“Fly Better”: Η Emirates προσκαλεί τους ταξιδιώτες της σε μία ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία

Με το νέο κεντρικό μήνυμα “fly better”, η Emirates υπόσχεται στους επιβάτες της σε όλο τον κόσμο μία ανεπανάληπτη εμπειρία ταξιδιού. 

«Στις 25 Οκτωβρίου του 1985, η Emirates μετέφερε τους πρώτους πελάτες της από το Ντουμπάι στο Καράτσι. Παρόλο που η εταιρεία έχει γιγαντωθεί από τότε, παραμένουμε πιστοί στην υπόσχεση προς τους πελάτες μας: να απολαμβάνουν μία καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία όταν πετάνε με την Emirates», είπε ο Πρόεδρος της, Emirates, Sir Tim Clark. 

«Η ώθηση προς την καινοτομία και τη συνεχή βελτίωση είναι απολύτως συνδεδεμένη με το DNA της Emirates και αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε άνετα και ευχάριστα αεροπορικά ταξίδια σε κάθε Κατηγορία Θέσης. Η Emirates ήταν η πρώτη που εγκατέστησε ιδιωτικές οθόνες σε όλες τις Κατηγορίες Θέσεων, προσέφερε υπηρεσίες τηλεφώνου και Wi-Fi εν πτήσει, πρωτοπόρησε στις σουίτες της Πρώτης Θέσης, έφερε τα μπαρ και τα «shower spa» στο αεροσκάφος και είναι η μοναδική που συνεχίζει να εξελίσσεται με πρωτοποριακά προϊόντα, όπως τα εικονικά παράθυρα με ψηφιακή οθόνη. Σήμερα, επιβεβαιώνουμε την υπεροχή μας και καλούμε τους ταξιδιώτες μας να “ταξιδέψουν καλύτερα” με την Emirates», δήλωσε ο Boutros Boutros, Διευθύνων Σύμβουλος της Emirates στην Εταιρική Επικοινωνία, στο Μάρκετινγκ και στη Μάρκα.

Η νέα καμπάνια της Emirates ξεκίνησε τον Νοέμβριο με μία έξυπνη διαφήμιση, που προβάλει το βραβευμένο σύστημα ψυχαγωγίας, ice, της εταιρείας και την ποικιλία που προσφέρει. Σε σκηνοθεσία Michael Gracey, ο οποίος έχει σκηνοθετήσει και το μιούζικαλ «The Greatest Showman», το διαφημιστικό συνεπαίρνει τους θεατές σε ένα φανταστικό ταξίδι καθώς ένα μέλος του πληρώματος μεταμορφώνεται σε μια δραστήρια χορεύτρια, αλλάζοντας χορευτικά στυλ από Μπόλιγουντ μέχρι χιπ χοπ, αντιπροσωπεύοντας το ιδιαίτερο και ποικίλο περιεχόμενο του ice. To διαφημιστικό τελειώνει με το χαρακτηριστικό ελαφρύ χιούμορ της Emirates. 


Μία δεύτερη ταινία προβάλλει το εκτενές δίκτυο της Emirates σε παγκόσμιους προορισμούς. Το δεύτερο αυτό διαφημιστικό συνεπαίρνει τους θεατές γύρω από τον πλανήτη, με τη μελωδία ενός ελκυστικού τραγουδιού που γράφτηκε ειδικά για την καμπάνια. Ταξιδεύοντας τους θεατές από τις πεδιάδες της Κένυας μέχρι τον Πύργο του Άιφελ και έως το μοναδικό Burj Khalifa στο Ντουμπάι, το διαφημιστικό δημιουργήθηκε με ένα στυλ που έχει γίνει πλέον σήμα κατατεθέν της Emirates, προβάλλοντας τις απρόσκοπτες μεταβάσεις μεταξύ προορισμών και τις υπηρεσίες της Emirates που προσφέρονται εν πτήσει. 

Η καμπάνια δημιουργήθηκε εσωτερικά από τον επικεφαλής του brand της Emirates, Richard Billington. 

Δειτε Επισης

Ντίνος Λευκαρίτης: 15 νέα ξενοδοχεία στη Λάρνακα μέσα σε 6 χρόνια-Εκκρεμούν αιτήσεις για άλλα 25
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ