Χ. ΤΣΕΒΗΣ: Όταν το πινέλο συναντά το διαδίκτυο

Μεγαλώνοντας, η ενασχόληση με την τέχνη ήρθε ως φυσιολογική συνέχεια των παιδικών ονείρων. Θυμάται να σχεδιάζει και να ζωγραφίζει, όπως όλα τα παιδιά, αλλά να μη σταματά ποτέ. Στο λύκειο γνώρισε τη δημοσιογραφία και την πολιτική. Μαγεμένος από τις κοινωνικές επιστήμες ήθελε να τα συνδυάσει και το design, που απευθυνόταν στον κόσμο της επικοινωνίας, προέκυψε αβίαστα. Κάπως έτσι έγινε visual designer, χωρίς καν να φαντάζεται την πορεία που του επιφύλασσε το μέλλον.

Δημιούργησε το πρώτο επί πληρωμή έργο του για καφετέρια δίπλα στη Νομική Αθηνών και στην πορεία άρχισε να εργάζεται σε εφημερίδες και περιοδικά της Ελλάδας. «Ο Τύπος ήταν ένας συγκλονιστικός κόσμος για μένα και τέτοιος παραμένει, καθώς είναι ο χώρος που συναντιούνται τα γεγονότα με τις ιδέες», αναφέρει ο ίδιος. Η πρώτη του μεγάλη δουλειά στο εξωτερικό ήταν για το γνωστό περιοδικό, Fortune, ενώ ακολούθησαν συνεργασίες με εταιρείες, όπως, Nike, Toyota, IKEA, PepsiCo και έντυπα, όπως, Los Angeles Times, Sunday Times, Wired, Panorama, Epoca, MacFan και RAM. Αν και αγαπά όλες τις δουλειές του, κάποιες από αυτές τις ξεχωρίζει ως ιδιαίτερα σημαντικές. Είναι, για παράδειγμα, τα πολλά πορτραίτα για τον Steve Jobs, η δουλειά για την προεκλογική εκστρατεία του Barack Obama, η παγκόσμια καμπάνια για την Gatorade και οι τοιχογραφίες για το σπίτι της ολυμπιακής ομάδας των ΗΠΑ στο Rio 2016.
 
Διαβάστε ακόμα: Οι αριθμοί του επιβατικού τερματικού της DP World Limassol
 
Μεγάλη ήταν η χαρά του όταν είδε δουλειά του στο εξώφυλλο του περιοδικού Fortune, γνωρίζοντας πως η επιτυχία αυτή θα ενίσχυε το βιογραφικό και την επαγγελματική του πορεία: «Τα ΜΜΕ, πέρα από τη φήμη, μπορούν να δώσουν σε έναν καλλιτέχνη και δημιουργό την ευκαιρία για τις απαραίτητες συστάσεις, οι οποίες θα συμβάλουν στο ξεκλείδωμα νέων προοπτικών και συνεργασιών». Αν και μετρά διάφορες διακρίσεις, ανάμεσα σε άλλα στα ED Awards και Epica Awards, στην πραγματικότητα δεν πιστεύει και τόσο στη φιλοσοφία των βραβεύσεων, καθώς δεν είναι δυνατόν, κατά την άποψή του, να συγκρίνει κανείς διαφορετικά projects. Κατανοεί, όμως, ότι σε μια ανταγωνιστική αγορά παίζουν τον δικό τους ρόλο στη διαμόρφωση ενός μύθου γύρω από τη δουλειά κάποιου καλλιτέχνη, αποτελώντας συνάμα διαβατήρια και για άλλες ενδιαφέρουσες εργασίες.
 
Διαβάστε ακόμα: Λούκας Ζουρίδης: Στόχος ο τζίρος €130 εκατ. για τα MAS το 2019

Σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία είδε τη δουλειά του να βρίσκεται ψηφιακά ανά τον κόσμο και συνάμα, ως public art, σε αεροδρόμια, γραφεία εταιρειών, ξενοδοχεία, χώρους εστίασης, αλλά και σπίτια, πήρε την απόφαση να έλθει στην Κύπρο και να στήσει εδώ τη βάση του. Και εξηγεί το γιατί: «Είναι κι εδώ Ελλάδα, λίγο πιο οργανωμένη, πολύ πιο ήρεμη και απίστευτα πιο φιλική. Δεν είναι μόνο η νησιώτικη ζωή που ήταν ένα όνειρό μου ή το ατελείωτο καλοκαίρι που μου ταιριάζει τόσο. Είναι ένας τόπος όπου νιώθεις ασφαλής και ήρεμος, κάτι που σε αφήνει να συγκεντρωθείς στη δημιουργία. Συνάμα, είναι μια εξαιρετική βάση για επιχειρηματικές δραστηριότητες». Αυτό τον καιρό εργάζεται για ένα εκπαιδευτικό project με το Υπουργείο Παιδείας της Γερμανίας, αλλά και για την εικόνα της Lega Basket στην Ιταλία, κάνει μια σειρά εικονογραφήσεων για τον ιππόδρομο Royal Ascot του Ηνωμένου Βασιλείου, υνεργάζεται με περιοδικά των ΗΠΑ και ασχολείται με το rebranding της Πάφος FC, που είναι, ομολογεί, η… ομάδα της καρδιάς του. Την ίδια ώρα, κλέβει χρόνο και για τα έργα των σειρών Endless Summer και Aphrodites. «Είναι η πιο προσωπική πλευρά της δουλειάς μου, που μιλάει πιο χαμηλόφωνα και ίσως πιο ευθέως», σημειώνει.

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας