Χ. ΤΣΕΒΗΣ: Όταν το πινέλο συναντά το διαδίκτυο
08:44 - 22 Δεκεμβρίου 2018


Δημιούργησε το πρώτο επί πληρωμή έργο του για καφετέρια δίπλα στη Νομική Αθηνών και στην πορεία άρχισε να εργάζεται σε εφημερίδες και περιοδικά της Ελλάδας. «Ο Τύπος ήταν ένας συγκλονιστικός κόσμος για μένα και τέτοιος παραμένει, καθώς είναι ο χώρος που συναντιούνται τα γεγονότα με τις ιδέες», αναφέρει ο ίδιος. Η πρώτη του μεγάλη δουλειά στο εξωτερικό ήταν για το γνωστό περιοδικό, Fortune, ενώ ακολούθησαν συνεργασίες με εταιρείες, όπως, Nike, Toyota, IKEA, PepsiCo και έντυπα, όπως, Los Angeles Times, Sunday Times, Wired, Panorama, Epoca, MacFan και RAM. Αν και αγαπά όλες τις δουλειές του, κάποιες από αυτές τις ξεχωρίζει ως ιδιαίτερα σημαντικές. Είναι, για παράδειγμα, τα πολλά πορτραίτα για τον Steve Jobs, η δουλειά για την προεκλογική εκστρατεία του Barack Obama, η παγκόσμια καμπάνια για την Gatorade και οι τοιχογραφίες για το σπίτι της ολυμπιακής ομάδας των ΗΠΑ στο Rio 2016.
Σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία είδε τη δουλειά του να βρίσκεται ψηφιακά ανά τον κόσμο και συνάμα, ως public art, σε αεροδρόμια, γραφεία εταιρειών, ξενοδοχεία, χώρους εστίασης, αλλά και σπίτια, πήρε την απόφαση να έλθει στην Κύπρο και να στήσει εδώ τη βάση του. Και εξηγεί το γιατί: «Είναι κι εδώ Ελλάδα, λίγο πιο οργανωμένη, πολύ πιο ήρεμη και απίστευτα πιο φιλική. Δεν είναι μόνο η νησιώτικη ζωή που ήταν ένα όνειρό μου ή το ατελείωτο καλοκαίρι που μου ταιριάζει τόσο. Είναι ένας τόπος όπου νιώθεις ασφαλής και ήρεμος, κάτι που σε αφήνει να συγκεντρωθείς στη δημιουργία. Συνάμα, είναι μια εξαιρετική βάση για επιχειρηματικές δραστηριότητες». Αυτό τον καιρό εργάζεται για ένα εκπαιδευτικό project με το Υπουργείο Παιδείας της Γερμανίας, αλλά και για την εικόνα της Lega Basket στην Ιταλία, κάνει μια σειρά εικονογραφήσεων για τον ιππόδρομο Royal Ascot του Ηνωμένου Βασιλείου, υνεργάζεται με περιοδικά των ΗΠΑ και ασχολείται με το rebranding της Πάφος FC, που είναι, ομολογεί, η… ομάδα της καρδιάς του. Την ίδια ώρα, κλέβει χρόνο και για τα έργα των σειρών Endless Summer και Aphrodites. «Είναι η πιο προσωπική πλευρά της δουλειάς μου, που μιλάει πιο χαμηλόφωνα και ίσως πιο ευθέως», σημειώνει.