Οι ειδικές μορφές τουρισμού στο επίκεντρο Συνδέσμου Ειδικών Ενδιαφερόντων και Υφυπουργού

Δελτίο τύπου  08/02/2019 11:12
Οι ειδικές μορφές τουρισμού στο επίκεντρο Συνδέσμου Ειδικών Ενδιαφερόντων και Υφυπουργού

Οι ειδικές μορφές τουρισμού στο επίκεντρο Συνδέσμου Ειδικών Ενδιαφερόντων και Υφυπουργού

Δελτίο τύπου  08/02/2019 11:12
Ο ρόλος και η σημασία των ειδικών μορφών τουρισμού αποτέλεσαν το θέμα συζήτησης αντιπροσωπείας του Συνδέσμου Ειδικών Ενδιαφερόντων και Πολιτιστικού Τουρισμού με το νέο Υφυπουργό Τουρισμού κ. Σάββα Περδίο. 

RELATED ARTICLES

 
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Γιώργος Μιχαηλίδης, βασική προϋπόθεση για την επιτυχή μετεξέλιξη του ΚΟΤ σε Υφυπουργείο δεν πρέπει να είναι απλώς μια διοικητική πράξη. Το Υφυπουργείο Τουρισμού θα πρέπει να μετεξελιχθεί σε ένα οργανισμό ο οποίος θα κατευθύνεται από τους κανόνες και τις τάσεις της αγοράς (market driven organization) o οποίος θα παρακολουθεί όλες τις τάσεις της τουριστικής βιομηχανίας μέσω των επαγγελματιών χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες.
 
Ιδιαίτερη σημασία που αποτελεί κύριο και διαχρονικό στόχο του Συνδέσμου είναι η προσφορά ποιοτικά αναβαθμισμένων διακοπών δίνοντας την ευκαιρία στον τουρίστα να έχει θετική επαφή με την φύση και εντονότερη και ουσιαστικότερη γνωριμία με τους Κύπριους και τις παραδόσεις τους.
 
Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η αξιοποίηση ανεκμετάλλευτων δυνατοτήτων καθώς επίσης και η παρουσίαση της ανθρώπινης διάστασης του τουρισμού στην Κύπρο και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Μέσα δε από τις δραστηριότητες και δράσεις του Συνδέσμου, μόνιμος στόχος είναι η απάμβλυνση του προβλήματος της εποχικότητας που αντιμετωπίζει ο κυπριακός τουρισμός.
 
Μεταξύ των θεμάτων που τέθηκαν κατά τη συνάντηση και δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση ήταν η κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου marketing plan που να περιλαμβάνει όλες τις εξειδικευμένες μορφές τουρισμού.  Αναλυτική απογραφή και εξατομίκευση του κάθε ειδικού προϊόντος, καθώς οι ανάγκες είναι διαφορετικές για κάθε ειδικό προϊόν.  Η ετοιμασία marketing plans ξεχωριστά για κάθε ειδική μορφή τουρισμού, σε συνεργασία πάντοτε με όλους τους φορείς που εμπλέκονται.
 
Έγινε επίσης εισήγηση όπως θεσμοθετηθεί η διοργάνωση ενός Marketing Workshop με τη συμμετοχή όλων των εταίρων του τουρισμού, περιλαμβανομένου και του προσωπικού του Υφυπουργείου στην Κύπρο και στο εξωτερικό.
 
Εκ μέρους του Συνδέσμου εξεφράσθη η έντονη δήλωση για την ενεργό συμμετοχή του με σκοπό να εισφέρει στην όλη προσπάθεια για την αποτελεσματική εφαρμογή του Στρατηγικού Σχεδίου για τον Κυπριακό Τουρισμό.
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας