Powered by

Εντοπίσαμε το απόλυτο application για τα κυπριακά ξενοδοχεία

Την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών μέσα από την εγκατάσταση των Smart Desk Phones της Alcatel-Lucent προτείνει η NEDECO Electronics Ltd στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της φιλοξενίας, με στόχο τη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου.

Οι εν λόγω συσκευές παρέχουν στους επισκέπτες των ξενοδοχείων πολλές δυνατότητες, όπως να μαθαίνουν μέσα από την οθόνη του τηλεφώνου στο δωμάτιό τους για τις εκδηλώσεις του ξενοδοχείου, καθώς επίσης να κάνουν κράτηση στο εστιατόριο του ξενοδοχείου ή στο σπα. 

Επίσης, μέσα από την οθόνη του τηλεφώνου, οι επισκέπτες μπορούν να ρυθμίσουν τη θερμοκρασία και τον φωτισμό του δωματίου, καθώς και πολλές άλλες υπηρεσίες.

Διαβάστε ακόμα: 15+1 διαμερίσματα στην πρώτη e-δημοπρασία από €35,000 (Photos)

Διαβάστε ακόμα: Λευκωσία: Κατάστημα από €47.000 και γραφεία από €75.500

Διαβάστε ακόμα: Επτά γκουρού μιλούν για το μέλλον των προγραμμάτων Loyalty

Η συγκεκριμένη υπηρεσία δύναται να ληφθεί σοβαρά υπόψη στο πλαίσιο των προσπαθειών των αρμόδιων φορέων για αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.

Οι εφαρμογές Smart Guest προσφέρουν έναν εύκολο τρόπο πρόσβασης σε ποικίλες ξενοδοχειακές υπηρεσίες και επιλογές επικοινωνίας μέσω των Alcatel-Lucent Enterprise Smart DeskPhones.

Η διαισθητική διασύνδεση μέσω οθόνης αφής υψηλής ανάλυσης βελτιώνει την άνεση των επισκεπτών και προσφέρει τη δυνατότητα για μία εμπειρία μοναδικού χρήστη μέσω καινοτόμων υπηρεσιών που του παρέχονται.

Πλήρης έλεγχος του δωματίου
Οι επισκέπτες μπορούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο στο δωμάτιό τους, από τον φωτισμό και τη θερμοκρασία, μέχρι την υπηρεσία «μην ενοχλείτε» (do not disturb) ή το κατέβασμα μίας εφαρμογής του ξενοδοχείου.

Οι ξενοδόχοι μπορούν επίσης να προωθήσουν ξενοδοχειακές υπηρεσίες, δραστηριότητες ή κοντινά καταστήματα, χάρη σε μία προσαρμόσιμη υπηρεσία παρουσίασης. 

Με απλή πρόσβαση σε σχετικές πληροφορίες, οι επισκέπτες μπορούν να καλέσουν εύκολα ή να κλείσουν ένα ραντεβού για να απολαύσουν τις ανέσεις του ξενοδοχείου.

Οι υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω των Smart Desk Phones

  • Προσαρμογή αρχικής σελίδας: εικόνα φόντου και υπηρεσίες για επισκέπτες
  • Περιήγηση στο ξενοδοχείο: παρουσίαση υπηρεσιών ξενοδοχείου (εστιατόριο, μπαρ, spa  με κουμπί άμεσης κλήσης
  • Παρουσίαση των υπηρεσιών που βρίσκονται κοντά στο ξενοδοχείο
  • Παρουσίαση υπηρεσιών αναψυχής και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ξενοδοχείου
  • Πρόγνωση καιρού για την πόλη του ξενοδοχείου ή οποιαδήποτε πόλη επιλέξει ο επισκέπτης
  • Διαδραστική προφύλαξη οθόνης ρολογιού
  • Υποστήριξη ελέγχου αυτοματισμού δωματίου για φώτα, blinds, κλιματισμός, ιδιωτικότητα (do not disturb)
  • Εφαρμογές ξενοδοχείων: διαδραστική διασύνδεση με εφαρμογές ξενοδοχείων
  • Οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν την προτιμώμενη γλώσσα ανάμεσα σε 29 υποστηριζόμενες γλώσσες
  • Ο κωδικός "room ready" επιτρέπει την άμεση ειδοποίηση των υπαλλήλων υποδοχής από τους υπαλλήλους καθαριότητας για την ετοιμότητα του δωματίου
  • Ασφάλεια σε θέματα IT με τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας

Αναμενόμενα οφέλη

  • Προβολή μίας εκλεκτής εικόνας και επωνυμίας του ξενοδοχείου
  • Παροχή μεγαλύτερων ανέσεων, με γρήγορη πρόσβαση σε υπηρεσίες
  • Βελτίωση των παραγγελιών εντός δωματίου
  • Απόκτηση νέων ευκαιριών για διαφήμιση
  • Βελτίωση ευκολίας και παραγγελίας επιπλέον υπηρεσιών
  • Μετάβαση στο πράσινο μάρκετινγκ και εξοικονόμηση χρημάτων σε χαρτί
  • Βοήθεια στους επισκέπτες να προετοιμάσουν καλύτερα την διαμονή και τις δραστηριότητες τους
  • Ενίσχυση της αφοσίωσης των επισκεπτών δημιουργώντας μια μοναδική εμπειρία στο δωμάτιο
  • Στροφή στην οικολογία και εξοικονόμηση κόστους: Αντικατάσταση παραδοσιακών συσκευών ελέγχου με ένα κεντρικό τηλεχειριστήριο
  • Προώθηση ξενοδοχειακών εφαρμογών και εξασφάλιση γρήγορης υιοθέτησής τους
  • Καλωσόρισμα επισκεπτών στη γλώσσα τους
  • Αύξηση της αποδοτικότητας του προσωπικού και βελτιστοποίηση των λειτουργιών του ξενοδοχείου
  • Επιτάχυνση της διαθεσιμότητας των δωματίων
  • Απλοποίηση των παροχών πληροφορικής και διαχείρισης

Δειτε Επισης

Χρ. Αγγελίδης: Δίκαιες λύσεις στο υδατικό, ώστε το τουριστικό μας προϊόν στην Πάφο να είναι αποτελεσματικό
Δήμος Παναγιώτου: Σημαντικός μοχλός ενίσχυσης της Κύπρου ως επενδυτικού προορισμού το Limassol Greens
Ολοκληρωμένη στρατηγική για την Λεμεσό με δράσεις συνολικού κόστους 660 εκατ.-Οι ανακοινώσεις σε έξι πυλώνες
Ευριπίδης Λοϊζίδης: Ξενίζει τους ξενοδόχους της Πάφου η απόφαση για τις κινητές μονάδες αφαλάτωσης-Έκπληξη και απογοήτευση
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Τράπεζα Κύπρου: Επανεκλογή Αράπογλου στην προεδρία και Grobler στην αντιπροεδρία-Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας