Powered by

Το Hilton Cyprus μετονομάζεται σε The Landmark Nicosia

Με πλήρη επίγνωση του κύρους και της ιστορικής παρακαταθήκης του ξενοδοχείου Χίλτον Κύπρου, οι νέοι ιδιοκτήτες του, Invel και Πανγαία προχώρησαν στη μετονομασία του σε The Landmark Nicosia. Το νέο όνομα και λογότυπο τίθενται σε ισχύ από την 1η Ιουνίου 2019.

Η αλλαγή του εμπορικού σήματος ήταν προγραμματισμένη καθώς δεν προβλεπόταν η διατήρηση του προηγούμενου εμπορικού σήματος και διαχειριστικού φορέα στο πλαίσιο της πρόσφατης απόκτησης της πλειοψηφικής συμμετοχής στην εταιρεία ιδιοκτήτρια του εμβληματικού ξενοδοχείου από τους νέους επενδυτές, Πανγαία και Invel.

Η Διεύθυνση και το προσωπικό παραμένουν πιστοί στα επίπεδα υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και εξυπηρέτησης που ταυτίστηκαν με τη διεθνή εικόνα της πρωτεύουσας και του ξενοδοχείου, και εργάζονται πυρετωδώς για τη λαμπρή συνέχεια. 

Ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Invel και εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Πρόεδρος της Επενδυτικής Επιτροπής της Πανγαία, κ. Χριστόφορος Παπαχριστοφόρου, με αφορμή την αλλαγή ορόσημο, δήλωσε μεταξύ άλλων: “Μετά τις αλλεπάλληλες αλλαγές ιδιοκτησιακού καθεστώτος που επηρέαζαν τα σχέδια για το μέλλον, ήρθε η ώρα το πιο σημαντικό ξενοδοχείο της Λευκωσίας να αποκτήσει ξανά την προοπτική, την αίγλη και το κύρος που του αναλογεί: Η Invel και η Πανγαία δεσμεύονται για την αναγέννηση του με ένα μακροπρόθεσμο επενδυτικό πρόγραμμα που θα αναδείξει τις τεράστιες αναξιοποίητες δυνατότητές του. Το όνομα The Landmark Nicosia είναι η φυσική εξέλιξη αυτής της φιλόδοξης πορείας, καθώς από το 1967 μέχρι σήμερα, στο συγκεκριμένο ακίνητο εγγράφεται η συλλογική μνήμη της Λευκωσίας”.
 


Το εμβληματικό ξενοδοχείο υπήρξε επί δεκαετίες το σημείο αναφοράς της διεθνούς εικόνας της πόλης και λειτουργεί ως το επίκεντρο της επιχειρηματικότητας, της πολιτικής και της διπλωματίας του νησιού. Σφραγίζοντας ανεξίτηλα την κοινωνική ζωή, τη γαστρονομία και την ψυχαγωγία του τόπου, το ξενοδοχείο ορόσημο αποτελεί πυρήνα της φιλοξενίας της πρωτεύουσας.

Με νέο όνομα, νέα και δυναμική ιδιοκτησία, νέο όραμα και φιλόδοξα σχέδια, το κορυφαίο ακίνητο, το ξενοδοχείο 5 αστέρων της πρωτεύουσας, στηρίζει και το όραμα της αναβάθμισης της εικόνας της Λευκωσίας αλλά και της ευρύτερης περιοχής. 

Το νέο όνομα και λογότυπο του ξενοδοχείου, δεν είναι απλώς μια καλλιτεχνική απεικόνιση, αλλά η βιτρίνα των αξιών που αντιπροσωπεύει.

Το όνομα απηχεί το παρελθόν του και καθρεφτίζει το μέλλον του, δηλώνει τον ρόλο και την κυρίαρχη θέση του τόσο στη Λευκωσία όσο και στην Κύπρο. Προσδιορίζει ίσως το πιο γνωστό σημείο αναφοράς της πόλης αλλά και τη χρονική στιγμή που τα πάντα αλλάζουν. 

Ο κύκλος κυριαρχεί στη σύνθεση του λογοτύπου. Συμβολίζει την αδιάκοπη και αέναη συνέχεια, την κληρονομιά αλλά και τις τολμηρές νέες προοπτικές του The Landmark Nicosia.

Δειτε Επισης

Μπουκάρουν σε ξενοδοχεία για αδήλωτη εργασία και σκορπούν τον τρόμο-Ενοχλημένοι οι επιχειρηματίες
Goody’s Burger House: Έρχονται στη Λευκωσία-Ετοιμάζουν άνοιγμα στο Mall of Cyprus
Θ. Μιχαηλίδης: Χαμηλότερες του περσινού καλοκαιριού οι πληρότητες, αλλά αυτό μπορεί να ανατραπεί
Επαφές Κώστα Κουμή με αεροπορικές και τουριστικούς φορείς στο Ντουμπάι
Μειωμένη κατά περίπου 50% η κίνηση στα κέντρα αναψυχής το Πάσχα
Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022