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Emirates: Βελτιώνει την ταξιδιωτική εμπειρία με αναβαθμισμένα αεροσκάφη-Επέκταση της premium οικονομικής θέσης σε νέους προορισμούς
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
Aegean: Έξοδος στις αγορές με επταετές ομόλογο-Στο 3,7 με 4,05% το εύρος επιτοκίου
Lordos Hotels: Στα σκαριά η ανακαίνιση του Golden Bay-Οι επενδύσεις που έγιναν στα ξενοδοχεία του ομίλου